Спорт-денсаулық кепілі

ДАУЛЕТБАЕВА ГУЛЗИРА
ДАУЛЕТБАЕВА ГУЛЗИРА
Дүниетану. Тарих компоненті
Сынып:
3-сынып
Бөлім:
Уақыт
Тақырып:

Спорт-денсаулық кепілі

10.04.2022
0
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): <p>3.1.4.2 спорт түрлерін топтастыру, спорттың қандай да бір түрімен айналысу үшін қажетті негізгі және өзінің қабіл</p><p>еттерін анықтау<br></p>
Сабақтың мақсаты: <p>Барлық оқушылар: </p><p> – адамдар не үшін спортпен айналысатынын түсіндіреді; – қыстық және жаздық спорт түрлерін ажырата алады. Көптеген оқушылар:</p><p> – қандай да бір спорт түрімен айналысуға қажетті негізгі қабілеттерді және өзінің бойындағы қабілеттерді анықтайды; </p><p> – тақырыпты талқылайды, пікірлерімен бөліседі. </p><p> Кейбір оқушылар: </p><p> – белгілі бір спорт түрін таңдағанына қатысты өзінің пікірін дәлелдейді; өзінің мектебіндегі (ауылындағы, қаласындағы) спорт секциялары туралы ақпарат жинайды.&nbsp;&nbsp;</p>
Тілдік мақсаттар: <p>Оқушылар өзінің туа бітті қасиеттерін есепке ала отырып денсаулықты нығайту үшін спортпен айналысу қажеттілігі жайында талқылайды және соған қатысты шешімдер шығарады. </p><p> Пәнге қатысты лексика мен терминология: </p><p> Спорт, спорт түрлері, спортпен айналысуға арналған адам бойындағы туа бітті қасиеттер, спорт жарыстары, олимпиада ойындары. </p><p> Диалогке/жазылымға қажетті тіркестер </p><p> Спортпен айналысу денсаулықты нығайтады, көрікті сымбат сыйлайды, тыныс алу жолдарының жұмысын жақсартады, төзімділікке үйретеді, иілгіштікті дамытады. </p><p> Талқыланатын мәселелер: </p><p> – спорттың қандай түрлері бар? </p><p> – адамдар спортпен қандай мақсатта айналысады? </p><p> – спорт адам мінезіндегі қандай қасиеттерді қалыптастырады? </p><p> – спортпен айналысуға арналған адам бойындағы туа бітті қасиеттердің қандай маңыздылығы бар? </p><p> Жазылым: Үлгі бойынша сөйлем құрастыру: «Спорт дегеніміз – ...».&nbsp;&nbsp;</p>
Күтілетін нәтиже: <p>- Спорт туралы өз ойларын тұжырымдайды;<br></p><p> - Спорт туралы пікірімен бөліседі.&nbsp;&nbsp;</p>
Бағалау критерийлері: <p>-Спорт туралы негізгі ұғымды анықтай алады; </p><p> -Спортпен айналысу үшін қажетті басты қабілеттіліктерді атайды; </p><p> -Спорттың денсаулыққа тікелей қатысы бар екенін дәлелдейді; </p><p> -Спорт түрлерін ажыратады;&nbsp; &nbsp;</p>
Құндылықтарды дарыту: Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу. Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық.
АКТ-ны қолдану дағдылары: Интербелсенді тақта, слайдтар топтамасы. Бейнеролик демонстрациялау.
Пәнаралық байланыс: Дүниетану, математика
Бастапқы білім: Спорт туралы қарапайым түсініктер

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(8 минут)

