Италия мен Германияның бірігу жолдары қаншалықты бір-біріне ұқсас болмады?

Машенова Алмагуль Алимовна
Машенова Алмагуль Алимовна
Шығыс Қазақстан
Семей
КГУ «Знаменская средняя общеобразовательная школа»
Дүниежүзі тарихы
Сынып:
8-сынып
Бөлім:
Революциялық идеялардың XІX ғасырдағы Еуропаға әсері
Тақырып:

Италия мен Германияның бірігу жолдары қаншалықты бір-біріне ұқсас болмады?

22.02.2021
0
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): <p>7.3.1.4 - әр түрлі елдердің бір уақыт кезеңіндегі тарихи оқиғаларын салыстыру арқылы ұлттық мемлекеттердің (Германия, Италия) қалыптасу маңызын анықтау; </p><p> 7.3.2.5 - тарихи оқиғаларды түсіндіру үшін «либерализм»,«консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» ұғымдарын қолдану.&nbsp;&nbsp;</p>
Сабақтың мақсаты: <p><b>Барлық оқушылар:</b> Италия мен Германияның бір уақыт кезеңіндегі тарихи оқиғаларын салыстыру арқылы ұлттық мемлекеттің құрылу маңызын анықтайды; тарихи оқиғаларды түсіндіру үшін «либерализм»,«консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» ұғымдарын қолданады.</p><p><b> Оқушылардың басым бөлігі:</b> тарихи оқиғаларын салыстыру арқылы ұлттық мемлекеттердің маңызын анықтауда мемлекеттердің экономикалық-саяси дамуына әсер еткен тарихи тұлғалардың рөлін сипаттайды; тарихи оқиғаларды түсіндіру үшін «либерализм»,«консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» ұғымдарының мәнін ашады. </p><p><b>Кейбір оқушылар:</b> Италия мен Германияның қалыптасуына әсер еткен тарихи тұлғалардың рөлін бағалайды; 1848-1849 жылдардағы революциялардың ұқсастығы мен ерекшеліктерін түсіндіру үшін «либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» ұғымдарын жіктейді.&nbsp;&nbsp;</p>
Тілдік мақсаттар: <p>Оқушылар: Италия мен Германияның бірігу жолдары қаншалықты бір-біріне ұқсастығын талқылайды. </p><p> Италия мен Германия мемлекеттерінің бірігу себептері мен салдарын зерделейді<b> /оқылым/.</b> </p><p> 1848-1849 жылдардағы революцияның мақсаттары мен қорытындыларын талдайды <b>/айтылым/</b>.</p><p> Ұлттық мемлекеттердің экономикалық-саяси дамуына әсер еткен тарихи тұлғалар жайлы ой тұжырымдайды <b>/тыңдалым/</b>.</p><p> Сабақ барысында жаңа сөздердің түсіндермесін дәптерге жазу жұмыстарын жүргізеді<b> /жазылым/.</b> </p><p> Лексика мен терминология: саяси бытыраңқылық, революциялық жағдай, Неміс кедендік одағы, гроссбауэрлер, ұлттық қанау, бірігу </p><p><b> Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:</b></p><p> <b>Талқылауға арналған тармақтар:</b> Германия мен Италияда ұлттық мемлекет қалыптасты, өйткені ....... </p><p><b> Сіз неліктен екенін айта аласызба?</b> Неліктен О.Бисмарктың саясаты туралы әртүрлі деректер беріледі? <b>Жазылым бойынша ұсыныстар:</b> Италия мен Германия революцияларына .................. себеп болды.&nbsp;&nbsp;</p>
Бағалау критерийлері: <p>- Италия мен Германияның бір уақыт кезеңіндегі тарихи оқиғаларын салыстыру арқылы ұлттық мемлекеттің құрылу маңызын анықтайды; </p><p> - Италия мен Германиядағы тарихи оқиғаның нәтижелерін түсіндіру үшін «либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» ұғымдарын қолданады&nbsp;&nbsp;</p>
Құндылықтарды дарыту: Италия мен Германия мемлекеттерінің бірігуін талқылай отырып, «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» құндылығына баулу.Азаматтық жауапкершілік, өзге елдің тарихына құрметпен қарауға тәрбиелеу
Пәнаралық байланыс: География, Қазақстан тарихы
Бастапқы білім: 1848 жылғы революциялар Еуропада қандай саяси идеяларды қалыптастырды? тақырыбындағы сабақта «7.3.2.5; 7.3.1.3» оқу мақсаты мен жұмыс жасаған, сол білімдерін Италия мен Германияны оқығанда 7.3.1.4 - әр түрлі елдердің бір уақыт кезеңіндегі тарихи оқиғаларын салыстыру арқылы ұлттық мемлекеттердің (Германия, Италия) қалыптасу маңызын анықтау; 7.3.2.5 - тарихи оқиғаларды түсіндіру үшін «либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» ұғымдарын қолдану - оқу мақсатымен жұмыста қолданады

