Ақпараттың қасиеттері
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар/Информатика
Сынып:
9-класс
Бөлім:
Ақпаратпен жұмыс
Тақырып:
Ақпараттың қасиеттері
10.03.2020
48
4
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): | 9.2.1.1 Ақпарат қасиеттерің анықтау (өзектілігі, дәлдік, сенімділік, құндылық) 9.4.1.1 компьютерлерді ұзақ уақыт пайдаланумен байланысты тәуекелдерді сыни түрде бағалайды <br> |
Сабақтың мақсаты: | Ақпараттың қасиеттері туралы оқушылардың түсініктерін қалыптастыру. Компьютерді қауіпсіз пайдалану ережелерін білу. <br> |
Тілдік мақсаттар: | Оқушылардың мүмкіндіктері: Компьютерлердің теріс әсерін сипаттайтын және шараларды жеңілдету кезінде тиісті терминология мен тілді пайдаланады. Тақырыпқа қатысты лексика мен терминология: эргономика, радиация, электромагниттік сәулелену, улылығы, шу, электронды сәулелік түтік дисплей; өзектілігі; ақпарат; толықтылығы; анықтылығы; шынайылығы; объективтілігі; құндылығы. Жазу мен диалог құруға пайдалы сөйлемдер: Компьютерді пайдаланудың жағымсыз әсерлерінің бірі ... болып табылады, ол ... Зиянды әсерді азайту үшін пайдаланушылар ... <br> |
Бағалау критерийлері: | <p>Білуі және түсінуі Компьютерді ұзақ уақыт пайдаланғаннан туындайтын денсаулыққа байланысты қауіптердің мысалдарын келтіреді; Ақпараттың қасиеттерін біледі </p><p>Қолдануы Электрондық құрылғылардың теріс әсерінен қорғау шараларын анықтау; Ақпараттың қасиеттерін анықтау; <br></p> |
Құндылықтарды дарыту: | Ынтымақтастық: - Мұғалім мен оқушылар бірге сабақтың мақсатына қол жеткізіп, өзара әрекеттесу нәтижелерін талқылайды. Өмір бойы оқыту: - Мұғалім оқушыларға проблемаларды шешуге мүмкіндік береді. - Тақырыптарды, бөлімдерді, оқу жоспарларын зерделеудегі сабақтастықты сақтайды. Өзіңе және басқаларға құрмет: - Мұғалім мен оқушылар бір-біріне өзара көмек пен қолдау көрсетеді. <br> |
Бастапқы білім: | 8.2.1.1 ақпараттың көлемін анықтағанда алфавиттік тәсіл қолданады 8.4.1.1 түрлі электронды құрылғылардың адам ағзасына әсер ету мысалдарын келтіріп, қорғау әдістерін тиімді қолданады <br> |
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
---|---|---|
Сабақтың басы |
I. Оқу мәселесін орнату, сабақ тақырыбын хабарлау (К) Ми шабуылы. Студенттің білімін жаңарту. Ребусты шеш. Сабақтың түйінді сөздерің анықта Жауабы: ақпарат (И, П, К) Тәсіл «Ойлар себеті» Ақпарат келесі тәртіппен алмастырылады: 1. «Ақпарат» тақырыбы бойынша оқушылардың не білетіні туралы тікелей сұрақтар қойылады. 2. Бастапқыда оқушылар оқушылар еске алып, білгенің дәптерәне жазады. (жеке жұмыс, ұзақтығы 1-2 минут) 3. Содан кейін жұптармен немесе топтармен ақпарат алмасады. Оқушылар бір-бірімен білімімдерімен бөліседі (топтық жұмыс). Талқылау уақыты 2 минуттан аспауы тиіс. Бұл пікірталастар ұйымдастырылған болуы керек, мысалы, оқушылар өздерінің идеяларының қай жерде сәйкес келетіні және қай жерде келіспеушілік пайда болғанын білуі керек 4. Бұдан әрі, әрбір жұп жоғарыда айтылғандарды қайталамай-ақ бір мәліметтерді немесе фактілерді атайды (идеялар тізімі құрастырылады). 