Қолжетімді ақпараттың негізінде мәліметтерді талдау
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар/Информатика
Сынып:
8-сынып
Бөлім:
Ақпаратты электронды кестелерде өңдеу
Тақырып:
Қолжетімді ақпараттың негізінде мәліметтерді талдау
09.04.2021
0
2
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): | 8.2.2.3 - электронды кестені қолдана отырып есептерді шешуде кіріктірілген функцияларды қолдану |
Сабақтың мақсаты: | <p>Математикалық және статистикалық функциялармен танысады.</p><p> Есептеулерде функцияларды тиімді пайдаланады. </p> |
Тілдік мақсаттар: | <p><i>Оқытудың тілдік мақсаты.</i> Функциялардың қызметін сипаттайды </p><p><i>Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер.</i> Адрес, диапазон, функция, формула, функция аргументі , ... </p><p><i> Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер. </i>Функция шебері, функциялар категориясы .... </p> |
Күтілетін нәтиже: | <p>Математикалық және статистикалық функцияларын қолдана алады.</p><p>Функцияларды пайдаланып есептеулер жүргізе аладыү</p> |
Бағалау критерийлері: | <p>1. «Суммесли», «Счетесли» функцияларын қолданады.</p><p> 2. Функция арқылы есептеу жүргізеді.</p> |
Құндылықтарды дарыту: | Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу құндылығына баулу техника мен білім байланыстыру арқылы іске асырылады. |
АКТ-ны қолдану дағдылары: | MS Officce пакетімен жұмыс. |
Пәнаралық байланыс: | Қарапайым және күрделі математикалық есептеулерді орындау. |
Бастапқы білім: | <p>8.2.2.2-абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді қолдану. </p><p>8.2.2.1-электронды кестеде есептерді шешу үшін мәліметтердің әртүрлі форматтарын қолдану. </p> |
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
---|---|---|
Сабақтың басы (10 мин) |
<p>(К,Ө,Қ) Үй тапсырмасы. «Дұрыс, бұрыс» әдісі. ( BILIM Land тапсырмаларының үлгісін үлестірмелі тапсырма ретінде жеке- жеке оқушыларға беріледі. Оқушылар белгілі бір уақыт ішінде сөйлемдердің жанына дұрыс немесе бұрыс деген белгіні қояды, интерактивті тақта арқылы тапсырмалардың дұрыс бұрыстығы тексеріледі. Әрбір жауапты оқушы дәлелдеу керек. )</p><p> </p><p>1 -тапсырма. <a href="https://drive.google.com/file/d/1d7pKYvMH2rF_xvkKb57QxKPQa6zWFIgf/view?usp=sharing" target="_blank">https://drive.google.com/file/d/1d7pKYvMH2rF_xvkKb57QxKPQa6zWFIgf/view?usp=sharing</a><a href="https://drive.google.com/file/d/1d7pKYvMH2rF_xvkKb57QxKPQa6zWFIgf/view?usp=sharing" target="_blank"></a></p><p>2 - тапсырма.</p><p><a href="https://drive.google.com/file/d/1-Dp5nQ6xG_ep9G21L8LZgvUoi15yb8xd/view?usp=sharing" target="_blank">https://drive.google.com/file/d/1-Dp5nQ6xG_ep9G21L8LZgvUoi15yb8xd/view?usp=sharing</a></p><p>(К,Ө,Қ) Ой қозғау. «Дұрыс, дұрыс емес» тест. Aktivote құрылғысы арқылы «Дұрыс, дұрыс емес» тест сұрақтары қолданылады. Әрбір тапсырма «Неге?», «Неліктен?» деген сұрақты басшылыққа ала отырып дәлелденеді.<br></p><p>№1. <a href="https://drive.google.com/file/d/1FKi0mnZFQ_KKHEMK4PIh4dQz5nMjITng/view?usp=sharing" target="_blank">https://drive.google.com/file/d/1FKi0mnZFQ_KKHEMK4PIh4dQz5nMjITng/view?usp=sharing</a></p><p>№2.</p><p><a href="https://drive.google.com/file/d/1-b9_TXZtrenWlgiNRw-mAlJnmV5tIul0/view?usp=sharing" target="_blank">https://drive.google.com/file/d/1-b9_TXZtrenWlgiNRw-mAlJnmV5tIul0/view?usp=sharing</a></p><p>№3.</p><p><a href="https://drive.google.com/file/d/1KsU_ve0ScRYdOnVevp_aWusGXx2NfgPu/view?usp=sharing" target="_blank">https://drive.google.com/file/d/1KsU_ve0ScRYdOnVevp_aWusGXx2NfgPu/view?usp=sharing</a></p><p>№4.