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(0-5 минут)

<p><b>Ұйымдастыру шаралары:</b> Амандасу,сабақта жоқ оқушыларды белгілеу. ( Егер сабақ кестесі бойынша кейінгі сабақ болса сергіту сәтін өткізу.Мысалы «От шашу»); </p><p><b> Топтарға бөлу:</b> Мемлекеттердің аттары жазылған стикерлер арқылы («Италия»,«Германия»,«Франция») 3 топқа бөлу. </p><p><b> Тапсырма 1. (БЫМ)</b> Оқушылардың сабақ тақырыбына қызығушылығын ояту мақсатына және олардың алдыңғы білімдерін анықтауға арналған ширату жаттығулары:</p><p> - Революциялық идеялардың барысында XIX ғасырдағы Еуропада қандай өзгерістер орын алды?</p><p> -Италия мен Германия мемлекеттерінің карталарын көрсетіп, оқушыларға бұл мемлекеттерде не болып жатқаны туралы болжау жасату, сұрақтар қою арқылы диалогке тарту:</p><p> - Картада қандай мемлекеттер бейнеленген?</p><p>&nbsp;- XIX ғасырда бұл мемлекеттерде қандай өзгерістер болуы мүмкін? </p><p> - Сонымен, біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не туралы деп ойлайсыздар? Сіздердің болжауларыңыз тура келді ме?</p><p> Сабақтың тақырыбын, мақсаттары мен бағалау критерийлерін анықтау.&nbsp;&nbsp;</p> <p>Топтардың аттары жазылған стикерлер </p><p><br></p><p>«XIX ғасырдағы Батыс европа елдері» картасы:http:// www.wordld ofcoins.ru/countri </p><p><br></p><p><br></p><p>Сұрақтар&nbsp; &nbsp;</p>

Сабақтың ортасы

(5-30 минут)

