Ы.Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл» Еңбек-біздің өмірімізде.

Муканова Анар Кажыгалиевна
Муканова Анар Кажыгалиевна
Батыс Қазақстан облысы
Қаратөбе а.
КГУ «Каратобинская школа-гимназия»
Қазақ әдебиеті
Сынып:
5-сынып
Бөлім:
Тәрбиенің қайнар бұлағы
Тақырып:

Ы.Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл» Еңбек-біздің өмірімізде.

17.02.2020
197
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): <p>5.2.4.1 (А/И)-көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу </p><p> 5.1.1.1 (Б/С) Оқырманның рухани дүниесіне шығарма әсерін талдай отырып, сыни хабарлама жазу&nbsp;&nbsp;</p>
Сабақтың мақсаты: <p> Шығарманың тәрбиелік мәнін ашады. Шынайы өмірмен байланыстырып бағалайды. </p><p>  Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат жазады. </p><p>  Оқырманның рухани дүниесіне шығарманың беретін тәрбиесін талдай отырып, сыни хабарлама жазады.&nbsp; &nbsp;</p>
Бағалау критерийлері: <p> Шығарманың тәрбиелік мәнін ашады. Шынайы өмірмен байланыстырып бағалайды.</p><p>  Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат жазады;</p><p>  Сыни хабарлама жазады.&nbsp;&nbsp;</p>
Пәнаралық байланыс: Тарих, география

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

Амандасу. Ширату «Жалғасын тап» атты ширату жаттығуымызда мақал-мәтелдерді қиямыз, оны оқушылар құрастырады. Еңбек ерлікке жеткізер, …( ерлік елдікке жеткізер ) Еңбек етпей елге өкпелеме, … ( егін екпей жерге өкпелеме ) Еңбек етсең емерсің, … ( ерінбесең жеңерсің ) Еңбегіне қарай — құрмет, … ( жасына қарай – ізет ) Еңбек адамның … ( екінші анасы ) Еңбек – ата, … ( жер – ана) Еңбекет те мақтан, … ( ойнапкүл де шаттан ) Еңбеккежастан, … ( өнергебастан ) Үй тапсырмасын тексеру: «Қыпшақ Сейітқұл туралы менің түйген ойларым» деген тақырыпта жазған эсселерін оқиды. Дескриптор: - Кейіпкердің адамгершілік қасиетін ашады; - Шығармадан дәлелдер келтіреді; - Эссе құрылымын сақтайды. ҚБ «Бағдаршам» әдісі арқылы оқушылар өз жұбына кері байланыс береді&nbsp;&nbsp;

Сабақтың ортасы

Оқу мақсаты және бағалау критерийлері хабарланады. 1-тапсырма ЖЕКЕ ЖҰМЫС Концептуалдық кесте 1.Әңгімедегі кейіпкерлерді жазады. 2.Кейіпкерлердің іс-әрекетін теріп жазады. 3. Кейіпкердің адамгершілік қасиетін жазады. 4. Кейіпкер әрекетіне өзі баға береді. Кейіпкер Іс -әрекеті Адамгершілік қасиеті Кейіпкерге бағаң Дескриптор - Кейіпкердің іс-әрекетін табады; - Кейіпкердің адамгершілік қасиеттерін жазады; - Кейіпкерге өзіндік баға береді; - Баға беру барысында мақал, нақыл сөздер қолданады. ҚБ«Бағдаршам» әдісі арқылы оқушылар өз-өзіне кері байланыс береді 2-тапсырма ЖҰПТЫҚ ЖҰМЫС «Қос құты» әдісі Қыпшақ Сейітқұл мен өз өміріңде кездестірген еңбек адамының адами қасиеттерін анықтап, өзара салыстырыңыз. Дескриптор - Кейіпкерлердің адами қасиеттерін анықтайды; - Кейіпкердің адамгершілік қасиеттерін салыстырады; ҚБ «Шынайы баға, жалған баға» әдісі арқылы жұптар бір – бірін бағалайды. 3-тапсырма Жеке жұмыс «Рафт» әдісі бойынша «Еңбегі көптің өнбегі көп» деген тақырыпта әңгіме авторы Ыбырай атамызға хат жазыңыз. Рөл- оқушы Аудитория – авторға Форма – хат, өлең Тақырыбы – «Еңбегі көптің өнбегі көп» Дескриптор - Адал еңбектің адам өміріндегі пайдасын көрсетеді; - Шығармадан алған әсерін кейіпкерлер әрекетімен байланыстырады; - Хат құрылымын сақтайды. ҚБ «Үш шапалақ» әдісі 4-тапсырма Жеке жұмыс. Оқырманның рухани дүниесіне шығарманың беретін тәрбиесін талдай отырып, сыни хабарлама жазады. «Қыпшақ Сейтқұл әңгімесінің тәрбиелік мәні» деген тақырыпта шығарманың оқырманға беретін тәлім-тәрбиесін талдап жазыңыз. Бағалау критерийі -Кейіпкердің іс-әрекетіне талдау жасай алады; - Өмірмен байланыстырып сыни баға береді; Дескриптор: - Кейіпкердің іс-әрекетін шығармадан дұрыс таңдайды; -Іс- әрекеті бойынша кейіпкердің өзіндік құндылығын анықтайды; - Кейіпкерге сыни көзқараспен баға береді. ҚБ «Бағдаршам» әдісі арқылы оқушылар бір-біріне кері байланыс береді Кері байланыс.&nbsp; &nbsp;&nbsp;

Сабақтың соңы

«Сабақ нәтижесі бойынша комплимент айтқым келеді: сабаққа, сыныптасыма, жазушыға т.б.» Оқушылар сабақта орындаған тапсырмалары бойынша сыныптасына, шығарма авторына, сабаққа комплимент айтады. Үй тапсырма: «Атымтай Жомарт» әңгімесінің мазмұнын оқу&nbsp;&nbsp;

Файлдар:

Файлды ару Ы.Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл» Еңбек-біздің өмірімізде.

Пікірлер(0)