Қолжетімді ақпараттың негізінде мәліметтерді талдау

Дузгенбаева Бакыт Токтамысовна
Дузгенбаева Бакыт Токтамысовна
Алматы
Талдыкорган
Бактыбай Жолбарысұлы атындағы №18 орта мектеп - лицейі
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар/Информатика
Сынып:
8-сынып
Бөлім:
Ақпаратты электронды кестелерде өңдеу
Тақырып:

Қолжетімді ақпараттың негізінде мәліметтерді талдау

09.04.2021
0
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): 8.2.2.3 - электронды кестені қолдана отырып есептерді шешуде кіріктірілген функцияларды қолдану
Сабақтың мақсаты: <p>Математикалық және статистикалық функциялармен танысады.</p><p> Есептеулерде функцияларды тиімді пайдаланады.&nbsp; &nbsp;</p>
Тілдік мақсаттар: <p><i>Оқытудың тілдік мақсаты.</i> Функциялардың қызметін сипаттайды </p><p><i>Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер.</i> Адрес, диапазон, функция, формула, функция аргументі , ... </p><p><i> Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер.&nbsp;</i>Функция шебері, функциялар категориясы ....&nbsp; &nbsp;</p>
Күтілетін нәтиже: <p>Математикалық және статистикалық&nbsp; функцияларын қолдана алады.</p><p>Функцияларды пайдаланып есептеулер жүргізе аладыү</p>
Бағалау критерийлері: <p>1. «Суммесли», «Счетесли» функцияларын қолданады.</p><p> 2. Функция арқылы есептеу жүргізеді.</p>
Құндылықтарды дарыту: Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу құндылығына баулу техника мен білім байланыстыру арқылы іске асырылады.
АКТ-ны қолдану дағдылары: MS Officce пакетімен жұмыс.
Пәнаралық байланыс: Қарапайым және күрделі математикалық есептеулерді орындау.&nbsp;
Бастапқы білім: <p>8.2.2.2-абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді қолдану.&nbsp; </p><p>8.2.2.1-электронды кестеде есептерді шешу үшін мәліметтердің әртүрлі форматтарын қолдану.&nbsp;&nbsp;</p>

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(10 мин)

<p>(К,Ө,Қ) Үй тапсырмасы. «Дұрыс, бұрыс» әдісі.&nbsp; ( BILIM Land тапсырмаларының үлгісін үлестірмелі тапсырма ретінде жеке- жеке оқушыларға беріледі. Оқушылар белгілі бір уақыт ішінде сөйлемдердің жанына дұрыс немесе бұрыс деген белгіні қояды, интерактивті тақта арқылы тапсырмалардың дұрыс бұрыстығы тексеріледі. Әрбір жауапты оқушы дәлелдеу керек. )</p><p> </p><p>1 -тапсырма.&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; <a href="https://drive.google.com/file/d/1d7pKYvMH2rF_xvkKb57QxKPQa6zWFIgf/view?usp=sharing" target="_blank">https://drive.google.com/file/d/1d7pKYvMH2rF_xvkKb57QxKPQa6zWFIgf/view?usp=sharing</a><a href="https://drive.google.com/file/d/1d7pKYvMH2rF_xvkKb57QxKPQa6zWFIgf/view?usp=sharing" target="_blank"></a></p><p>2 - тапсырма.</p><p><a href="https://drive.google.com/file/d/1-Dp5nQ6xG_ep9G21L8LZgvUoi15yb8xd/view?usp=sharing" target="_blank">https://drive.google.com/file/d/1-Dp5nQ6xG_ep9G21L8LZgvUoi15yb8xd/view?usp=sharing</a></p><p>(К,Ө,Қ) Ой қозғау. «Дұрыс, дұрыс емес» тест. Aktivote құрылғысы арқылы «Дұрыс, дұрыс емес» тест сұрақтары қолданылады. Әрбір тапсырма «Неге?», «Неліктен?» деген сұрақты басшылыққа ала отырып дәлелденеді.<br></p><p>№1. <a href="https://drive.google.com/file/d/1FKi0mnZFQ_KKHEMK4PIh4dQz5nMjITng/view?usp=sharing" target="_blank">https://drive.google.com/file/d/1FKi0mnZFQ_KKHEMK4PIh4dQz5nMjITng/view?usp=sharing</a></p><p>№2.</p><p><a href="https://drive.google.com/file/d/1-b9_TXZtrenWlgiNRw-mAlJnmV5tIul0/view?usp=sharing" target="_blank">https://drive.google.com/file/d/1-b9_TXZtrenWlgiNRw-mAlJnmV5tIul0/view?usp=sharing</a></p><p>№3.</p><p><a href="https://drive.google.com/file/d/1KsU_ve0ScRYdOnVevp_aWusGXx2NfgPu/view?usp=sharing" target="_blank">https://drive.google.com/file/d/1KsU_ve0ScRYdOnVevp_aWusGXx2NfgPu/view?usp=sharing</a></p><p>№4.</p><p><a href="https://drive.google.com/file/d/1VGAojr6H8Usiz7nROcERE6ixRY_x-kX6/view?usp=sharing" target="_blank">https://drive.google.com/file/d/1VGAojr6H8Usiz7nROcERE6ixRY_x-kX6/view?usp=sharing</a></p><p>№5.<br></p><p><a href="https://drive.google.com/file/d/1zwCPsn36Jta6XnunOw55aQhmjQgQXS8l/view?usp=sharing" target="_blank">https://drive.google.com/file/d/1zwCPsn36Jta6XnunOw55aQhmjQgQXS8l/view?usp=sharing</a></p><p><br></p><p> </p><p>(М) Сұрақ. Тағы қандай функциялармен таныссыздар? </p><p> (О) Индекс, НАИБОЛЬШИЙ, НАИМЕНЬШИЙ, ... </p><p> Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.&nbsp;&nbsp;</p><p>&nbsp;&nbsp;</p> <p>https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/8-synyp/lesson/standartty-funkcziyalardy-pajdalanu</p><p><br></p>

