Ондық бөлшекті натурал санға бөлу. Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу

Зулбхаар Əркебулан
Зулбхаар Əркебулан
Алматы
Алматы
Қосағаш орта мектебі МДШО КММ
Математика
Сынып:
5-сынып
Бөлім:
Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану
Тақырып:

Ондық бөлшекті натурал санға бөлу. Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу

23.12.2020
0
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): <b>5.1.2.30 Ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке бөлуді орындау.</b>
Сабақтың мақсаты: <p><b>Барлық оқушылар орындай алады: </b>ондық бөлшекті натурал санға бөлудің анықтамасын біледі, бөлуді орындай алады; </p><p><b> Оқушылардың көпшілігі орындай алады: </b>ондық бөлшекті натурал санға бөлуді қолданып, теңдеуді және мәтінді есептерді шығара алады; </p><p><b> Кейбір оқушылар істей алады: </b>ондық бөлшектермен амалдар орындайды және мәтінді есептерді теңдеу құру арқылы шығара алады;&nbsp;&nbsp;</p>
Тілдік мақсаттар: <p>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;<b>Пәндік мақсат: </b>Оқушылар ондық бөлшекті натурал санға бөлу тақырыбы бойынша негізгі ұғымдарды, шешу жолдарын білетін болады. </p><p>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;<b>Тілдік мақсат:</b> Ондық бөлшекті натурал санға бөлу ережелерін түсіндіре алады; Пәнге тән лексика мен терминология: ондық бөлшек, натурал сан, бөлу, жай бөлшек, шексіз ондық бөлшек; </p><p><b>Диалогқа қажетті тіркестер: </b>Ондық бөлшекті натурал санға калай бөлеміз? Ондық бөлшекті натурал санға бөлгенде үтірді калай қоямыз? Жай бөлшекті ондық бөлшек түрінде жазуда қалай қолданамыз?&nbsp;&nbsp;</p>
Бағалау критерийлері: <p>• Ондық бөлшекті натурал санға бөлу амалын орындайды; </p><p> • Ондық бөлшектерді натурал санға бөлуді қолданып, теңдеуді шешеді және мәтінді есептерді шығарады; </p><p> • Ондық бөлшектермен амалдар орындап, мәтінді есептерді теңдеу құрып шығарады.&nbsp;&nbsp;</p>
Құндылықтарды дарыту: «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтарына сай, «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығы. Ынтымақтаса жұмыс істеуге, бірін-бірі құрметтеуге, өмір бойы білім алуға тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс: Информатика&nbsp;
Бастапқы білім: Ондық бөлшек туралы ұғым қалыптасқан, ондық бөлшектерді қосу және азайтуды біледі, көбейтуді біледі.&nbsp;

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(8 минут)

<p>1. Ұйымдастыру кезеңі.</p><p> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;-оқушылармен амандасу; </p><p> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;-жоқ оқушыларды белгілеу; </p><p> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;-сынып тазалығын қадағалау; </p><p> «Жылы лебіз» тренингі. Оқушыларды шаттық шеңберіне тұруға шақырамын. Оқушылар бір-біріне жақсы лебіздерін арнайды. Бір –біріне смайликтер береді. Топқа бөлу. «Санау жүйесі» әдісі. Шарты: Алдарына 1,2, 1, 2 деп санауды ұсынамын. 1 бірінші топ, 2 екінші топ болып бөлінеді.Смайликтермен көңіл-күйлерін көрсетеді. Мұғалімнің мадақтауы (Өте жақсы! Жарайсыңдар! Керемет!) Үй тапсырмасын тексеру 0,5²=0,5*0,5=0,25 0,3³=0,3*0,3*0,3=0,027 0,08²=0,08*0,08=0,0064 0,011²=0,011*0,011=0,000121&nbsp; &nbsp;</p><p>«Сұрақты ұстап ал!» әдісімен сұрақ-жауап түрінде оқушылар диалог арқылы ауызша жұмыстанады. Әр топ бір-біріне доп лақтыру арқылы cұрақ қояды. </p><p> 1. Ондық бөлшектерді қалай оқимыз жене қалай жазамыз? </p><p> 2. Ондық бөлшектерді қосу ережесі? </p><p> 3. Ондық бөлшектерді азайту ережесі? </p><p> 4. Ондық бөлшектерді көбейту ережесі? </p><p> 5. Ондық бөлшекті натурал санға көбейту ережесі?&nbsp;&nbsp;</p> <p><br></p><p><br></p><p><br></p><p><br></p><p>Смайликтер&nbsp;</p><p><br></p><p><br></p><p><br></p><p>&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;</p><p><br></p><p> ҚБ: «Шапалақ» арқылы бағалау.</p>

