1 000 000-ға дейін мыңдықтармен санау

Байтымбетова Гаухар Курманалиевна
Байтымбетова Гаухар Курманалиевна
Шымкент
Шымкент
№62 ЖОББМ
Математика
Сынып:
4-сынып
Бөлім:
Көптаңбалы сандар
Тақырып:

1 000 000-ға дейін мыңдықтармен санау

11.01.2020
609
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары:  3.1.1.4 санаудың ірі бірлігі – мыңдықты құрастыру; 1 000 000-ға дейін мыңдықтармен санау, жазу, салыстыру 3.4.3.1 1000-ға дейінгі сандар, мыңдықтармен миллионға дейінгі сандар тізбектерінің заңдылығын анықтау 3.4.3.2 өзі таңдаған заңдылық бойынша тізбектер құрастыру, тізбектегі заңдылықтың бұзылуын табу  
Сабақтың мақсаттары: <p>&nbsp;<b>Барлық оқушылар:</b> санаудың ірі бірлігі – мыңдықты құрастыру; 1 000 000-ға дейін мыңдықтармен санау, жазу, салыстыру.&nbsp; </p><p><b>Кейбір оқушылар:</b> Көптаңбалы сандардың графикалық моделін құру.</p><p><b> Көпшілік оқушылар:</b> Көптаңбалы сандарға өзінің графикалық моделін ұсыну.&nbsp;&nbsp;</p>
Тілдік мақсаттар: <p>&nbsp;Дағдыларын дамыту: 1000-ға дейінгі сандарды тура және кері ретпен санауды біледі. </p><p> Пәндік лексика және терминология: </p><p> Мың, 1 000 000-ға дейін мыңдықтармен санау, жазу, салыстыру, разрядтар мен кластар. </p><p> Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл. </p><p> Талқылау: Бірліктер класының разрядтарын ата. Мыңдықтар класының разрядтарын ата. </p><p> Көптаңбалы санды қалай дұрыс оқу керек? </p><p> Жазылым: </p><p> Көптаңбалы сандарды жазу.&nbsp;&nbsp;</p>
Тірек, білім, дағды: &nbsp;Үш таңбалы сандардың нумерациясы. Разрядтар. Кластар.

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы:

(9мин.)

<p><b>&nbsp;Ынталандыру</b>. - Біздің ғаламшардың өсімдік әлемі алуан түрлі. Түрлі өсімдіктердің мыңдаған және миллиондаған түрлері бар. Өсімдіктердің түрлерін санау үшін математикалық білім де қажет. Өз біліміңізді толықтыруға дайынсыз ба? <b>Өзектендіру.</b> Оқулықтағы 1-тапсырма: Оқушылар әр қорапшадан кез келген санды таңдап алады да үш таңбалы сан құрайды, жазылған сандарда барлығы қанша бірлік, ондық, жүздік бар екенін атайды. Оқулықтағы 2-тапсырма: Оқушылар кестедегі сандарды оқып, әр разрядтың бірліктер санымен разрядтық қосылғыштар санын санайды. </p><p><b> Мақсат қою (мәселелі жағдаят) </b> 3-тапсырма: оқушы мәтінді оқиды. Сұрақтарға жауап береді:</p><p> – Мәтінде қандай сандар кездесті?</p><p> – Сендерге қай сандар таныс, ал қай сандар таныс емес?&nbsp;&nbsp;</p>

Сабақтың ортасы:

(20мин.)

<p><b>&nbsp;Жаңаны ашу.</b> Видео көрсету 2.20 мин.</p><p> <a href="https://bilimland.kz/kk/subject/matematika/4-synyp/koptangbaly-sandardy-oqu-zhazu-zhane-salystyru?mid=ee362a10-9ee4-11e9-a361-1f1ed251dcfe" target="_blank">https://bilimland.kz/kk/subject/matematika/4-synyp/koptangbaly-sandardy-oqu-zhazu-zhane-salystyru?mid=ee362a10-9ee4-11e9-a361-1f1ed251dcfe</a></p><p><b> Топтық жұмыс. </b>Оқушылар оқулықтағы 2-тапсырманы, бірліктермен, ондықтармен, жүздіктермен санап, орындайды және мыңдықтар класымен, көптаңбалы сандарды оқу ережесімен, көптаңбалы сандарды оқу ережесін есте сақтауды жеңілдететін тәсілмен танысады.&nbsp; </p><p>&nbsp;<b>Жұппен жұмыс.</b> 5-тапсырма: оқушылар бір таңбалы сандардың оң жағына нөлді (екі нөл, үш нөл, төрт нөл, бес нөлді) тіркеп, шыққан сандарды оқиды. 6-тапсырма: оқушылар тапсырманы разрядтар мен кластар кестесі бойынша оқиды, көптаңбалы сандарды салыстыру ережесін тұжырымдайды, тапсырмадағы берілген санды салыстырады.&nbsp;&nbsp;</p><p>Түсіндіре отырып алғашқы бекіту. 7-тапсырма: оқушылар үлгі бойынша сандар моделін құрастырады. Оқушыларды олар үшін жаңа біліктілікке – барлық бірліктердің, барлық ондықтардың, барлық жүздіктердің ортақ санын төмендегі әдіс арқылы табуды үйрету керек:&nbsp; &nbsp;</p><p>– санның барлық цифларының астын сызамыз </p><p>– бұл бірліктердің саны; </p><p> – бірліктен басқа цифрлардың барлығының астын сызамыз </p><p>– бұл ондықтардың саны; </p><p> – бірліктер мен ондықтардан басқа барлық цифрлардың астын сызамыз</p><p> – бұл жүздіктер саны.&nbsp;&nbsp;</p><p><br></p>

соңы:

(9мин.)

<p>&nbsp;Өзіндік жұмыс: АКТ мен тапсырманы жеке жеке орындау. <a href="https://bilimland.kz/kk/subject/matematika/4-synyp/koptangbaly-sandardy-oqu-zhazu-zhane-salystyru?mid=ee362a11-9ee4-11e9-a361-1f1ed251dcfe" target="_blank">https://bilimland.kz/kk/subject/matematika/4-synyp/koptangbaly-sandardy-oqu-zhazu-zhane-salystyru?mid=ee362a11-9ee4-11e9-a361-1f1ed251dcfe</a></p><p> https://bilimland.kz/kk/subject/matematika/4-synyp/koptangbaly-sandardy-oqu-zhazu-zhane-salystyru?mid=ee362a12-9ee4-11e9-a361-1f1ed251dcfe</p><p>&nbsp;&nbsp;</p>

Кері байланыс:

(3мин.)

&nbsp;Кері байланыс. «Жетістік сатысы»

Үйге тапсырма:

(2мин.)

&nbsp; 8-тапсырма, 19-бет

Файлдар:

Файлды ару 1 000 000-ға дейін мыңдықтармен санау

Пікірлер(0)