Сандар тізбегі,оның берілу тәсілдері және қасиеттері
Алгебра
Сынып:
9-сынып
Бөлім:
Сандар тізбегі
Тақырып:
Сандар тізбегі,оның берілу тәсілдері және қасиеттері
27.04.2021
0
8
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): | <p>9.2.3.1.Сандар тізбегі туралы түсінік беру</p><p> 9.2.3.2.Тізбектің n-ші мүшесін табу </p> |
Сабақтың мақсаты: | <p>-сандар тізбегі туралы білу,тізбектің n-ші мүшесін табу</p><p> -тізбек түрлеріне ажырату</p><p> -тізбектің заңдылығы арқылы жаңа тізбек құру </p> |
Тілдік мақсаттар: | <p>Оқушылар: -Тізбектің анықтамасын тұжырымдай алады,оның берілу тәсілдері мен түрлерін ажырытып айта алады. </p><p> Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: </p><p> • Сандар тізбегі </p><p> • Өспелі,кемімелі,шекті,шексіз тізбектер</p><p> • Аналитикалық тәсіл,рекуренттік тәсіл</p><p> • Тізбектің мүшелері </p> |
Күтілетін нәтиже: | <p>Оқушылар:</p><p> -Тізбектің анықтамасын тұжырымдай алады,оның берілу тәсілдері мен түрлерін ажырытып айта алады. </p><p><br></p> |
Бағалау критерийлері: | <p>Сандар тізбегі туралы айтады;</p><p> Тізбектің n-ші мүшесін табады </p> |
Құндылықтарды дарыту: | Қоғамымыздағы ұлттық бірлік,бейбітшілік пен келісім(топтық жұмыс арқылы ұжымшылдыққа,қарым-қатынас жасау қабілетіне баулу) |
АКТ-ны қолдану дағдылары: | АКТ қолдану,білу,игеру |
Пәнаралық байланыс: | Математика (натурал сандар,жиын).Сызу (есептің шарты бойынша сызба сызу) |
Бастапқы білім: | Натурал сандар,жиын |
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
---|---|---|
Сабақтың басы (5 минут) |
<p>I.Ұйымдастыру: </p><p> Жағымды психологиялық ахуал тудыру үшін шаттық шеңберге тұрғызып,қол ұстасып,барлығына бірдей «Сәттілік» деп айтқызамын. Тізбектің берілу тәсілдері аты арқылы топқа біріктіремін.Стикердің артына топ аттары жазылып,балалар кез-келгенін таңдап алады.</p><p> Топ аттары «аналитикалық» «рекуренттік» «графиктік» </p><p> II. «Көршіңізге айтыңыз» </p><p> 1. Тақ сандардың алғашқы төртеуін айтыңдар </p><p> 2. Бір таңбалы жұп сандарды кему ретімен атаңдар</p><p> 3. Беске еселік сандардың алғашқы төртеуін айтыңдар </p><p> 4. Екі таңбалы 0 мен аяқталатын алғашқы төрт сандарды айтыңдар </p><p> Жауабы: 1)1;3;5;7 2) 8;6;4;2 3)5;10;15;20 4)10;20;30;40</p><p> Саралау: Қорытынды тәсілі бойынша саралау</p><p> Бағалау: «Үш шапалақ» </p> | |
Сабақтың ортасы (30 минут) |
<p>1</p><p>III. Топтық жұмыс «Ойлан,бірік,бөліс»</p><p> Әр топқа жаңа тақырыпқа байланысты сұрақтар беремін.Осы сұраққа байланысты мәліметті кітаптан,интернеттен алып оқып,келесі топтарға түсіндіреді.</p><p> 1-топ.Сандар тізбегі деген не? </p><p> №1. Заңдылыққа сәйкес келмейтін санды табыңыз 1,9,25,37,49 </p><p> Жауабы: 12 =1 32 =9 52 =25 72 =49 Жауабы: 37 </p><p> 2-топ.Сандар тізбегінің түрлері</p><p> №1. Заңдылыққа сәйкес келмейтін санды табыңыз 4,16,25,36,64</p><p> Жауабы: 22 =4 42 =16 62 =36 82 =64 Жауабы: 25 3-топ.Сандар тізбегінің n-ші мүшесі </p><p> №1. 