Рационал сандар тарауына есептер шығару
Математика
Сынып:
6-сынып
Бөлім:
Рационал сандар және оларға амалдар қолдану
Тақырып:
Рационал сандар тарауына есептер шығару
27.02.2020
175
5
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): | <p>6.1.2.9 координаталық түзуде рационал сандарды кескіндеу; </p><p> 6.1.2.12 рационал сандарды салыстыру; </p><p> 6.1.2.13 таңбалары бірдей, таңбалары әртүрлі рационал сандарды қосуды орындау; </p><p> 6.1.2.14 рационал сандарды азайтуды орындау; </p> |
Сабақтың мақсаты: | – оқушылардың рационал сандарды тану білік дағдыларын, білімдерін жинақтау, жүйелеу. |
Тілдік мақсаттар: | <p>Оқытудың тілдік мақсаты – рационал сандарға амалдарды қолдану мағынасын түсінеді; </p><p> Бөлім бойынша лексика мен терминология</p><p> -координаталық түзуде рационал сандарды кескіндеу; </p><p> -рационал сандарды салыстыру;</p><p> -таңбалары бірдей, таңбалары әртүрлі рационал сандарды қосу; </p><p> -рационал сандарды азайту; Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер </p><p> - координаталық түзуде 0 санының оң жағында орналасқан сандар .....</p><p> - координаталық түзуде 0 санының сол жағында орналасқан сандар ..... </p><p> - бір-бірінен таңбасымен өзгешеленетін сандар ......сандар. </p><p> - кез-келген теріс сан нөлден .......... - кез-келген оң сан нөлден....... </p><p> - екі теріс санның қосындысы .......... сан; </p> |
Күтілетін нәтиже: | <p>– оқушылардың рационал сандарды тану білік дағдыларын, білімдерін жинақтайды, жүйелей біледі.</p><p>- оқушылар есептерге талдау жасай біледі;</p><p>- есептің шығару жоспарын құра білу, қорытынды жасай білуге үйренеді.</p><p>-өз бетімен және ұжымда жұмыс істей біледі; </p><p>- математикалық ой-өрісін кеңейтеді.</p> |
Бағалау критерийлері: | <p>- Координаталық түзуде рационал сандарды кескіндейді; </p><p> - Рационал сандарды салыстырады;</p><p> - Таңбалары бірдей, таңбалары әртүрлі рационал сандарды қосуды орындайды; </p><p> - Рационал сандарды азайтуды орындайды; </p> |
Құндылықтарды дарыту: | Қарым-қатынас жасау қабілеті,өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау құндылықтары 1-ші тапсырма арқылы іске асырылады. |
АКТ-ны қолдану дағдылары: | Интерактивті тақста, интернет ресурстары (сайттар, есептер), таратпа материалдар, Аctivstudio |
Пәнаралық байланыс: | Бейнелеу өнері |
Бастапқы білім: | <p>қарама – қарсы сандар координаталық түзуде кескіндей білу;</p><p> рационал сандарды салыстыра алу;</p><p> таңбалары бірдей, таңбалары әртүрлі рационал сандарды қосуа білу; </p><p>рационал сандарды азайту орындай ала білу. </p> |
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
---|---|---|
Сабақтың басы (5мин) |
<p>- оқушылардың назарын шоғырландыру үшін (bilimland) рационал сандар тарауынан тест тапсырмалары алынады. </p><p> 1. Қандай сан оң санға да теріс санға да жатпайды? </p><p> А) 0; B)1; C)-1; D) 2. </p><p> 2. Кез-келген теріс сан нөлден ..........</p><p> А) үлкен; B)кіші; C)тең; D) тең емес. </p><p> 3. Екі теріс санның қосындысы .......... сан </p><p> А) теріс; B)кіші; C)үлкен; D) оң. </p><p> 4. -7,8-ге қарама-қарсы сан</p><p> А) 0; B)7; C)7,8; D) 8 </p><p> 5. Модульдерін салыстырыңдар │-8│ бен │5│-тің </p><p> А) │-8│>│5│; B) │-8│ < │5│; C) │-8│ = │5│; D)│ -5│ > │8│ </p><p> 6. Тура теңсіздікті көрсет </p><p> А) -4>-1; B) -5>0; C) -7<-5; D) 4<-8. </p><p> 7. -8,5<x<-7,25-тің бүтін сан мәнін табыңдар </p><p> А) -7; B)-7; C)-8; D)8.</p><p><br></p><p> </p><p> - Оқушылар жұптасып рационал сандар және оларға амалдар қолдану арқылы оқу мақсатын анықтайды. - оқушылар тақтадағы қызыл, жасыл және сары стикерлерді таңдап алу арқылы топқа бөлінеді. Күтілетін нәтиже: - Қарама – қарсы сандар координаталық түзуде кескіндей алады; -Рационал сандар және оларға амалдарды қолдана алады; </p> | Қима қағаз |
Сабақтың ортасы (27мин) |
<p>1-тапсырма Координаталық түзуде кескіндеу. 1 топқа</p><p> </p><p>Координаталық түзуде А(-1); В(-3); С(2); D(4); Е(2,5); F(-1,5); G(3/4); H(-3,5) нүктелерін кескіндеңдер.</p><p><br></p><p>Дескриптор: Білім алушы </p><p> - нүктелерді координаталарымен жазады</p><p> Оқушылар координаталық түзуде берілген нүктелерді кескіндейді.</p><p><br></p><p> </p><p>«Түсіндірме арқылы бағалау» әдісі арқылы бағаланады.</p><p><br></p><p> 2-тапсырма «Сыйқырлы айна» әдісі. 2 топқа</p><p>Мына сандардың әрқайсына қарама-қарсы санды жазыңдар: -1; -2,9; 3,8; 0; -3,25; -5.</p><p> </p><p> Дескриптор: Білім алушы </p><p> - қарама-қарсы сандарды табады.</p><p><br></p><p> </p><p> «Ауызша» өзара бағаланады </p><p><br></p><p> 3- тапсырма «Кім жылдам» әдісі. 3 топқа сандарды салыстыру.</p><p>-4,35*4,3</p><p>-8 1/4*-7 3/4</p><p>6,81*-6,9</p><p>-7/15*-5/9</p><p>-5/13*2/3</p><p>0,9*1</p><p> Дескриптор Білім алушы</p><p> - таңбалары бірдей рационал сандарды салыстырады; </p><p>- таңбалары әр түрлі рационал сандарды салыстырады</p><p><br></p><p> Бағалау дескриптор арқылы өзін өзі бағалау </p> | Үлестірмелі материал |
Сабақтың соңы (6мин) |
<p>Оқушылар рационал сандарға амаладарды қолдану арқылы есептерді шығару арқылы үйді құрастырады.</p><p>-2,3+4,7; 3-(-4,3);</p><p>-5,7+8,2; 8,9-12;</p><p>7,34+6,5; -4,5+6,2;</p><p>-2,4+7; -8,3+2,5.</p><p><br></p><p> Дескриптор: Білім алушы </p><p> - таңбалары бірдей рационал сандарды қосады; </p><p> - таңбалары әр түрлі рационал сандарды қосады; </p><p> - өрнектің мәнін табады. </p> | Үлестірмелі материал |
Рефлексия (2мин) |
<p>Оқушылар өздері орындаған тапсырмаларына қарап бағдаршам әдісі бойынша көңіл күйлерін білдіреді.</p><p> Қызыл түс- мен ештеңе түсінбедім;</p><p> Сары түс- маған әлі де түсініксіздеу;</p><p> Жасыл түс- маған бәрі түсінікті.</p> | Қима қағаз |
Пікірлер(0)