Киіз үй- ата-бабамыздың баспанасы / Есептер шығару

КАБДОЛИНА ХАЗИМА НАСРАТБЕКОВНА
КАБДОЛИНА ХАЗИМА НАСРАТБЕКОВНА
Солтүстік Қазақстан
Мамлютский район
Бексеитская СШ
Математика
Сынып:
2-сынып
Бөлім:
Сандық және әріптік өрнектер. Теңдеулер
Тақырып:

Киіз үй- ата-бабамыздың баспанасы / Есептер шығару

13.02.2020
643
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): 2.1.2.4. 2,3,4,5 сандарына көбейту мен бөлу кестесін құру, білу және қолдану. 2.5.1.4 санды бірнеше есе арттыру /кемітуге; айырмалық салыстыруға, еселік салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару; кері есептерді құрастыру және салыстыру.   
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың барлығы: 2,3,4,5 сандарына көбейту мен бөлу кестесін құрып, қолданады; Санды бірнеше есе арттырып /кеміте алады; Оқушылардың көпшілігі: еселік салыстыруға берілген есептерді талдайды және шығарады; Оқушылардың кейбірі: кері есептерді құрастырып және салыстырады.   
Тілдік мақсаттар: Пәнге тән лексика мен терминология: есе артық Диалог: - есе арттыру деген сөзді қалай түсінесің?  
Күтілетін нәтиже: санды бірнеше есе арттырады /кемітеді ;  кері есептерді құрастырады  және салыстырады.
Бағалау критерийлері: 2.5.1.4 санды бірнеше есе арттыру /кемітуге; айырмалық салыстыруға, еселік салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару; кері есептерді құрастыру және салыстыру.
Құндылықтарды дарыту: Оқушылардың бойына ұлттық құндылықтарды сіңіру, қазақтың қолөнерін дәріптеу. Ынтымақтастықта бірлесе жұмыс істеу. Өз бетімен білім алуға ұмтылатын тұлға қалыптастыру.
АКТ-ны қолдану дағдылары: Интербелсенді тақта
Пәнаралық байланыс: жаратылыстану
Бастапқы білім: Есептер шығару

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(5 мин)

Мақсаты: Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. -Сәлеметсіңдер ме, балалар! -математика сабағына қош келдіңдер! -Көбейту кестесін барлығын білесіңдер ме? -Енде қаншалықты білетіндеріңді дәлелдейсіңдер! -Сәттілік тілеймін! Қолдарыңнан келетініне сенемін ! Жеке жұмыс «Мен білемін!!!» -Тексереміз. Кімде дәл осылай? -Жарайсыңдар! -Қандай тақырыппен танысамыз екен? -Алдымызға қандай мақсат қоямыз?  

Сабақтың ортасы

(30 мин)

<p>-Балалар, экранға назар аударыңдаршы! -Бұл сөздердің ненің бөліктері? Киіз үй- ата-бабамыздың баспанасы Киіз үй- мал баққан көшпелі халықтардың қысы-жазы отыратын өте қолайлы және жайлы баспанасы. Ол тез құрылып,тез жиналады. Қыста жылы, ал жазда салқын болады.Киіз үйдің негізгі бөліктері: кереге,уық, шаңырақ, есік. Топқа бөлу. Ережемен таныстыру Т- талқылаймыз О- ортақ шешімге келеміз П-пікірлесеміз Т-тыңдаймыз А- ақылдасамыз Топтық жұмыс. Мақсаты: Берілген әртүрлі тапсырмалар арқылы оқушылардың 2,3,4,5-ке көбейту және бөлу кестесі бойынша алған білімдерін тиянақтау. ТЖ «Бірлігіміз жарасқан » Есепте. Жауаптарын өсу ретімен орналастырып, киіз үйді құру ретін атаңдар. 1.Кереге, 2. Шаңырақ, 3.Уық, 4.Есік 5.Киіз&nbsp;&nbsp;</p><p>Жұпқа бөліну Жұптық жұмыс.«Сен-маған, мен-саған»ойыны Кері есептер құрастырып, оларды шығарады. Бір түйеге 3 ц жүк артуға болады. 15 ц жүкті тасу үшін неше түйе қажет? Шешуі: 15ц:3ц =5түйе Жауабы: 5 түйе&nbsp;&nbsp;</p><p>Дәптермен жұмыс ҚБ Ж.Ж. Оқу мақсаты 2.5.1.4 санды бірнеше есе арттыру /кемітуге ; еселік салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару Бағалау критерийі Білім алушы: Еселік салыстыруға берілген есептерді шығарады; Оқу дағдыларының деңгейі: Қолдану Тапсырма: Есепті шығар. Кілем- 6 дана ? дана Көрпе-? дана, 2 есе арт&nbsp; </p><p>&nbsp; Топтық жұмыс №4, бет-83 «Абайла!» Қатені тап! Бір оқушыға жауабымен өрнек, 2 Уақытқа постер сәйкестендіру.&nbsp;&nbsp;</p>

Сабақтың соңы

(3 мин)

Үйге тапсырма №3 /ә 83-бет

Рефлексия

(2 мин)

Рефлексия «Бас бармақ» Мақсаты: оқушылар сабақ бойынша түсінгендерін бағалау.&nbsp;&nbsp; маркер, стикер

Пікірлер(0)