Натурал сандар және нөл саны.Координаталық сәуле
Математика
Сынып:
5-сынып
Бөлім:
Натурал сандар және нөл
Тақырып:
Натурал сандар және нөл саны.Координаталық сәуле
07.02.2020
785
19
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): | <p>5.1.1.1 натурал сандар жиыны ұғымын меңгеру; </p><p> 5.1.1.2 тақ және жұп сандар ұғымдарын меңгеру; </p> |
Сабақтың мақсаты: | Оқушыларға натурал сандарды жазу жолдарын үйрете отырып, есеп шығару барысында қолдана білуге машықтандыру,оқушыларды сандық және әріпті өрнектермен таныстыру, есеп шығаруда өрнектерді қолдану |
Бағалау критерийлері: | Оқушылар натурал сандар ұғымын біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады. Қосудың қасиеттерін қолдана отырып, әріпті өрнекті дұрыс түрлендіреді; Көбейтудің қасиеттерін қолдана отырып, әріпті өрнекті дұрыс түрлендіреді; |
Құндылықтарды дарыту: | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыс: | Өнер,информатика сабағы |
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
---|---|---|
Сабақтың басы (5 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу. Психологиялық ахуал туғызу. Мұғалім оқушылардан, олардың өз есімін және есімі қай әріптен басталып тұр сол әріптен келетін өз бойында бар бір жағымды қасиетін айту. Мысалы, Сарсен – сүйкімді, Мейіржан – мейірімді, Аяжан – ақылды, Дана – данышпан, т.с.с. Миға шабуыл әдісі арқылы сұрақтар қоюБлалар сендер натурал сандар дегенді қалай түсінесіңдер? | Шаттық шебері |
Сабақтың ортасы (24 мин) |
Өткен тақырыпты меңгере отырып жаңа тақырыптқа қадам басу үшін «Друзья по часам» техникасын қолданып, оқушылар жұптаса жұмыс жасайды. - Әр оқушы әр топтағы хұрбысымен кездесу үшін жұптарын іздейді, - Әр түрлі уақыттарда оқушылар әр түрлі тапсырмалар алады. Ойларымен бөлісіп, тапсырманы орындайды. - Әр оқушы бірнеше оқушымен жұптасып шығады, бірге тапсырма орындайды. Таратылған тапсырмалар Сандарды кластарға бөліп жазыңдар. 1) 46870 – 46 мың 870 3) 8215734 – 8 млн 215 мың 734 2) 315600 – 315 мың 600 4) 246047000505 – 246 млрд 47млн 505 Санауда қолданылатын 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, ... сандары Натурал сандар деп аталады. 1 саны – ең кіші натурал сан. Бастауыш сыныптарда натурал сандарға амалдар («+», «-», «*», «/») қолдануды үйренгенсіңдер. Натурал сандарға амалдар қолдануды еске түсіріп, қайталайық. № 1 есеп. Есептеңдер. 1) 37 * 42 – 1461 = 1554 – 1461 = 93; 2) 728 : (617 – 526) = 728 : 91 = 8; 3) 1541 : 23 – 21 * 3 = 67 – 63 = 4; 4) 900 : 15 + 640 : 16 = 60 + 40 = 100; 5) 202 * 39 – 2952 : 41 = 7878 – 72 = 7806; 6) (871 + 433) * 7 – 9120 = 1304 * 7 – 9120 = 9128 – 9120 = 8. № 2 есеп. 1) х + 85 = 1440 : 15 х + 85 = 96 х = 96 – 85 х = 11 11 + 85 = 1440 : 15 96 = 96 Әр топаға арналған тапсырмалар: Тапсырма:2х + у = 10 екені белгілі болса, 43 + х + 51:3 +х + у өрнегінің мәнін анықтаңыз. 43 + х + 51:3 +х + у=43+27+2х+у=60+2х+у=60+10=70 1. Өрнекті ықшамдаңыз: 34х – х + 5х 2. Бір қапта х кг картоп болған, ал екіншісінде 2 есе үлкен. Екі қапта қанша килограмм картоп болған? 3. Арман у тапрсыма орындады, ал Мәриям –4 есеп артық шығарды. Арман мен Мәриям барлығы қанша есеп шығарды? 4. Ықшамдаңыз: 4b + 15 + 3b -10 + b 5. Екі өрнек берілген: 9(856 + 342) және 9 .856 + 8 . 856. Өрнектің қайсысы үлкен Жаңа материалды бекіту тарысынды, сыни тұрғыда олаудың «Қатені тап» атты техникасын қолданамыз. Тапрсыма 1. Өрнекті ықшамдаңыз. a)27х +4y+29х+12y=(27+29)x+(4+12)y=56x+16y b)7b – 5b + 13 + 2b + 10=(7-5+2)b+13+10=4b+23=27b c) 13z + 2z + z – 5z=10z | Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
Сабақтың соңы (9 мин) |
Топтарға шығармашылық тапсырма: № 1есеп. Мына сандарды кластар атауымен жазыңдар. 1) 70563 – 70 мың 563 2) 4036008 – 4 млн 36 мың 8 3) 435072601 – 435 млн 72 мың 601 4) 8617500324 – 8 млрд 617 млн 500 мың 324. №26 есеп. Қандай сан разрядтық қосылғыштардың қосындысы ретінде жазылған. 1) 9∙100 + 6∙10 + 5 = 965 2) 5∙1000 + 7∙100 + 3∙10 + 6=5736 3) 8∙10000 + 5∙1000 + 4∙100 + 2=85402 4). 7∙10000 + 3∙1000 + 9∙10 + 4=73092 № 3 есеп. Есептеңдер. 1) (3377+783):8=4160:8=520; 2) (2465-917):18=1548:18=86; 3) (1401+975):24=2376:24=99; 4) 45∙28 – 290=1260-290=970; 5) 16∙39:24 + 74=26+74=100; 6) 330:22∙8 – 30=15∙8-30=120 – 30=90; Қортындылау. - Натурал сандар не үшін қолданылады? - Ең кіші натурал сан неше? - «+», «-» амалдарының компоненттерін ата; - «*», «:» амалдарының компоненттерін ата. | Оқулық, дәптерлер. |
Рефлексия (2 мин) |
<p>Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ арқылы бағалау. </p><p><br></p> | Бас бармақтар |
Пікірлер(0)