Scratch ойын программалау ортасы

БРАЛИНА ТАҢШОЛПАН ТАҢАТХАНҚЫЗЫ
БРАЛИНА ТАҢШОЛПАН ТАҢАТХАНҚЫЗЫ
Қостанай облысы
ГУ "СШ №15"
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар/Информатика
Сынып:
5-сынып
Бөлім:
Талқылаймыз және бағдарламаны жасаймыз
Тақырып:

Scratch ойын программалау ортасы

03.03.2020
86
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): • Scratch ойын программалау ортасы туралы білімдерін еске түсіру, қайталау. • Программалау ортасында берілген операторларды қолдана отырып тәжірибеде қолдану.  
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: • Әр блоктың командаларымен және оның қызметтерін еске түсіреді; Оқушылардың басым бөлігі: • Біліп үйренгендерін еске, түсіріп берілген тапсырмаларды орындау. Кейбір оқушылар: • Түсінеді, талдайды, білімін қолданады: әр блоктың командаларымен жұмыс жасайды. • Білімін жинақтайды, рефлексия жасайды: блок командаларына берілген тапсырмаларды практикада орындайды.  
Тілдік мақсаттар: Scratch-скретч-скретч Programm-программа-программа Блок-блок-block  
Бағалау критерийлері: Түсіну Әр блоктың командалары және олардың қызметтерін түсіндіреді. Қолдану Блок командаларына берілген тапсырмаларды практикада қолдана біледі Бағалау Өзін-өзі бағалайды, өзара бағалайды, өзге топты бағалайды  
АКТ-ны қолдану дағдылары: «LearningApps», интербелсенді тақта, компьютер, презентация.
Пәнаралық байланыс: Бейнелеу өнері, ағылшын
Бастапқы білім: Менің алғашқы программам

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(7 мин)

<p>1.Білім алушылармен амандасу, түгендеу. Сәлеметсіздерме балалар! Көңіл-күйлеріңіз қалай? Сыныпта жағымды ахуал орнату үшін «Ыстық алақан» ұйымдастыру. Оқушылар жұптасып, бір-бірімен алақандарын түйістіреді де, жұбына жылы лебізін білдіріп, жағымды сөздер айтады. Түрлі түсті «Puzzle» қималарындағы жазуды құрау арқылы топтың атын тауып орындарына отырады. І топ «Спрайт» ІІ топ «Айнымалылар блогы» ІІІ топ «Блоктар палитрасы». 2.Өткенді қайталау. LearningApps бағдарламасын пайдалана отырып, оқушылар сөзжұмбақты шешеді.&nbsp;</p><p>2.Өткенді қайталау. LearningApps бағдарламасын пайдалана отырып, оқушылар сөзжұмбақты шешеді.&nbsp; &nbsp;&nbsp;</p> «Puzzle» қималары https://learningapps.org/watch?v=pyn3navta19&nbsp;&nbsp;

Сабақтың ортасы

(28 мин)

<p>3.Жаңа тақырып: Бейне жазба. « Scratch бағдарламалау ортасы» Мақсат: жаңа тақырып бойынша берілген бейне жазбаны өздігінен игеру, өзін-өзі оқыту және өзара оқытуды жүзеге асыру.&nbsp; &nbsp;</p><p><br></p><p>4. Топтық жұмыс:«Постер қорғау». Мақсат: Scratch бағдарламалау ортасын түсіну, спрайт, айнымалылар болгы, блоктар палитрасы ұғымын анықтау және тәжірибелік сабақта қолдану.&nbsp;&nbsp;</p><p><br></p><p>5.Жеке жұмыс: Мақсат: Scratch ойын программалау ортасымен жұмыс жасауды үйренеді. Біліп үйренгендерін қолданып, практикалық түрде берілген тапсырмаларды орындайды.&nbsp;&nbsp;</p><p><br></p><p><br></p><p>6.Жұптық жұмыс «Сәйкестендіру» Мақсат: LearningApps бағдарламасында компьютерде оқушылар жұппен отырып сәйкесін табады. Сипаттамасы: Компьютерде оқушылар жұппен отырып әр блоктың командаларымен және олардың қызметтерімен сәйкестендіреді. Блоктармен жұмыс жасайды.&nbsp;&nbsp;</p> <p><a href="https://www.youtube.com/watch?v=CXFUpr4atMU" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?v=CXFUpr4atMU</a></p><p><br></p><p><br></p><p>Scratch программалау бағдарламасы</p><p><br></p><p><br></p><p><br></p><p>https://learningapps.org/watch?v=p2xb4hyx519</p>

Сабақтың соңы

(2 мин)

Бағалау критерийлерін еске түсіріп, бүгінгі сабақты оқушылар қаншалықты түсінгенін сұрақтар арқылы сұрау.&nbsp;

Рефлексия

(3 мин)

<p>Үшминуттық үзіліс арқылы оқушылар сабақта алған білімдерін карточкаларға жазады.Үшминуттық үзіліс арқылы оқушылар сабақта алған білімдерін карточкаларға жазады.</p><p><br></p><p>Үйге тапсырмасы:21 параграф оқу</p>

Файлдар:

Файлды ару Scratch ойын программалау ортасы

Пікірлер(0)