1, 3, 7, 15, .... Тізбектің жетінші мүшесін табыңыз</p><p> Жауабы: an=2n -1 a7 =27 -1=127 Жауабы:С.127</p><p> Дескриптор: </p><p> 1.Сандар тізбегі ұғымын түсіндіреді</p><p> 2.Сандар тізбегінің түрлерін ажыратады</p><p> 3.Сандар тізбегінің n-ші мүшесін табады </p><p> Саралау: дереккөздер,диалог және қолдау көрсету тәсілдері бойынша саралау Диалог және қолдау көрсету тәсілі бойынша саралауда қойылатын сұрақтар:</p><p> -Тізбектің мүшелері дегеніміз не? </p><p> -Тізбек баяндау тәсілімен қалай беріледі? -Графиктік тәсіл дегеніміз не? </p><p> -Тұрақты тізбекке мысал келтіріңдер?</p><p> Бағалау: Топтар бір-бірін бағалау парақшасы арқылы бағалайды </p><p> Бағалау парақшасы . 0-3 балл</p><p> Топтың белсенділігі</p><p> Сабақтың мақсатын ашуы</p><p> Көрнекілігі </p><p>Уақыты </p><p>Жалпы ұпай саны </p><p> IV.Жұптық жұмыс </p><p> №1 4-ке бөлгенде қалдығы 1-ге тең болатын натурал сандар тізбегін жазыңдар және тізбекті графикалық тәсілмен көрсетіңдер</p><p> Шығарылуы: а) 5; 9; 13; 17 ә) графиктік тәсілмен берілуін тақтада сызып көрсетеді Дескриптор: 1.Сандар тізбегін табады </p><p> 2.Тізбекті графиктік тәсілмен бейнелейді </p><p> №2 Жалпы мүшесі берілген тізбектің алғашқы 4 мүшесін табыңдар а) an =3n-2 ә) an+1 =an +4, a1 =1</p><p> Шығарылуы: a)a1=1,a2 =4, a3 =7,a4 =10 ә) a1=1,a2 =5, a3 =9,a4 =13 </p><p> Дескриптор: Берілу тәсілін анықтайды</p><p> Алғашқы мүшелерін табады</p><p> №3 Төмендегі тізбектерді жалғастыр және жалпы мүшелерінің формуласын табыңдар </p><p> a) 1/2; 2/3; 3/4; 4/5; ... ә) 1; 1/4; 1/9; 1/16;...</p><p> Шығарылуы: a) 1/2; 2/3; 3/4; 4/5 ; 5/6 an = n/(n+1) ә) 1; 1/4; 1/9; 1/16; 1/25 an = 1/n^2 Дескриптор: 1.Құрастыру ережесін анықтайды </p><p> 2.n-ші мүшесін табады </p><p> Оқушылар тапсырманы тақтада орындайды,жұптар бір-бірін тексереді. </p><p> Саралау: Тапсырма тәсілі арқылы саралаймын </p><p> Бағалау: «Плюс,минус» әдісі </p><p> V.Жеке жұмыс «Семантикалық карта»</p><p><br></p><p> n-і мүшесі Тізбектің берілу тәсілі Тізбектің түрі</p><p><br></p><p> Тізбек an=3n an=1/n an+1=2(an-1), a1 =1 n-і мүшесі</p><p> Тізбектің берілу тәсілі </p><p>Тізбектің түрі </p><p>Тізбек an=3n аналитикалық Өспелі, шектеусіз 3;9;27;81 </p><p> an=1/n аналитикалық кемімелі,шектеусіз </p><p>1;1/( 2); 1/3; 1/4 an+1=2(an-1), a1 =1 рекуренттік Кемімелі, шектеусіз 1;0;-2;-6</p><p> Дескриптор: -Тізбектің түрін анықтайды </p><p> -Тізбектің берілу тәсілін ажыратады </p><p> -Тізбектің мүшелерін табады </p><p> Дұрыс жауаптары интербелсенді тақтада көрсетіледі,оқушылар өз-өздерін тексеріп,бағалайды </p><p> Саралау:Қарқын бойынша саралаймын </p><p> Бағалау: Т әдісі </p> | |
Сабақтың соңы (2 минут) |
<p>Бағалау</p><p> Үйге тапсырма: оқулықтан:№318 </p> | |
Рефлексия (3 мин) |
Рефлексия «Плюс,минус,қызықты» Плюс Сабақта барлығы Минус мазмұны, жұмыс түрлері Ұнамады, түсініксіз болып қалды Қызықты деректер мен әдістер қызықты |
Пікірлер(0)