Мен- ғарышкер боламын
Мен- ғарышкер боламын
| Мен - ғарышкер боламын | 5.Т/А4. Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау |
| Бағалау критерииі | Бейнефильмдегі тірексөздер арқылы негізгі ойды анықтайды |
Сабақ барысы
| Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
|---|---|---|
|
Сабақтың басы (5 минут) |
Тұлғааралық байланысты орнату. Ассоциация құру. Ғарышкер бұл…. Тапсырма-1. “Ғарышкерлер тұрмысы” бейнефильмді мұқият қараңыз, фильмдегі негізгі ойды анықтаңыз. Ғарышкерлер тұрмысы мен жердегі адамдардың тұрмысы туралы тұжырымды Венн диаграммасына толтырыңыз. |
https://bilimland.kz/kk/courses/education-movies/uchebnye-filmy/fizika-i-astronomiya/lesson/haryshkerler-turmysy |
|
Сабақтың ортасы (30 минут) |
Түрткі болу сұрағы. Суреттегі тұлғалар кімдер? Бұл ғарышкерлер туралы не білесіздер? Жұпта ой бөліс. Тапсырма-2. Қазақ ғарышкерлері туралы өзің білетін ақпартты шағын мәтін түрінде латын қарпінде жазыңыз. Мәтін құрамында шеттілдік сөзді қолдануды ескеріңіз (40-60 сөз). Тапсырма-3. Берілген шеттілдік сөздерді емле ережесіне сай жазыңыз. Сөз тіркесі мен сөйлем құрастырыңыз. Субъект, обект, адектив, скоч, скетч, матч, холл, доллар, масса, тонна, миллион, координат, статистика, турист, повесть, шейхы, экологтың, уатсап, уйкипедия, веб-сайт. Тапсырма-4. Қосымша дұрыс жалғанған сөздердің астын сызыңыз. Skrınshottyń, aktórdyń, amóbaga, rejısо́rge, onlaınnyń,, TMD-ǵa, zarа́d, knáz, narád, razrád, grıláj , planshetter, álpınıs, jınsіnіń, holy. |
Т.Әубәкіров, Т.Мұсабаев, А.Айымбетов суреттері |
|
Сабақтың соңы (5 минут) |
Кері байланыс. “Бес саусақ” Бағалау. “Екі жұлдыз, бір ұсыныс”. |
Пікірлер(0)