Атмосфералық қысым. Атмосфералық қысымды өлшеу
Физика
Сынып:
7-сынып
Бөлім:
Қысым
Тақырып:
Атмосфералық қысым. Атмосфералық қысымды өлшеу
18.02.2020
31
0
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): | 7.3.1.9 – атмосфералық қысымның табиғатын түсіндіру және оны өлшеудің әдістерін ұсыну |
Сабақтың мақсаты: | Барлық оқушылар: Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. Оқушылардың басым бөлігі: Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады. Кейбір оқушылар: Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады. |
Тілдік мақсаттар: | Жаңа білім. Атмосфералық қысым. Атмосфералық қысымды өлшеу тақырып бойынша терминдер |
Күтілетін нәтиже: | практикада қолдану |
Бағалау критерийлері: | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Құндылықтарды дарыту: | рухани адамгершілік |
АКТ-ны қолдану дағдылары: | <p> <a href="https://bilimland.kz" target="_blank">https://bilimland.kz</a> сайтының ресурстары</p> |
Пәнаралық байланыс: | Математика, география |
Бастапқы білім: | өткенге шолу |
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
---|---|---|
Сабақтың басы |
7 сыныпта «Атмосфералық қысым. Атмосфералық қысымды өлшеу» тақырыбында өткізілген ашық сабағымның өн бойы Блум таксономиясына негізделді. Жаңа сабаққа «Ой тастау» мақсатында «Атмосфералық қысым» тақырыбына тәжірибе жасап көрсеттім. Тәжірибе барысында стаканға судың жиналу себебін білу үшін, оқулықтан Тірек сөздерге анықтама беру тапсырылды: Атмосфера. Атмосфералық қысым. Э. Торричелли тәжірибесі. Атмосфералық қысымның бірлігі. БАРОМЕТР анероид. Бұл оқушылардың өз бетінше жұмыстануына тиімді тәсілдердің бірі болып табылады. | |
Сабақтың ортасы |
| |
Сабақтың соңы |
<p> Қолдану «Есеп және озық ой» Оқушылар есептер шығарды </p><p>Талдау Оқушылар оқулықта берілген практикалық тапсырманы орындады.</p> | |
Рефлексия |
Рефлексия жасалды, яғни оқушылар сабақтан алған әсерлерімен бөлісті. Сонымен қатар «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бір бірін бағалады. |
Пікірлер(0)