Ондық бөлшекті натурал санға бөлу. Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу.
Математика
Сынып:
5-сынып
Бөлім:
Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану
Тақырып:
Ондық бөлшекті натурал санға бөлу. Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу.
31.12.2019
839
4
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 5.1.2.30 Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу |
Сабақ мақсаттары: | <p>Барлық оқушылар: </p><p> - Ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке бөлу әдісін біледі Оқушылардың көпшілігі:</p><p> - Ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке бөлуді орындай алады Кейбір оқушылар: Ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке бөлуді күрделі жағдайлар үшін дұрыс орындайды </p> |
Бағалау критерийлері | <p><br></p><table class="table table-bordered"><tbody><tr><td>Дағдылар</td><td>Бағалау критерийлері</td></tr><tr><td>Білу</td><td>Ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке бөлу әдісін біледі</td></tr><tr><td>Қолдану</td><td>Ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке бөлуді орындай алады</td></tr></tbody></table><p><br></p> |
Тілдік мақсаттар | <p>Лексика және терминология: Ондық бөлшек, натурал сан, бөлу </p><p> Пайдалы сөз тіркестері: Ондық бөлшекті натурал санға бөлу үшін... </p><p> Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлуді орындау үшін... </p> |
Құндылықтыр | Сабақ барысында академиялық шыншылдық пен сыйласымдылыққа басты көңіл бөлініп, оқушылар арасында жақсы қарым-қатынас орнатуға, ынтымақтастық дағдысын қалыптастыруға, бағалауда сыни тұрғыдан қарауға бағытталады. |
Пәнаралық байланыстар | Сурет, технология. |
АКТ қолдану дағдылары | Презентация |
Бастапқы білім | Ондық бөлшек. Ондық бөлшектің оқылуы мен жазылуы және оларға қосу, алу,көбейту амалдарын қолдану. Ондық бөлшекті натурал санға бөлу |
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
---|---|---|
Сабақтың басы (3 минут) |
<p style="margin-left: 25px;">І. Ұйымдастыру сәті.</p><p> «Мен саған .... тілеймін» тренингі арқылы психологиялық ахуал қалыптастырамын.</p><p><br></p><p> ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. </p><p>Миға шабуыл әдісін қолданып фигураларға есептер беріледі және сол фигураларға сәйкес орындарын табады. </p> | Есептер жазылған фигуралар |
Сабақтың ортасы (30 минут) |
<p>ІІІ. Жаңа материалды игеру: </p><p> 1)Кітапта берілген есептердің ішінен екі мысал және слайдтан ереже көрсетіледі </p><p> 2) Семантикалық карта. Әр оқушыға жеке – жеке таратылып беріледі, слайдта берілген жауабы бойынша тексереді</p><p> ІV. Жаңа материалды бекіту:</p><p> 1) Кітаппен жұмыс №919 есеп. Бір топ 2,4,6 – есептерін,екінші топ 1,3,5 – есептерін шығарады.Шығарып болғасын тақтаға жазады,екінші топ есептің дұрыстығын тексереді. </p><p> 2) Деңгейлік тапсырма. Оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беріледі,есепті шығарып болған соң тақтаға жазады</p><p> V. Сергіту сәті.</p><p> Бір – аяқтың ұшымен тұру және күлу,</p><p> Екі – қолды жоғары көтеру және созылу, </p><p> Үш – жиырылу және керілу, Төрт – бәрін қайтадан бастаймыз.</p><p> Бес – қолды белге қоямыз, </p><p> Алты – денемізді бұрамыз,</p><p> Жеті – терең дем аламыз.</p><p> Сегіз – біз бір рет отырамыз, </p><p> Тоғыз – сабағымызды жалғастырамыз.</p><p> VI. Қалыптастырушы бағалау: Математикалық лото ойыны </p><p>Дағдылар Бағалау критерийлері</p><p> Білу Ондық бөлшекті қосу,азайту,натурал санға және ондық бөлшекке бөлу әдісін білед</p><p><br></p><p> Қолдану Ондық бөлшекті қосу,азайту, натурал санға және ондық бөлшекке бөлуді орындай алады </p><p><br></p><p> Бұл ойында тапсырманы барлық оқушы бірге орындайды,шыққан есепке жетон арқылы берілген жауабын тақтаға апарып жабыстырады. </p> | <p> </p><p><br></p><p>«Математи-ка»5 класс. Оқулық № 2 </p><p><br></p><p><br></p><p><br></p><p> Кеспе қағаздар </p><p><br></p><p><br></p><p><br></p><p><br></p><p><br></p><p><br></p><p><br></p><p><br></p><p><br></p><p><br></p><p><br></p><p><br></p><p>Есептер жазылған лото парақшалары </p> |
Сабақтың соңы (7 минут) |
<p>VII.Жаңа білімді жүйелеу:</p><p>Тақырып бойынша есептер беріледі,сол есептердің жауабын табу арқылы «Жарайсың!» сөзі шығады.</p><p><br></p><p> VIII.Рефлексия: </p><p> Сабақтан алған әсерім ... </p><p> Мына жерлермен тағы да жүріп өтсем ... </p><p> Әлі де жетілдіруім қажет ... </p> |
Қосымша ақпарат
<p><br></p><table class="table table-bordered"><tbody><tr><td>Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? </td><td>Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді </td><td>Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы </td></tr><tr><td>Уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, саралау сабақтың жаңа материалды игеруде туындаған мәселені шешуде қолданылады. Сыныппен осы мәселені шешу үшін талқыға салынады </td><td>Математикалық лото ойынында есептер шығарып,сабақ барысында үйренгені бағаланады</td><td>Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары </td></tr></tbody></table><p><br></p><table class="table table-bordered"><tbody><tr><td>Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? </td><td>Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. </td></tr></tbody></table><p><br></p><table class="table table-bordered"><tbody><tr><td><p>Жалпы баға</p><p><br></p><p> Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?</p><p> 1: </p><p> 2:</p><p> Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?</p><p> 1:</p><p> 2: </p><p> Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? </p><p><br></p><p><br></p><p><br></p></td></tr></tbody></table><p><br></p>
Пікірлер(0)