"Қызыл кітапқа" енген жануарлар

Аубакирова Толкын Конысбековна
Аубакирова Толкын Конысбековна
Акмолинская
Атбасар
Родионовская ОШ
Қазақ тілі мен әдебиеті
Сынып:
8-сынып
Бөлім:
Биоалуантүрлілік. Жойылып бара жатқан жануарлар мен өсімдіктер
Тақырып:

"Қызыл кітапқа" енген жануарлар

20.03.2020
127
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): <p>8.1.5.1 — перифраз түрінде берілген сұрақтар арқылы мәтіннен қажетті ақпаратты таба білу, көтерілген мәселе бойынша ой тұжырымдау; </p><p> 8.4.4.2 — нақтылық демеуліктерді жазбаша жұмыстарда қолдану&nbsp;&nbsp;</p>
Сабақтың мақсаты: <p>Мәтіннен ақпаратты табу дағдысын дамыту; </p><p> Мәтін бойынша ой қорытындысын жасай алу;&nbsp; &nbsp;</p><p>Нақтылық демеуліктерді анықтау; </p><p> Оларды сөйлемдерде қолдану.&nbsp;&nbsp;</p>
Тілдік мақсаттар: Жойылып кету қаупі,&nbsp; төлқұжаты, сирек кездесетін түрлер, саны күрт азайып бара жатқан түрлер
Бағалау критерийлері: <p>Мәтіннен қажетті ақпаратты табады; </p><p> Мәтін бойынша ой қорытындысын жасайды; </p><p> Нақтылық демеуліктерді табады; </p><p> Оларды сөйлемдерде қолданады.&nbsp; &nbsp;</p>
Құндылықтарды дарыту: қоршаған ортаны қорғау, өмір бойы білім алу
АКТ-ны қолдану дағдылары: интерактивтік тақта арқылы бейнематериал тамашалау
Пәнаралық байланыс: биология, экология, география

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(5-7 минут)

<p><b>Ұйымдастыру кезеңі</b></p><p> Сәлемдесу, сыныпты түгендеу, оқушылардың сабаққа әзірлігін қадағалау. </p><p> Оқушыларға «Мен сені көргеніме қуаныштымын, себебі .....» сөйлемді жалғастыру арқылы жағымды психологиялық ахуал туғызу.</p><p> Қызығушылықты ояту «4 сурет 1 сөз әдісі».</p><p>Сабақтың тақырыбы: «Қызыл кітапқа енген жануарлар».</p><p> Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийін таныстыру .</p><p>Бейнематериал тамашалау</p> <p><br></p><p><br></p><p><br></p><p><br></p><p><br></p><p>https://www.youtube.com/watch?v=V8qSxEA3E5Y</p>

Сабақтың ортасы

(30 мин)

<p>1- тапсырма.Сұрақтарға жауап беріңдер.</p><p> - Қызыл кітап не үшін керек? </p><p> - Қызыл кітапқа енген қандай жануарларды білесіңдер?</p><p> - Олар қай жерлерді мекендейді?</p><p> - Олар немен қоректенеді?</p><p> - Оларды адамдар не үшін аулайды? </p><p> - Ауылыңда Қызыл кітапқа енген жануарлар немесе құстар бар ма?</p><p> 2-тапсырма. «Жүгіртпелі диктант» әдісі арқылы сөздікпен жұмыс жасау.</p><p>&nbsp;Суретпен жұмыс Қызыл кітапқа енген жануарларды көрсету </p><p> Мәтін тарату. </p><p> 3-тапсырма. Мәтінді оқиды. «Балық қаңқасы» әдісі арқылы мәтіндегі көтерілген мәселені анықтап,ой тұжырымдайды. </p><p> Сергіту сәті. «Пазыл құрастыру» </p><p> 4-тапсырма «Кім жылдам?» ойыны арқылы демеуліктерді қолданып, сөйлем құрастырады.&nbsp; &nbsp;</p>

Сабақтың соңы

(3 мин)

<p>5-тапсырма.&nbsp; Жер бетінде жануарлар жойылып кетсе, не болады деп ойлайсың? </p><p> «Ашық микрафон» деген айдармен өз жазғандарын оқиды. .&nbsp;&nbsp;</p>

Рефлексия

(2 мин)

<p>Кері байланыс: «Блоб ағашы» </p><p> Үй тапсырмасы.&nbsp; &nbsp;Оқулық, 57-бет, 11-тапсырма&nbsp;&nbsp;</p> Оқушылар стикер арқылы өз орындарын белгілейді

Пікірлер(0)