5. Барлық мәліметтер, егер олар дұрыс емес болса да қысқаша тезис ретінде ойлар «себетіне» (түсініктемелерсіз) мұғалім жазады. Сабақ тақырыбына байланысты фактілер, идеялар, пікірлер, атаулар, мәселелер, түсініктер ойлар себетіне «тасталынады». Кейінірек сабақтың барысында баланың ақыл-парасатындағы бұл шашыраңқы мәліметтер немесе ой-пікірлер, проблемалар немесе тұжырымдар логикалық тізбектерге қосылуы мүмкін. 6. Жаңа ақпарат алуына байланысты барлық жіберілген қателер түзетіледі. Сабақтың тақырыбы: Ақпарат және оның қасиеттері» (Г) Оқушылар сабақтың мақсаттарың қалыптастырады. <br> | |
Сабақтың ортасы |
(Д) Презентацияны караңыздар Ақпараттың қасеттері жайлы кластерді толтыру. (К) Талқыға салу. Суретті көрсетпей, бірнеше слайдтарды оқушыларға көруге ұсынамыз. Оқушыларды ақпараттың қасиетін анықтауды сұраңыз. Ақпараттың өзектілігі Толықтылығы Түсініктілік http://files.school-collection.edu.ru/dlrstore/c7e12acb-61f6-4714-8385-0c892973055b/%5BINF_015%5D_%5BPD_01%5D.swf – анықтылығы объективтілігі http://files.school-collection.edu.ru/dlrstore/715b2861-5e83-4a1d-895e-db9e5961d66f/%5BINF_019%5D_%5BAM_01%5D.swf – құндылығы ФИЗМИНУТКА (И,Ф) Практикалық тапсырма Интерактивтік жаттығуды орында 1. Сәйкестіктерді тап 2. https://learningapps.org/display?v=p9oyxax4n18 3. Әр жағдайға байланысты ақпараттың қасиетін анықта. https://studopedia.org/4-77300.html Үй жұмысы 1. Келесі сөйлемдерде ақпараттың қандай қасиеттері көрсетілмеген: 1) Пәрменді орында: анау жерде тұр-осында кел (анықтылығы) 2) 01 05 32 11 30 00 11 18 14 (түсініктілігі) 3) «Бүгін ауа-райы өте жылы» (объектлігі) 4) Есепеті шеш: тіктөртбұрыштың ауданын тап, егер оның бір жағы ғана белгілі болса (толықтылығы) 5) Поезд сапаржайға келгеннен кейін, пошта тасушы туысқандардан оларды күтіп алу өтінішімен телеграмманы жеткізді. (Өзетілігі) 6) Сізге екінші рет сауқат жайлы хабарлама әкелінді. (Өзетілігі) 2*. Ақпараттың кез-келген қасиеттің болмауына байланысты мысал келтіріңіз. <br> | |
Сабақтың соңы |
(К)Ойын «Сенемін-Сенбеймің» Оқушылар шынайы немесе жалған мәлімдемелерді анықтауды постерді толтыру арқылы дәлелдеуі керек 1) Компьютерде ұзақ уақыт жұмыс істейтін адам тітіркенеді. (А) 2) Компьютерден шығарылған электромагниттік сәулелену адамдар үшін қауіпсіз (Ж) 3) Егер компьютер жанып тұрса, оны сумен сөндіріңіз.. (Ж) 4) Компьютер өте көзге зиянды. Экрандағы қарапайым адам кәдімгі адамға қарағанда әлдеқайда жиі жыпылықтайды. Бұл құрғақ көз синдромының ауыр сырқатына шақырады. (А) 5) Компьютерге сәйкес келмеуі омыртқаның қисаюына әкелуі мүмкін. (А) <br> | |
Рефлексия |
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? <br> |
Пікірлер(0)