Сабақтың ортасы

(30 минут)

<p>Жаңа білімді меңгеру». Оқушыларға жаңа тақырыпты ашу мақсатында слайдтан мысалдар көрсетіледі.&nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp;</p><p>Ондық бөлшекті натурал санға бөлу. Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу. видио сабақ. bilimland.kz&nbsp;</p><p>ҚБ: «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау. </p><p> Сергіту сәті: 1 минут 1логика </p><p>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Сандар тізбегі белгілі бір ережеге сай қойылған. Сұрақ белгісінің орнына сәйкес келетін санды табыңыз. 12) 4, 20, 80, 240, ? , 480 </p><p> Топтық жұмыс. Сәйкестендіру&nbsp;</p><table class="table table-bordered"><tbody><tr><td><span style="color: rgb(0, 0, 0); font-size: 16px; text-align: left;">43,2:16&nbsp;&nbsp;</span><br></td><td>4,5</td></tr><tr><td><span style="color: rgb(0, 0, 0); font-size: 16px; text-align: left;">13,8:23&nbsp;</span><br></td><td>1,2</td></tr><tr><td><span style="color: rgb(0, 0, 0); font-size: 16px; text-align: left;">31,5:7</span><br></td><td>2,7</td></tr><tr><td><span style="color: rgb(0, 0, 0); font-size: 16px; text-align: left;">37,2:31</span><br></td><td>0,6</td></tr><tr><td><span style="color: rgb(0, 0, 0); font-size: 16px; text-align: left;">70,3:19</span><br></td><td>4,2</td></tr><tr><td><span style="color: rgb(0, 0, 0); font-size: 16px; text-align: left;">&nbsp;25,2:6&nbsp;</span><br></td><td>1,4</td></tr><tr><td><span style="color: rgb(0, 0, 0); font-size: 16px; text-align: left;">17,5:25</span><br></td><td>3,7</td></tr><tr><td><span style="color: rgb(0, 0, 0); font-size: 16px; text-align: left;">&nbsp;64,4:46</span><br></td><td>0,7</td></tr></tbody></table><p> </p><p>&nbsp; Қалыптастырушы бағалау: «Басбармақ». Оқушылар бір-бірін өзара бағалайды. </p><p> Сергіту сәті. «Көңілді жаттығулар» слайд қосылады. Оқушыларға музыкамен жануарлардың жасап жатқан жаттығуларымен слайд арқылы көрсетіледі. Оқушылар орындарынан тұрып, қайталайды.&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp;</p><p>&nbsp;Саралау» әдісі бойынша оқулықпен жұмыс. Оқушылар деңгейлік есептерді өз қабілеттеріне сай таңдай алады. А деңгейі №689. Теңдеуді шешіңдер: </p><p> 1) 68х=39,44&nbsp; &nbsp; 2) 26x=31,98&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; 3) 71x=3,266 4)18x=813,6 </p><p> В деңгейі №695 Тіктөртбұрыштың ұзындығы 7,2 см, ал ені одан 6 есе кем. Тіктөртбұрыштың периметрін табыңдар.</p><p> ҚБ: «Бағдаршам» әдісі&nbsp; &nbsp;&nbsp;</p> &nbsp;

Сабақтың соңы

(2 минут)

<p>Сабақты қорытындылай келе оқушылар алған ұпай санына қарай төмендегідей бағаланады:&nbsp;</p><p>17-20 ұпай - "5"</p><p>13-16 ұпай - "4"</p><p>12-15 ұпай - "3"</p><p>Үйге тапсырма №345</p>

Рефлексия

(2 минут)

<p>Рефлексия. «Сенім ағашы».</p><p>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Тақырыпты меңгердім деген оқушылар сабақ басында берілген фигураларын жоғарға орналастырады, ал сабақты дұрыс түсінбедім, өзіне сенімсіз оқушылар ағаштың төмен жағына орналастырады. Фигуралардың арт жағына есімдерін жазады.&nbsp;&nbsp;</p>

Пікірлер(0)