Арифметикалық амалдардың қасиеттері
Математика
Сынып:
5-сынып
Бөлім:
Натурал сандар және нөл
Тақырып:
Арифметикалық амалдардың қасиеттері
02.01.2020
566
17
Оқу мақсаты | .1.2.2 амалдар саны төрттен артық болатын жақшамен және жақшасыз берілген санды өрнектердегі амалдардың орындалу ретін анықтау және мәндерін табу; 5.1.2.3 санды өрнектердің мәндерін табу үшін көбейту мен қосу амалдарының қасиеттерін қолдану |
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
---|---|---|
Сабақтың басы (7 мин) |
<p>Ұйымдастыру бөлімі Оқушылармен амандасу, оқушы қатысымына және сынып тазалығына назар аудару. «Мен қандаймын?...» психологиялық ойынын өткізу. үшбұрыш – Сіз лидерсіз. Әрқашан белсендісіз. көпбұрыш – Сіз жұмыс істегенді, оқып үйренгенді ұнатасыз. төртбұрыш – Үнемі көтеріңкі көңіл-күйде жүресіз. Жұлдызша – Сіз креативті жансыз. Идеяңыз, фантазияңыз және энергияңыз мол. жүрек – Сіз өте мейірімді жансыз. Жүрегіңіз жақсылық пен мейірімге толы. </p><p>Жұмбақтар 1. Заттарды санағанда </p><p> Керек ол бізге ауадай </p><p> Айтыңдаршы бұл қандай сан?</p><p> Жан-жағыңа қарамай ( натурал сан)</p><p> 2. Бірдей санды бірнеше рет Қосудан тұрады</p><p> Егер оны тағы басқа Қалай атауға болады (көбейту)</p><p> 3. Санға қосып алсаң Сол санның өзі шығады</p><p> Санды оған бөлуге болмайтынын Математиктер ұғады (нөл) </p> | фигуралар үшбұрыш, төртбұрыш, жұлдызша |
Ортасы (28 мин) |
<p>1 есеп. / ауызша/ 1 – ден 100 –ге дейінгі натурал сандардың жазылуында: 7 цифры </p><p> 1) 7 ры неше рет кездеседі? 7; 17; 27; 37; 47; 57; 67; 70; 71; 72; 73; 74; 75; 76; 77; 78; 79; 87; 97</p><p> – 19 рет кездеседі. </p><p> 2) Бірцифр екі рет жазылатын неше сан бар? 11; 22; 33; 44; 55; 66; 77; 88; 99 – 9 сан бар. </p><p>Амалдарды орында 1) 1496:136*25:25</p><p> 2) 37*11-(777:37+252:14)</p><p> 3) (161-18*8)*16:(67*8-468) </p><p> 4) (351+117*5): (72*12-40*19) </p><p> Оқулықпен жұмыс Қалыптастырушы бағалау (Қ) «Ыстық орындық» бойынша.Қима қағаз дағы сурет бойынша есептер шығарту.</p> | <p>деңгейлік тапсырмалар</p><p><br></p><p><br></p><p>қалыптастырушы бағалау</p> |
Соңы (5 мин) |
Рефлексия Мен не білдім? Не үйрендім? Үйге тапсырма §1.6 ереже №70 №72 | Табыс сатысы |
Пікірлер(0)