"Ханшатыр"-ерекше ғимарат.

Жунисова Улжан Масакбаевна
Жунисова Улжан Масакбаевна
ОҚО
Шымкент
ЖОМ №93
Қазақ тілі (Т1)
Сынып:
з-сынып
Бөлім:
Сәулет
Тақырып:

"Ханшатыр"-ерекше ғимарат.

17.02.2020
23
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): 3.3.1.1 мәтінді мәнерлеп ,шолып ( танысу мақсатында) оқу; 3.2.3.1 белгілі тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасын түсіну және олардың ойын толықтыру.
Сабақтың мақсаты: Мәтінді оқып,ақпараттардың дұрыс -бұрыстығын анықтайды.Тірек сөздерге сүйеніп,ғимараттарды сипаттап айтады.Ғимарат туралы диалог құрастырады.
Тілдік мақсаттар: Бәйтерек .Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібі.
Күтілетін нәтиже: Тақырыпқа қатысты ақпарат алады.Мәтінді мәнерлеп оқып, шолу жасайды.Сұхбаттасын түсінеді,ойын еркін жеткізеді.
Бағалау критерийлері: Жаңа сөздердің айтылуын (дыбысталуын)сақтап,оқыған мәтіннің мазмұны бойынша диалог құрастырады.
Құндылықтарды дарыту: Топтық жұмыстар барысында өзгелерге құрмет құндылығын сақтау.Интелектуалды құндылық тапсырмаларды орындау барысында жүзеге асады.
АКТ-ны қолдану дағдылары: PowerPoint таныстырылымы. 
Пәнаралық байланыс: Дүние тану.Орыс тілі.
Бастапқы білім: Бұл қандай ғимарат.

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(10 мин.)

Психологиялық ахуал туғызу. "Көңіл күйді анықтау" тренингі.Оқушылар өз көңіл-күйін сипаттайтын сурет (смайликтер) салады       .Ой қозғау .Сұрақ-жауап. Өткен сабақты қортындылау мақсатында.                                  Суретке қараңдар. "Астана-әсем қала" видиоролик көрсету.Балалар алған әсерімен бөліседі.   Сұрақтар .                                  Тақырыпты жариялау.                    Суреттер арқылы топқа бөлу. А4 парағы.   Слайд. Суреттер.

Сабақтың ортасы

(20 мин.)

Слйдтан әріптер көрсетіледі. Оқушылар тақырыпқа байланысты сөздер айтады. Мысалы:А-....,Х-....,Б-...,М-....т.б. "Бәйтерек" монументі-Астана қаласының символы.                Үш топқа тапсырма беріледі ."Астана","Ханшатыр","Бәйтерек" Суреттерін салып ,постер қорғайды.                            Оқулықпен жұмыс.  Мәтінді оқып ,ақпаратты тексеріңдер.  1-тапсырма.         Бағалау"Бас бармақ "әдісі арқылы жүргізіледі.                  Жұптық жұмыс. "Ханшатыр" сөзіне сөзжұмбақ құрастыру.(МК).                                                  Айтылым. Топтық жұмыс. Тірек сөздерге сүйеніп,ғимараттар туралы айтыңдар."Жұптас.Ойлан.Пікірлес." стратегиясы.        1-топ ."Ханшатыр".            2-топ. "бәйтерек".   Әр топтан бір оқушы шығады.               Бағалау"Шапалақ" әдісі арқылы жүргізіледі.    Сергіту сәті. "Мен әдепті сөйлеймін." Әр оқушы өз ойымен бөліседі.       3-тапсырма Жазылым.Диалог құрастыру.   Слайд-2    А4.

Сабақтың соңы

(5-мин.)

Сабақты қортындылау мақсатында айтылым "Коллаж" әдісі .Мәтін мазмұнына сәйкес суреттерді орналастыр.         Үш топ  бір -біріне сұрақтар дайындайды. (4-сұрақ)                              Қ/б тапсырмасы таратылады.                               

Рефлексия

(5-мин.)

"Бес саусақ" тәсілі.Оқушылар өздерінің сабақ барысында атқарған  іс-әрекеттеріне баға беру арқылы сұрақтарға жауап жазады.Әдіс формасы таратылады.

Пікірлер(0)