<p><b>Тапсырма 2. М.</b> XIX ғасырдың соңы - XX ғасырдың басындағы Еуропа мемлекеттерінің саяси және экономикалық дамуы жайында ақпарат беру. </p><p><b> Ж. «Атаулар туралы үш сұрақ» тәсілі. </b>Тақтаға тақырып бойынша 3 негізгі терминдерді (консерватизм, либерализм, социализм) жазып , оқушыларға осы атауларға байланысты келесі сұрақтарды қою : </p><p><b> 1) Қайда?</b> Бұл терминдерді сіздер бұрын қайда және қандай мағынада кездестірдіңіздер? <b>2) Қалай?</b> Өз тәжірибеңізден осы атауларды қалай қолдана- тыныңызға мысал келтіре аласыз ба? </p><p><b> 3) Қандай?</b> Осы сабақта бұл атаулар қандай байланыста болады деп ойлайсыз? <b>Тапсырма-3. /т/</b>Мәтінді оқып шығып, екі мемлекеттің бірігу себептерін анықтап, Венн диаграммасына толтырыңыз. 2 айырмашылығын және 1 ұқсастығын анықтаңыз.</p><p> <b>Дескриптор:<br></b>&nbsp;- Италия революциясының әлеуметтік –экономикалық себебінің екінші ерекшелігін анықтайды;</p><p> -Германия революциясының әлеуметтік –экономикалық себебінің бірінші ерекшелігін анықтайды;</p><p> -Германия революциясының әлеуметтік –экономикалық себебінің екінші ерекшелігін анықтайды;</p><p> -революциялардың саяси және әлеуметтік-экономикалық жағынан ұқсастығын анықтайды.&nbsp;&nbsp;</p><p>Топтар өздерінің зерттеу нәтижелерімен таныстырады</p><p><b> КБ. Екі жұлдыз бір тілек. </b></p><p><b> Ж.«Стикердегі диалог» әдісі.</b> Қабырғаға қиындық деңгейіне байланысты сұрақтар жазылған бірнеше түрлі-түсті қағаздар ілінеді.Топтар стикердегі тарихи тұлғалар жайлы сұрақтарға жауап береді,өз ойларын жазады, пікірлерін қорғайды.</p><p><b> Тапсырма-4 /т/.</b> Берілген сұрақтар бойынша тұлғаға сипаттама беріңіздер. </p><p><b> Жасыл түс:</b> Неліктен Джузеппе Гарибальдиді итальяндық ұлттық идеяның символы деп атады? </p><p><b> Сары түс:</b> Камилло Бенсо Кавурдың біртұтас ұлттық мемлекет құру жөніндегі саясатының мәні қандай? </p><p><b> Қызыл түс:</b> Отто Бисмарктың «Қан мен тер» саясатының қандай ұтымды және ұтымсыз жақтары болды?</p><p><b> Дескрипторлар:</b></p><p> - Д.Гарибальдидің тарихи тұлғасына баға береді.</p><p> - К.Кавур саясатының мәнін сипаттайды.</p><p> - О.Бисмарктың «Қан мен тер» саясатын талдайды&nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp;</p><p><b>КБ</b>. «Қосу,алу,керемет» арқылы бағалау.&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp;</p> <p>Презентация </p><p><br></p><p> постер, маркер, стикер.</p><p><br></p><p><br></p><p>Оқулық:Алдабек Н. Дүниежүзі тарихы (1640-1900).8-сынып Алматы: Мектеп, 2018.-208 б. </p><p><br></p><p><br></p><p>Оқулық,кесте, ҚБ парағы, Дескриптор&nbsp;&nbsp;<br></p>

Сабақтың соңы

(3 минут)

<p><b>Тапсырма-5.</b> Сабақты қорытындылауға «<b>Серпілген сауал</b>» әдісін қолдану. Оқушылардың тақырыпты талқылау сауалдарын ұйымдастыру:</p><p> -Сіздің ойыңызша, «Жас Италия» ұйымы елді азат ету мен біріктірудің негізгі күші бола алды ма ?</p><p> -Еуропадағы революциялық көтерілістердің тарихи маңызы бола тұра, не себепті сол елдердің алдында тұрған объективті міндеттерін толықтай шеше алмады? Өз ойыңды дәлелде. </p><p>-Неліктен 1861 жылы Гарибальди Италияның оңтүстігіндегі билікті Виктор II-Эммануил корольге тапсыруды шешті деп ойлайсың?</p><p> -Сыртқы саясатта милитаризм түрінде көрініс тапқан О.Бисмарктың «Қан мен темірдің саясаты» болмағанда, Германия күшті капиталистік державаға айналар ма еді ?</p><p><b> Дескриптор:</b> </p><p> Еуропадағы революциялық көтерілістердің тарихи маңызын көрсетеді; </p><p> 1861 жылы Гарибальди Италияның оңтүстігіндегі билікке қатысты мақсатын айтады;</p><p> О.Бисмарктың сыртқы саясаттағы бағытын сипаттайды&nbsp;&nbsp;</p> Оқулық,суреттер

Рефлексия

(2 минут)

<p><b>Рефлексия. «3 минуттық үзіліс»</b> .Әр оқушы өзін-өзі формативті бағалайды. </p><p> Төмендегідей фразалар ұсынылады:</p><p><b> -Мен... туралы хабардар болдым</b></p><p><b> -Менің...жайлы айқын түсінік қалыптасқан тұсы...</b></p><p><b> -Мені...таң қалдырғаны</b></p><p><b> Мұғалімнің кері байланысы. </b></p><p><b> Үйге тапсырма</b>: Тақырыптан ең негізгі деген 5 оқиға жаз.&nbsp;&nbsp;</p> Оқулық, 126-130 бб

Пікірлер(0)