<p>Психололиялық дайындық: (өлеңді бірге оқу, қимылдар жасау)</p><p> Ұйқыңнан ерте тұр, </p><p> Жадырап жарқын күл. </p><p> Әдетің болсын әрқашан, </p><p> Жаттығу жасау, шынығу. </p><p> Мұғалім: Өлеңге назар аударыңдар: Спорт – сенің серігің Жанға дауа, қолға күш. Сергітетін адамды Қимыл менен қозғалыс.</p><p> -Балалар, әдетте спортпен не үшін айналысады?&nbsp; &nbsp;</p><p> Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда). (Ұ)Суретпен жұмыс. </p><p>Слайд №1. Суреттерге қара. Адамдар не үшін спортпен айналысады? </p><p>Кем дегенде 4 себебін атап шық. </p><p> Кластер құрастырамыз. Спорт бізге не береді? (Ұ, Ж) </p><p>Бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау. </p><p> Сабақтың соңында қандай мақсаттарға қол жеткізуіміз керек, қалай ойлайсыңдар?</p><p> - Спорттың қандай түрлері бар екендігін білеміз; </p><p> -спорттың әр алуан түрлерімен айналысу үшін қажетті физикалық мүмкіндіктерді анықтаймыз. </p><p> Топқа бөлу. Қима суреттер арқылы топқа бөлу </p><p> 1. Доп 2. Коньки 3. Шаңғы 4. Велосипед </p><p> Жұмыс ережесін келісу </p><p> ● Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз! </p><p> ● Уақытты үнемдейміз! </p><p> ● Нақты, дәл жауап береміз! </p><p> ● Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз! </p><p> ● Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз! Барлығыңа сəттілік тілеймін!&nbsp;&nbsp;</p> <p>&nbsp;Слайд №1</p><p>Қима суреттер: коньки, шаңғы, велосипед, доп.</p><p><br></p>

Сабақтың ортасы

(25 минут)

<p>&nbsp;Ойқозғау. </p><p>Бейнеролик көру. (2 мин) «Спорттың 5 пайдасы. </p><p>Спорт - денсаулық кепілі». https://youtu.be/Z5DUh6CCG4E </p><p> -Бұл бейнероликтен не ұқтыңдар балалар?</p><p> -Денсаулығымыз мықты болу үшін не істеуіміз керек?</p><p> Жақсы олай болса, бүгін біз спорт жайында әңгімелейік. </p><p> Мұғалімнің түсіндірмесі. Слайдпен жұмыс.</p><p> -Бүгінде әлемде 200-ден астам спорт түрі бар деп есептелінеді. Осындай көп спорт түрлерін қалай реттеуге болады?</p><p> Спорт түрлерін әртүрлі топтарға бөледі. </p><p>Мысалы, өткізу уақытына қарай қыстық және жаздық болып бөлінеді. Ақыл-ойды дамытатын және ұлттық ойындар.</p><p> - Олимпиада ойындары 4 жылда 1 рет өткізіліп тұрады. Соңғы Олимпиада ойындары 2016 жылы Рио до Жанейрода болды. Біздің қазақстандықтар 17 медальмен оралды. 3 алтын, 5 күміс, 9 қола. Олар Ольга Рыпакова, Василий Левит, Данияр Елеусінов, Әділбек Ниязымбетов, Дариға Шәкілова тағы басқалар. </p><p> -Білетіндерге жарайсыңдар дегім келеді! Ал қалғандарыңа ғаламтор ресурстарына жүгініп, олимпиада жайында ақпарат алуларыңа кеңес беремін. </p><p> (Т) Топтық жұмыс. Әр топқа сұрақтар беріледі. Жауаптары әр топтың шығармашылығына қарай ұсынылады. Қажетті құрал-жабдықтар беріледі (А3 парағы, маркерлер, стикерлер, т.б.) (Дайындыққа 5 минут уақыт беріледі. Қорғауға әр топқа 2 минуттан. </p><p>Қорытынды жасауға 2 минут) </p><p> -Спорт дегеніміз не? </p><p> -Спортпен айналысу үшін қандай қабілет керек? </p><p> -Адамдар спортпен не үшін айналысады? </p><p> -Спорттың қандай түрлері бар?</p><p> 1) Топ ішінде талқылау (2 минут) </p><p> 2) Әр топтан бір оқушы шығып жауабын ұсынады </p><p> Дескриптор:</p><p> -Спорт туралы негізгі ұғымды анықтай алады; </p><p> -Спортпен айналысу үшін қажетті басты қабілеттіліктерді атайды;</p><p> -Спорттың денсаулыққа тікелей қатысы бар екенін дәлелдейді; </p><p> -Спорт түрлерін ажыратады; </p><p> