Ақпараттың қасиеттері

Сайранова Ақмарал Сайранқызы
Сайранова Ақмарал Сайранқызы
Ақтөбе
Шұбаршы
Шубаршийская средняя школа
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар/Информатика
Сынып:
9-класс
Бөлім:
Ақпаратпен жұмыс
Тақырып:

Ақпараттың қасиеттері

10.03.2020
48
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): 9.2.1.1 Ақпарат қасиеттерің анықтау (өзектілігі, дәлдік, сенімділік, құндылық) 9.4.1.1 компьютерлерді ұзақ уақыт пайдаланумен байланысты тәуекелдерді сыни түрде бағалайды <br>
Сабақтың мақсаты: Ақпараттың қасиеттері туралы оқушылардың түсініктерін қалыптастыру. Компьютерді қауіпсіз пайдалану ережелерін білу. <br>
Тілдік мақсаттар: Оқушылардың мүмкіндіктері: Компьютерлердің теріс әсерін сипаттайтын және шараларды жеңілдету кезінде тиісті терминология мен тілді пайдаланады. Тақырыпқа қатысты лексика&nbsp; мен терминология: эргономика, радиация, электромагниттік сәулелену, улылығы, шу, электронды сәулелік түтік дисплей; өзектілігі; ақпарат; толықтылығы; анықтылығы; шынайылығы; объективтілігі; құндылығы. Жазу мен диалог құруға пайдалы сөйлемдер:&nbsp; Компьютерді пайдаланудың жағымсыз әсерлерінің бірі ... болып табылады,&nbsp; ол&nbsp; ... Зиянды әсерді азайту үшін пайдаланушылар ... <br>
Бағалау критерийлері: <p>Білуі және түсінуі&nbsp;&nbsp; &nbsp;Компьютерді ұзақ уақыт пайдаланғаннан туындайтын денсаулыққа байланысты қауіптердің мысалдарын келтіреді;&nbsp; Ақпараттың қасиеттерін біледі </p><p>Қолдануы&nbsp;&nbsp;&nbsp; Электрондық құрылғылардың теріс әсерінен қорғау шараларын анықтау; Ақпараттың қасиеттерін анықтау; <br></p>
Құндылықтарды дарыту: Ынтымақтастық:&nbsp; - Мұғалім мен оқушылар бірге сабақтың мақсатына қол жеткізіп, өзара әрекеттесу нәтижелерін талқылайды. Өмір бойы оқыту: - Мұғалім оқушыларға проблемаларды шешуге мүмкіндік береді. - Тақырыптарды, бөлімдерді, оқу жоспарларын зерделеудегі сабақтастықты сақтайды. Өзіңе және басқаларға құрмет: - Мұғалім мен оқушылар бір-біріне өзара көмек пен қолдау көрсетеді. <br>
Бастапқы білім: 8.2.1.1 ақпараттың көлемін анықтағанда алфавиттік тәсіл қолданады 8.4.1.1 түрлі электронды құрылғылардың адам ағзасына әсер ету мысалдарын келтіріп, қорғау әдістерін тиімді қолданады <br>

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

I.&nbsp;&nbsp; &nbsp;Оқу мәселесін орнату, сабақ тақырыбын хабарлау (К) Ми шабуылы. Студенттің білімін жаңарту. Ребусты шеш. Сабақтың түйінді сөздерің анықта Жауабы: ақпарат&nbsp; (И, П, К) Тәсіл «Ойлар себеті» Ақпарат келесі тәртіппен алмастырылады: 1.&nbsp;&nbsp; &nbsp;«Ақпарат» тақырыбы бойынша оқушылардың не білетіні туралы тікелей сұрақтар қойылады. 2.&nbsp;&nbsp; &nbsp;Бастапқыда оқушылар оқушылар еске алып, білгенің дәптерәне жазады. (жеке жұмыс, ұзақтығы 1-2 минут) 3.&nbsp;&nbsp; &nbsp;Содан кейін жұптармен немесе топтармен ақпарат&nbsp; алмасады. Оқушылар бір-бірімен білімімдерімен бөліседі (топтық жұмыс). Талқылау уақыты 2 минуттан аспауы тиіс.&nbsp; Бұл пікірталастар ұйымдастырылған болуы керек, мысалы, оқушылар өздерінің идеяларының қай жерде сәйкес келетіні және қай жерде келіспеушілік пайда болғанын білуі керек&nbsp;&nbsp; 4.&nbsp;&nbsp; &nbsp;Бұдан әрі, әрбір жұп жоғарыда айтылғандарды қайталамай-ақ бір мәліметтерді немесе фактілерді атайды (идеялар тізімі құрастырылады). 5.&nbsp;&nbsp; &nbsp;Барлық мәліметтер, егер олар дұрыс емес болса да қысқаша тезис ретінде ойлар «себетіне» (түсініктемелерсіз)&nbsp; мұғалім жазады. Сабақ тақырыбына байланысты&nbsp; фактілер, идеялар, пікірлер, атаулар, мәселелер, түсініктер ойлар себетіне «тасталынады». Кейінірек сабақтың барысында баланың ақыл-парасатындағы бұл шашыраңқы мәліметтер немесе ой-пікірлер, проблемалар немесе тұжырымдар логикалық тізбектерге қосылуы мүмкін. 6.&nbsp;&nbsp; &nbsp; Жаңа ақпарат алуына байланысты барлық жіберілген қателер түзетіледі.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Сабақтың тақырыбы: Ақпарат және оның қасиеттері» (Г) Оқушылар сабақтың мақсаттарың қалыптастырады. <br>