</p><p><a href="https://drive.google.com/file/d/1VGAojr6H8Usiz7nROcERE6ixRY_x-kX6/view?usp=sharing" target="_blank">https://drive.google.com/file/d/1VGAojr6H8Usiz7nROcERE6ixRY_x-kX6/view?usp=sharing</a></p><p>№5.<br></p><p><a href="https://drive.google.com/file/d/1zwCPsn36Jta6XnunOw55aQhmjQgQXS8l/view?usp=sharing" target="_blank">https://drive.google.com/file/d/1zwCPsn36Jta6XnunOw55aQhmjQgQXS8l/view?usp=sharing</a></p><p><br></p><p> </p><p>(М) Сұрақ. Тағы қандай функциялармен таныссыздар? </p><p> (О) Индекс, НАИБОЛЬШИЙ, НАИМЕНЬШИЙ, ... </p><p> Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру. </p><p> </p> | <p>https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/8-synyp/lesson/standartty-funkcziyalardy-pajdalanu</p><p><br></p> |
Сабақтың ортасы (22 минут) |
<p>(Т) Математикалық және статистикалық функциялар.</p><p>(Қосымша №1 және №2 үлестірмелі материалдар топтарға беріледі. Мазмұнымен танысады. Интерактивті тақтада функциялардың қызметін көрсете отырып машықтанады.) </p><p> І топ Математикалық функция – Суммесли (қосымша №1, лист1) </p><p><a href="https://drive.google.com/file/d/1APbTeXtnSg8NuONKA6hPWW3--U3eHACH/view?usp=sharing" target="_blank">https://drive.google.com/file/d/1APbTeXtnSg8NuONKA6hPWW3--U3eHACH/view?usp=sharing</a></p><p>ІІ топ Статистикалық функция – Счетесли (қосымша №2, лист2)</p><p><a href="https://drive.google.com/file/d/1oKbREklYYwIDU2T6yL7QuW6c7tbxRnkI/view?usp=sharing" target="_blank">https://drive.google.com/file/d/1oKbREklYYwIDU2T6yL7QuW6c7tbxRnkI/view?usp=sharing</a></p><p>(Ө, Қ)Функцияны қолдану жолдарына арналған практикалық тапсырма(лист3)</p><p><a href="https://drive.google.com/file/d/10Y9IMHqWD_nK0UfWepwcZ2p37930nJhB/view?usp=sharing" target="_blank">https://drive.google.com/file/d/10Y9IMHqWD_nK0UfWepwcZ2p37930nJhB/view?usp=sharing</a></p><p>Бағалау парағы</p><p><a href="https://drive.google.com/file/d/1uMB_1Ni_EL6-ldBtXuo0t2AgyF4FEhk4/view?usp=sharing" target="_blank">https://drive.google.com/file/d/1uMB_1Ni_EL6-ldBtXuo0t2AgyF4FEhk4/view?usp=sharing</a><a href="https://drive.google.com/file/d/1uMB_1Ni_EL6-ldBtXuo0t2AgyF4FEhk4/view?usp=sharing" target="_blank"></a></p><p>Саралау тапсырмасы (лист4)</p><p>https://drive.google.com/file/d/1qxgVbSZ9gWDRDwCSWjdPUMDexp3psLQe/view?usp=sharing</p><p><br></p><p><br></p><p><br></p><p><br></p><p><br></p><p><br></p> | <p>Қосымша №1.</p><p><a href="https://drive.google.com/file/d/11g1sd485CHO9dgtH3W9BVKAUfPdo1-Kl/view?usp=sharing" target="_blank">https://drive.google.com/file/d/11g1sd485CHO9dgtH3W9BVKAUfPdo1-Kl/view?usp=sharing</a></p><p>Қосымша №2.</p><p><a href="https://drive.google.com/file/d/1xsmgwp3fKFEvjrpCeJfH-AbmyqThbe0E/view?usp=sharing" target="_blank">https://drive.google.com/file/d/1xsmgwp3fKFEvjrpCeJfH-AbmyqThbe0E/view?usp=sharing</a></p><p>Практикалық тапсырма</p><p><a href="https://drive.google.com/file/d/1ewzDyLnSrwe3CKLo3tRRKmTbXj7tUmJT/view?usp=sharing" target="_blank">https://drive.google.com/file/d/1ewzDyLnSrwe3CKLo3tRRKmTbXj7tUmJT/view?usp=sharing</a></p><p><br></p> |
Сабақтың соңы (3 минут) |
<p>Үй жұмысы Интернет көмегін пайдаланып, мына функцияларды қарастырыңыздар. </p><p> ФАКТР() </p><p> ВЫБОР() </p> | <p>https://tutorexcel.ru/funktsii/funkciya-indeks-v-excel/</p><p><br></p> |
Рефлексия (5 минут) |
<p>Сабақта не үйрендіңдер? </p><p> Кіріктірілген функциялар не үшін қолданылады? </p><p> Алған білімдеріңді күнделікті өмірді қалай пайдалануға болады? </p> |
Файлдар:
Файлды ару
Қолжетімді ақпараттың негізінде мәліметтерді талдау
Пікірлер(0)