Қалай дұрыс тамақтану керек ?

Досбаева Оразкүл Нұрланбекқызы
Досбаева Оразкүл Нұрланбекқызы
Жамбыл
Тараз
Абай атындағы №26 орта мектебі
Жаратылыстану
Сынып:
1-сынып
Бөлім:
Адам
Тақырып:

Қалай дұрыс тамақтану керек ?

17.02.2020
51
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): <p><b>1.2.3.3.</b> Адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтау. </p><p><b>1.1.1.1.</b> Қоршаған әлем құбылыстары , үдерістері мен нысандарын зерттеудің қажетілігін түсіндіру. <br></p>
Сабақтың мақсаты: <p><b>Барлық оқушылар орындай алады:</b> </p><p>Адамның өсуі мен дамуына пайдалы тағамдардың керек екенін біледі <br></p>
Тілдік мақсаттар: <p>Сабақ барысында оқушылар түйінді сөздерді қолданады.</p><p><b>Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: </b></p><p>Пайдалы тағам – полезная пища – healthyfood. Тамақтану пирамидасы – пирамида питания – the food pyramid. </p><p><b>Талқылауға арналған сұрақтар:</b> </p><p>-&nbsp;&nbsp;&nbsp; Адамның өмір сүруі үшін қажет жағдайлар не ? -&nbsp;&nbsp;&nbsp; Пайдалы тағам түрлерін ата? -&nbsp;&nbsp;&nbsp; Зиянды тағам түрлерін ата? -&nbsp;&nbsp;&nbsp; Дұрыс тамақтану не үшін қажет ? -&nbsp;&nbsp;&nbsp; Дұрыс тамақтану ережесін ата? -&nbsp;&nbsp;&nbsp; Отбасылық мерекелер қалай өтеді? -&nbsp;&nbsp;&nbsp; Қандай тағамдарды сүйіп жейсіндер? <br></p>
Бағалау критерийлері: <p><b>1.</b> Адамның өмір сүруі үшін керекті&nbsp; қажеттіліктерді анықтайды. </p><p><b>2.</b> Қоршаған әлем құбылыстарын, нысандарын зерттейді, қажеттілігін түсіндіреді. <br></p>
Құндылықтарды дарыту: Салауатты өмір салтын ұстану, денсаулықты күту, үлкенді құрметтеу, сыйлау, ынтымақтастық құндылықтарын бала бойына дарыту
АКТ-ны қолдану дағдылары: Bilimland.kz сайт материалдарын пайдалану арқылы АКТ дағдыларын қалыптастыру.
Пәнаралық байланыс: Көркем еңбек – суреттерді бояу. Дүниетану – отбасылық дәстүр. <br>
Бастапқы білім: Пайдалы тағам, тамақтану, тамақ сөздерінің мағынасын түсінеді.

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

<p>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; <b>1. Психологиялық ахуал&nbsp;&nbsp;&nbsp;</b> </p><p>Үлкенге де сіз,&nbsp;&nbsp;&nbsp; </p><p>Кішіге де сіз,&nbsp;&nbsp;&nbsp; </p><p>Сәлем бердік бәріңе,&nbsp;&nbsp;&nbsp; </p><p>Құрметпенен біз. (қимылмен көрсетеді) </p><p>Тақтаға жазылған сөздер арқылы бөлінеді</p><p><b>Сусындар, Тәттілер, Жемістер.</b></p><p> -&nbsp;&nbsp; &nbsp;Адамдар бұл заттарды не үшін қолданады? </p><p>Сабақтың оқу мақсатын хабарлау. </p><p>-&nbsp;&nbsp; &nbsp;Олай болса, бүгін дұрыс тамақтану жолдарын білесіңдер, пайдалы және зиянды тағам түрлерімен танысасыңдар. <br></p> Стикер, сурет қиындылары.

