Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?
Сауат ашу
Сынып:
1-сынып
Бөлім:
Бізді қоршаған әлем
Тақырып:
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?
18.02.2020
186
1
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): | <p>1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту </p><p> 1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту </p><p> 1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту </p> |
Сабақтың мақсаты: | <p>Барлығы:Жаңа білімді меңгереді. </p><p> Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. </p><p> Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. </p> |
Тілдік мақсаттар: | Ереже |
Күтілетін нәтиже: | оқу мақсаттарына жету |
Бағалау критерийлері: | <p>Жаңа білімді меңгереді. </p><p>Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.</p><p> Алған білімді өмірде қолдана алады. </p> |
Құндылықтарды дарыту: | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
АКТ-ны қолдану дағдылары: | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыс: | Өнер, ана тілі сабағы |
Бастапқы білім: | нәтиже сабақ тақырыпты түсіну |
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
---|---|---|
Сабақтың басы (5 минут) |
<p>Жарқырап күн де шығады, </p><p> Айналаға нұр шашады. </p><p> Қайырлы күн! Біз көңілді баламыз, </p><p> Қайырлы күн! Сәлемдесіп аламыз. </p><p> Әрбір адам досым, сыныптасым. </p><p> Әрбір сабақ үйрену, оқу, іздену. </p><p> Әрбір ісің тірлік, тірек, адамдық. </p><p> Әрбір сөзің шындық, бірлік, адалдық.</p><p> – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп </p> | Шаттық шебері |
Сабақтың ортасы (8 минут Сергіту сәті 1 минут Қызықты тапсырма 8 минут) |
<p>№1 Суреттерде қандай ертегілер берілгенін анықтаңдар. </p><p> №2 мына сөйлем қай ертегіге тиесілі екенін тауып көріңдер. </p><p> Мен салқындайын, су ішейін. </p><p><br></p><p>Видео қою. (АКТ) «Көңілді күн» </p><p>№3 суреттердің көмегімен мағынасы қарама-қарсы сөзді тап. </p> | <p> Таныстырылым, оқулықпен жұмыс </p><p><br></p><p><br></p><p>Оқушылар көрген қимылдарын қайталайды.</p><p><br></p><p>Оқулық, дәптерлер.</p> |
Сабақтың соңы (Аяқталуы 16 минут) |
<p>Ойын: «Кім жылдам?» </p><p> 1.Суретпен жұмыс. Суретке қарап сипаттама беру.</p><p> 2.Дәптермен жұмыс. Сөздерді оқу, буынға бөлу және әріптерді жазып шығамыз. </p><p> Ойын: «Кім шапшаң?» Дауысты, дауыссыз әріптерді ажырату. </p> | |
Рефлексия (Сабақтың соңы 2 минут) |
<p>Рефлексия Оқушылар «Еркін микрофон» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтты. </p><p>Кері байланыста оқушылар өз топтарының жұмысымен бірге басқа топтың да жұмыстарын бағалады және ұсыныстарын берді. Бұл сабақта оқушылар шығармашылықпен жұмыста топтық жұмыстың пайдасын түсінді деп ойлаймын. </p> | микрофон |
Файлдар:
Файлды ару
нәтиже сабақ.мен не үйрендім?
Пікірлер(0)