Дауыссыз л мен р

Kuzen Aigul
Kuzen Aigul
Ақмола
Никольское
Ельтайская СШ
Қазақ тілі (Т1)
Сынып:
2-сынып
Бөлім:
Туған өлкем
Тақырып:

Дауыссыз л мен р

20.03.2020
101
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): <p>2.4.1.3 Дауыссыз дыбыс түрлерін ( қатаң, ұяң, үнді ) ажырату және дауыссыз п-б, қ-ғ, к-г дыбыстарының емлесін сақтап жазу; </p><p>2.2.1.1 Сұрақ қою арқылы (не істеді? қандай? неліктен?) мәтін түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, пайымдау) және құрылымдық бөліктерін (басы, негізгі бөлім, соңы) анықтау;&nbsp;</p><p><br></p>
Сабақтың мақсаты: <p><br></p><p>Барлық оқушылар орындай алады: </p><p> Дауыссыз дыбыс түрлерін ( қатаң, ұяң, үнді ) ажыратады, және дауыссыз п-б, дыбыстарының емлесін сақтап жазады;</p><p> Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Мәтіннің мазмұнына бағытталған сұрақтар қоя біледі;&nbsp;&nbsp;</p><p>Кейбір оқушылар орындай алады: Тірек сөздерді қатыстыра отырып,берілген тақырып бойынша әңгіме құрайды;&nbsp;&nbsp;<br></p>
Тілдік мақсаттар: <p>Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Тірек сөздердің айтылуын ,есте сақтау дағдысын қалыптастыру; тірек сөздерді сабақ барысында қайталату&nbsp;&nbsp;</p><p><br></p>
Күтілетін нәтиже: <p>Талқылауға арналған сұрақтар: </p><p> Не себепті......деп ойлайсыз </p><p> 1. дауыссыз дыбыстар қаншаға бөлінеді? </p><p> 2. Сұхбат дегеніміз не? </p><p> 3. П,б іәріптері қандай дыбыстарға жатады&nbsp;&nbsp;</p>
Бағалау критерийлері: <p><br></p><p>1. Дауыссыз дыбыс түрлерін ( қатаң, ұяң, үнді ) ажыратады, және дауыссыз п-б, дыбыстарының емлесін сақтап жазады; 2. Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтайды; 3. Жіберілген пунктуациялық, орфографиялық және әріптік қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету және құраған сөйлемін толықтырады;&nbsp;&nbsp;</p>
Құндылықтарды дарыту: <p><br></p><p>Топта бірігіп жұмыс жасау, ауызбіршілік.</p>
АКТ-ны қолдану дағдылары: <p><br></p><p>Ғаламтор ресурстары</p>
Пәнаралық байланыс: Музыка, қазақ тілі
Бастапқы білім: <p><br></p><p>Дауыссыз л мен р</p>

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(5 минут)

<p><br></p><p>«Шаттық шеңбер» Балалар бір-бірімен амандасып, танысады, жылы тілек тілейді. Балаларды бейджиктеріндегі суреттің ретімен үш топқа бөлемін&nbsp;&nbsp;</p><p><br></p><p><br></p> <p><br></p><p>Сары ,қызыл ,жасыл , житондар</p><p><br></p><p><br></p><p>іс-қимылмен көрсетеді&nbsp; &nbsp;&nbsp;</p>

Сабақтың ортасы

(25 минут)

<p>Тыңдалған ақпараттан білім алушылар тұжырым жасайды.</p><p>&nbsp;51-жаттығу: « Өлеңді жатқа жаз»ҰЖ </p><p>Дескриптор: <br>&nbsp;1. Өлеңдегі негізгі ойды анықтайды; </p><p> 2. Өлеңді көшіріп жазады, р дыбысынан басталатын сөздердің астын сызады;</p><p> 3 .Айтылуы мен жазылуын салыстырады; </p><p> Кері байланыс: «Житондар» </p><p> ҚБ « Жұлдызшалар» </p><p> 52-жаттығу:« Әріпті өзгерт»ӨЖ</p><p> Дескриптор: 1. Берілген сөздерді оқиды; </p><p> 2.Сөздердің бірінші әрпін л әрпіне өзгертіп жазады; </p><p> 3. Өзгеріске ұшыраған сөзге мән береді; </p><p> Кері байланыс: «Житондар»</p><p> ҚБ « Жұлдызшалар» </p><p> Сергіту сәті </p><p> 5 3-жаттығу: </p><p> «Мәтін құра» ТЖ </p><p> Дескриптор:</p><p> 1. Берілген мәтінді тізбектеп оқиды; </p><p> 2. Мәтіннің негізгі ойын табады: </p><p> 3.Сұрақ қою арқылы мәтін түрлерін сипаттайды;</p><p> 4. Құрылымдық бөліктерін анықтайды; </p><p> 5.Мәтіннен л дыбысынан басталатын сөздерді табады; </p><p> Кері байланыс: «Житондар» </p><p>ҚБ «Жұлдызшалар»&nbsp;&nbsp;</p><p><br></p> <p><br></p><p>Білім ағашы парақ шасы стикер&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp;</p><p><br></p>

Сабақтың соңы

(10 минут)

<p>Үй тапсырмасы: 60-бет 50 жаттығу әңгіме құрау Кері байланыс: «Білім ағашы»&nbsp;&nbsp;</p><p><br></p> <p>білім ағашы парақ шасы стикер&nbsp; &nbsp; &nbsp;</p><p><br></p>

Рефлексия

(3 минут)

<p><br></p><p>Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)&nbsp;&nbsp;</p>

Пікірлер(0)