Сабақтың ортасы

(22 минут)

<p>(Т) Математикалық және статистикалық функциялар.</p><p>(Қосымша №1 және №2 үлестірмелі материалдар топтарға беріледі. Мазмұнымен танысады. Интерактивті тақтада функциялардың қызметін көрсете отырып машықтанады.) </p><p> І топ Математикалық функция – Суммесли (қосымша №1, лист1)&nbsp;&nbsp;</p><p><a href="https://drive.google.com/file/d/1APbTeXtnSg8NuONKA6hPWW3--U3eHACH/view?usp=sharing" target="_blank">https://drive.google.com/file/d/1APbTeXtnSg8NuONKA6hPWW3--U3eHACH/view?usp=sharing</a></p><p>ІІ топ Статистикалық функция – Счетесли (қосымша №2, лист2)</p><p><a href="https://drive.google.com/file/d/1oKbREklYYwIDU2T6yL7QuW6c7tbxRnkI/view?usp=sharing" target="_blank">https://drive.google.com/file/d/1oKbREklYYwIDU2T6yL7QuW6c7tbxRnkI/view?usp=sharing</a></p><p>(Ө, Қ)Функцияны қолдану жолдарына арналған практикалық тапсырма(лист3)</p><p><a href="https://drive.google.com/file/d/10Y9IMHqWD_nK0UfWepwcZ2p37930nJhB/view?usp=sharing" target="_blank">https://drive.google.com/file/d/10Y9IMHqWD_nK0UfWepwcZ2p37930nJhB/view?usp=sharing</a></p><p>Бағалау парағы</p><p><a href="https://drive.google.com/file/d/1uMB_1Ni_EL6-ldBtXuo0t2AgyF4FEhk4/view?usp=sharing" target="_blank">https://drive.google.com/file/d/1uMB_1Ni_EL6-ldBtXuo0t2AgyF4FEhk4/view?usp=sharing</a><a href="https://drive.google.com/file/d/1uMB_1Ni_EL6-ldBtXuo0t2AgyF4FEhk4/view?usp=sharing" target="_blank"></a></p><p>Саралау тапсырмасы (лист4)</p><p>https://drive.google.com/file/d/1qxgVbSZ9gWDRDwCSWjdPUMDexp3psLQe/view?usp=sharing</p><p><br></p><p><br></p><p><br></p><p><br></p><p><br></p><p><br></p> <p>Қосымша №1.</p><p><a href="https://drive.google.com/file/d/11g1sd485CHO9dgtH3W9BVKAUfPdo1-Kl/view?usp=sharing" target="_blank">https://drive.google.com/file/d/11g1sd485CHO9dgtH3W9BVKAUfPdo1-Kl/view?usp=sharing</a></p><p>Қосымша №2.</p><p><a href="https://drive.google.com/file/d/1xsmgwp3fKFEvjrpCeJfH-AbmyqThbe0E/view?usp=sharing" target="_blank">https://drive.google.com/file/d/1xsmgwp3fKFEvjrpCeJfH-AbmyqThbe0E/view?usp=sharing</a></p><p>Практикалық тапсырма</p><p><a href="https://drive.google.com/file/d/1ewzDyLnSrwe3CKLo3tRRKmTbXj7tUmJT/view?usp=sharing" target="_blank">https://drive.google.com/file/d/1ewzDyLnSrwe3CKLo3tRRKmTbXj7tUmJT/view?usp=sharing</a></p><p><br></p>

Сабақтың соңы

(3 минут)

<p>Үй жұмысы Интернет көмегін пайдаланып, мына функцияларды қарастырыңыздар. </p><p> ФАКТР() </p><p> ВЫБОР()&nbsp;&nbsp;</p> <p>https://tutorexcel.ru/funktsii/funkciya-indeks-v-excel/</p><p><br></p>

Рефлексия

(5 минут)

<p>Сабақта не үйрендіңдер? </p><p> Кіріктірілген функциялар не үшін қолданылады? </p><p> Алған білімдеріңді күнделікті өмірді қалай пайдалануға болады?&nbsp;&nbsp;</p>

Файлдар:

Файлды ару Қолжетімді ақпараттың негізінде мәліметтерді талдау

Пікірлер(0)