Сабақтың ортасы

(Д) Презентацияны караңыздар&nbsp; Ақпараттың қасеттері жайлы кластерді толтыру. (К) Талқыға салу.&nbsp; Суретті көрсетпей, бірнеше слайдтарды оқушыларға көруге ұсынамыз. Оқушыларды ақпараттың қасиетін анықтауды сұраңыз.&nbsp; Ақпараттың өзектілігі&nbsp; Толықтылығы&nbsp; Түсініктілік&nbsp; http://files.school-collection.edu.ru/dlrstore/c7e12acb-61f6-4714-8385-0c892973055b/%5BINF_015%5D_%5BPD_01%5D.swf – анықтылығы&nbsp;&nbsp; объективтілігі&nbsp; http://files.school-collection.edu.ru/dlrstore/715b2861-5e83-4a1d-895e-db9e5961d66f/%5BINF_019%5D_%5BAM_01%5D.swf – құндылығы ФИЗМИНУТКА (И,Ф) Практикалық тапсырма Интерактивтік жаттығуды орында 1.&nbsp;&nbsp; &nbsp;Сәйкестіктерді тап 2.&nbsp;&nbsp; &nbsp;https://learningapps.org/display?v=p9oyxax4n18 3.&nbsp;&nbsp; &nbsp;Әр жағдайға байланысты ақпараттың қасиетін анықта.&nbsp; https://studopedia.org/4-77300.html Үй жұмысы 1.&nbsp;&nbsp; &nbsp;Келесі сөйлемдерде ақпараттың қандай қасиеттері көрсетілмеген: 1)&nbsp;&nbsp; &nbsp;Пәрменді орында: анау жерде тұр-осында кел (анықтылығы) 2)&nbsp;&nbsp; &nbsp;01 05 32 11 30 00 11 18 14 (түсініктілігі) 3)&nbsp;&nbsp; &nbsp;«Бүгін ауа-райы өте жылы» (объектлігі) 4)&nbsp;&nbsp; &nbsp;Есепеті шеш: тіктөртбұрыштың ауданын тап, егер оның бір жағы ғана белгілі болса (толықтылығы) 5)&nbsp;&nbsp; &nbsp;Поезд сапаржайға келгеннен кейін, пошта тасушы туысқандардан оларды күтіп алу өтінішімен телеграмманы жеткізді. (Өзетілігі) 6)&nbsp;&nbsp; &nbsp; Сізге екінші рет сауқат жайлы хабарлама әкелінді. (Өзетілігі) 2*. Ақпараттың кез-келген қасиеттің болмауына байланысты мысал келтіріңіз.&nbsp; <br>

Сабақтың соңы

(К)Ойын&nbsp; «Сенемін-Сенбеймің» Оқушылар шынайы немесе жалған мәлімдемелерді анықтауды постерді толтыру арқылы дәлелдеуі керек 1)&nbsp;&nbsp; &nbsp;Компьютерде ұзақ уақыт жұмыс істейтін адам тітіркенеді. (А) 2)&nbsp;&nbsp; &nbsp;Компьютерден шығарылған электромагниттік сәулелену адамдар үшін қауіпсіз (Ж) 3)&nbsp;&nbsp; &nbsp;Егер компьютер жанып тұрса, оны сумен сөндіріңіз.. (Ж) 4)&nbsp;&nbsp; &nbsp;Компьютер өте көзге зиянды. Экрандағы қарапайым адам кәдімгі адамға қарағанда әлдеқайда жиі жыпылықтайды. Бұл құрғақ көз синдромының ауыр сырқатына шақырады. (А) 5)&nbsp;&nbsp; &nbsp;Компьютерге сәйкес келмеуі омыртқаның қисаюына әкелуі мүмкін.&nbsp; (А)&nbsp; <br>

Рефлексия

Жалпы баға&nbsp;&nbsp; Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1:&nbsp; 2:&nbsp;&nbsp; Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1:&nbsp;&nbsp; 2:&nbsp;&nbsp;&nbsp; Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; <br>

Пікірлер(0)