Сабақтың ортасы

<p><b>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 1. Сұрақ ілмегі. Ұ.МК. </b></p><p>-&nbsp; Адамдар не үшін тамақтанады? </p><p>- Күніне неше рет тамақтану керек? </p><p>- Мөлшері қандай болуы керек?</p><p> - Қай уақытта тамақтанған дұрыс? </p><p>- Қай тағамды таңертең, қай тағамды кешке жеген дұрыс? </p><p>&nbsp;- Қазақтын ұлттық тағамдарын ата?&nbsp; </p><p>Видео көрсету ұлттық тағамдар.&nbsp; </p><p><b>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 2. «Ойлан, жұптас, бөліс».Т </b></p><p>Тамақтану пирамидасындағы азық-түліктерінің орналасуы. Пирамиданың төменгі жағында тамаққа жиі қолданатын азық-түліктер, ал төбесінде шектеулі мөлшерде қолдануға тиісті азық-түліктер орналастырылған.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </p><p><br></p><p><b>Дескриптор:&nbsp; </b></p><p>1.Тамақтану пирамидасындағы заттарды атайды. </p><p>2. Пайдалы және зиянды тағам түрлерін ажыратады. </p><p>3. Тамақтың адам өміріндегі қажеттілігін түсінеді.&nbsp; </p><p><br></p><p><b>Кері байланыс:</b> Серпілген доп&nbsp; </p><p><b>ҚБ:</b> Бағдаршамам </p><p>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;<b>&nbsp;&nbsp; 3.Сен білесің бе? МК. </b></p><p>Биенің жаңа сауылған сүті өте пайдалы. </p><p>Мұндай сусынды саумал деп атайды. Оның көптеген пайдасы бар. </p><p><b>Сергіту сәті:</b> Қимылмен көрсету&nbsp;</p><p>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;<b>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 4. Суреттер сөйлейді. Т.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</b> </p><p>Суреттерге сүйеніп, адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді атаңыз. Өз ойыңызды түсіндіріңіз.&nbsp; </p><p><b>Дескриптор: </b></p><p><b>1</b>.Адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді атайды; </p><p><b>2.</b> Адамның өсуі мен дамуына қажетті жағдайлар туралыәңгімелейді.&nbsp; </p><p><b>Кері байланыс: </b>Серпілген доп&nbsp; </p><p><b>ҚБ:</b> Бағдаршам&nbsp; </p><p>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;<b>&nbsp;&nbsp;&nbsp; 5. Түсінік корзинасы Зерттеу. Ж.</b></p><p> Толтырылмаған тамақтану пирамидасы бар қағаз таратылады, өзі жиі тұтынатын азық-түлікті пирамида сатыларына орналастырады.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </p><p><b>Дескриптор: </b></p><p><b>1.</b>Адам өміріне қажетті&nbsp; азық-түліктерге зерттеу жасайды, қажетілігін түсіндіреді. </p><p><b>2.</b> Пайдалы тағамдар жайында әңгімелейді. </p><p><b>3.</b> Қорытынды жасайды.&nbsp; </p><p>Кері байланыс:Серпілген доп&nbsp;</p><p> ҚБ: Бағдаршам&nbsp; </p><p>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;<b>&nbsp;&nbsp;&nbsp; 6. «Сиқырлы қалам». </b></p><p>3 күнге арнап&nbsp; таңғы ас мәзірін дайында. Бірінші күнгі таңғы асқа қажетті азық-түлікті көк түспен, екінші күндікін жасыл, үшінші күндікін қызыл түспен қоршап сыз.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </p><p><b>Дескриптор: </b></p><p><b>1.</b> Үш күнгі таңғы ас мәзірін анықтайды. </p><p><b>2.</b> Қажетті азақ-түлікті бояйды, қоршап сызады.&nbsp; </p><p><b>Кері байланыс:</b> Серпілген доп&nbsp; </p><p><b>ҚБ:</b> Бағдаршам <br></p><p><br></p> <p>Оқулық.&nbsp; Суреттер, видео көрініс. https://youtu.be/87DXDvM7RBg&nbsp;</p><p><br></p><p>Тамақтану пирамидасының сызбалық көрінісі.</p><p><br></p><p>Тамақтану пирамидасы бар парақтар, суреттер.</p><p><br></p><p>Видео көрініс. http://youtu.be/7zrynt1NLh8 <br></p><p> </p><p><br></p><p>Суреттер.<br></p><p><br></p><p>Бос пирамида.</p><p><br></p><p>Дәптермен жұмыс.<br></p>

Сабақтың соңы

Кері байланыс: Табыс баспалдағы Баспалдақ, смайликтер.

Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. <br>

Пікірлер(0)