"Қызыл кітапқа" енген жануарлар
Қазақ тілі мен әдебиеті
Сынып:
8-сынып
Бөлім:
Биоалуантүрлілік. Жойылып бара жатқан жануарлар мен өсімдіктер
Тақырып:
"Қызыл кітапқа" енген жануарлар
20.03.2020
127
6
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): | <p>8.1.5.1 — перифраз түрінде берілген сұрақтар арқылы мәтіннен қажетті ақпаратты таба білу, көтерілген мәселе бойынша ой тұжырымдау; </p><p> 8.4.4.2 — нақтылық демеуліктерді жазбаша жұмыстарда қолдану </p> |
Сабақтың мақсаты: | <p>Мәтіннен ақпаратты табу дағдысын дамыту; </p><p> Мәтін бойынша ой қорытындысын жасай алу; </p><p>Нақтылық демеуліктерді анықтау; </p><p> Оларды сөйлемдерде қолдану. </p> |
Тілдік мақсаттар: | Жойылып кету қаупі, төлқұжаты, сирек кездесетін түрлер, саны күрт азайып бара жатқан түрлер |
Бағалау критерийлері: | <p>Мәтіннен қажетті ақпаратты табады; </p><p> Мәтін бойынша ой қорытындысын жасайды; </p><p> Нақтылық демеуліктерді табады; </p><p> Оларды сөйлемдерде қолданады. </p> |
Құндылықтарды дарыту: | қоршаған ортаны қорғау, өмір бойы білім алу |
АКТ-ны қолдану дағдылары: | интерактивтік тақта арқылы бейнематериал тамашалау |
Пәнаралық байланыс: | биология, экология, география |
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
---|---|---|
Сабақтың басы (5-7 минут) |
<p><b>Ұйымдастыру кезеңі</b></p><p> Сәлемдесу, сыныпты түгендеу, оқушылардың сабаққа әзірлігін қадағалау. </p><p> Оқушыларға «Мен сені көргеніме қуаныштымын, себебі .....» сөйлемді жалғастыру арқылы жағымды психологиялық ахуал туғызу.</p><p> Қызығушылықты ояту «4 сурет 1 сөз әдісі».</p><p>Сабақтың тақырыбы: «Қызыл кітапқа енген жануарлар».</p><p> Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийін таныстыру .</p><p>Бейнематериал тамашалау</p> | <p><br></p><p><br></p><p><br></p><p><br></p><p><br></p><p>https://www.youtube.com/watch?v=V8qSxEA3E5Y</p> |
Сабақтың ортасы (30 мин) |
<p>1- тапсырма.Сұрақтарға жауап беріңдер.</p><p> - Қызыл кітап не үшін керек? </p><p> - Қызыл кітапқа енген қандай жануарларды білесіңдер?</p><p> - Олар қай жерлерді мекендейді?</p><p> - Олар немен қоректенеді?</p><p> - Оларды адамдар не үшін аулайды? </p><p> - Ауылыңда Қызыл кітапқа енген жануарлар немесе құстар бар ма?</p><p> 2-тапсырма. «Жүгіртпелі диктант» әдісі арқылы сөздікпен жұмыс жасау.</p><p> Суретпен жұмыс Қызыл кітапқа енген жануарларды көрсету </p><p> Мәтін тарату. </p><p> 3-тапсырма. Мәтінді оқиды. «Балық қаңқасы» әдісі арқылы мәтіндегі көтерілген мәселені анықтап,ой тұжырымдайды. </p><p> Сергіту сәті. «Пазыл құрастыру» </p><p> 4-тапсырма «Кім жылдам?» ойыны арқылы демеуліктерді қолданып, сөйлем құрастырады. </p> | |
Сабақтың соңы (3 мин) |
<p>5-тапсырма. Жер бетінде жануарлар жойылып кетсе, не болады деп ойлайсың? </p><p> «Ашық микрафон» деген айдармен өз жазғандарын оқиды. . </p> | |
Рефлексия (2 мин) |
<p>Кері байланыс: «Блоб ағашы» </p><p> Үй тапсырмасы. Оқулық, 57-бет, 11-тапсырма </p> | Оқушылар стикер арқылы өз орындарын белгілейді |
Пікірлер(0)