Қазақстан халқы Ассамблеясы

Анаргуль Нуржанова Кадирбаевна
Анаргуль Нуржанова Кадирбаевна
Ақтөбе
Хромтау
Донская ГШ
Қазақ тілі (Т1)
Сынып:
7-сынып
Бөлім:
Қазақстандағы ұлттар достастығы
Тақырып:

Қазақстан халқы Ассамблеясы

03.03.2020
67
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): <p>Т/А5. Тыңдалым материалы бойынша жауап беру және бағалау </p><p> Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау.</p><p> ӘТН2.Орфоэпиялық норма. Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану&nbsp;&nbsp;</p>
Сабақтың мақсаты: <p>Барлық оқушылар: тыңдалым мазмұнын түсінеді, талқылайды. </p><p> Көптеген оқушылар: сұрақтарға дәлелді жауап береді. </p><p> Кейбір оқушылар: проблемалық сұрақтар құрастырады, өмірмен байланысты нақты мысалдар келтіреді.&nbsp;&nbsp;</p>
Тілдік мақсаттар: Ел ішіндегі бірлік, бейбітшілік пен тұрақтылық, бір шаңырақ астында, ұлттар мен ұлыстар, ассамблея, бірегей институт
Күтілетін нәтиже: <p>• Сұрақтарға толық, дәлелді жауап береді. </p><p> • Мәтіннен деректер келтіреді. </p><p> • Өз жауабын басқа жауаптармен салыстырады.</p><p> • Сұрақтарды талқылайды&nbsp;&nbsp;</p>
Бағалау критерийлері: <p>• Сұрақтарға мәтіннен деректер келтіріп, дәлелді жауап береді. </p><p> • Өз жауаптарын басқа жауаптармен салыстырады, талқылайды.&nbsp;&nbsp;</p>
Құндылықтарды дарыту: Ұлтаралық татулық, достық.&nbsp;
АКТ-ны қолдану дағдылары: Әлеуметтік желілер
Пәнаралық байланыс: тарих
Бастапқы білім: Ұлттар достығы-басты байлығымыз

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(5 мин)

<p>Сәлемдесу.</p><p>Қызығушылықты ояту. Адасқан әріптерді дұрыс орналастырып, 3 сөз жазыңыз.</p><p>Тақырыпты анықтап көріңіз. </p><p> АЛЫТУҚТ, ҚСОТАДСТЫ, ІІКБРЛ, ХААРЛТЫҚ Мұғалім ОМ мен БК таныстырады.&nbsp;&nbsp;</p> <p>Үлестірмелі қағаздар&nbsp;</p><p>Слайд 1,2,3</p>

Сабақтың ортасы

(30 мин)

<p>Тыңдалымалды сұрақтар:</p><p> 1. Қазақстан қандай мемлекет? </p><p> 2. Қазақстанда қанша ұлт өкілі тұрады? </p><p>3. Олардың арасындағы қарым-қатынас қандай?</p><p> https://www.youtube.com/watch?v=LKpLzxcROgY </p><p> Қазақстан халқы ассамблеясының тарихы (1,49)</p><p> Тыңдалымнан кейінгі тапсырма. </p><p> 1-тапсырма. Сұрақтарға жауап беріңіз. Өз жауабыңызды өмірмен байланыстырыңыз: </p><p> 1. Алғашқы этномәдени орталықтар қашан және не үшін пайда болды? </p><p> 2. 1992 жылы барлық этнотоптардың орталығын құру мақсатында қандай шешім қабылданды? </p><p> 3. Бірегей институт қалай аталады?</p><p> 4. Қанша конфессия, ұлт өкілдерін біріктіреді? </p><p> 5. Бүгінде бұл қандай орган?</p><p> 6. Ұйымның сессиясы қаншалықты жиі өткізіледі? </p><p> 7. Өз сессияларында ұйым қандай мәселелерді қарастырады? </p><p>8. Еліміздегі бұл ұйымның қызметі қаншалықты маңызды? </p><p> 9. Халықтар арасындағы достастықты сақтауға қосқан үлесі қандай? </p><p> 10. Осы ұйымнан басқа елімізде ұлттардың мәдениетін сақтауға қандай істер атқарылады? «Аяқталмаған сөйлем» әдісі </p><p> 1. Қазақстан-..................., ................., ................. мемлекет. </p><p> 2. Елімізде ...................................ұлт өкілі тұрады.</p><p> 3. Қазақстанда тұратын халықтар арасында ..................................., ......................қарым-қатынас орнатылған. </p><p> 4. Әр облыста этномәдени топтардың салт-дәстүрін, мәдениетін сақтауға арналған ........................ үйлері бар. </p><p> 5. Қазақстан халқы Ассамблеясы - ........................................................................................................................................................................... ұйым. </p><p> 2-тапсырма. Достық, жолдастық тақырыбындағы мақал-мәтелдерді еске түсір. Оларды қатыстырып, ауызша шағын мәтін құрап айт. </p><p> 3-тапсырма «Менің Отаным- көпұлтты Қазақстан» тақырыбында диалог құрыңдар.&nbsp;&nbsp;</p> <p>Слайд №4 </p><p> Слайд№5 </p><p> Слайд№6&nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp;</p>

Сабақтың соңы

(2 мин)

<p>Сабақты қорытындылау мақсатында оқушылар: </p><p> Кері байланыс</p><p> «3-2-1» әдісімен 3 маңызды мәселе </p><p> 2 жаңа ақпарат</p><p> 1 қорытынды түйін жасайды.&nbsp; &nbsp;&nbsp;</p> <p>Слайд 7</p><p>Слайд 5</p>

Рефлексия

(3 мин)

<p>Рефлексия: «Достық бәйтерегі» татулық, достық, бірлікке қатысты бүгінгі сабақтан түйген өзіндік ойларыңды жазып іліңдер. </p><p> Үйге тапсырма: «Ырыс алды-ынтымақ» деген тақырыпта шағын эссе жазып келіңдер.&nbsp;&nbsp;</p> <p>Слайд 7</p><p> Слайд 5</p>

Файлдар:

Файлды ару Қазақстан халқы Ассамблеясы

Пікірлер(0)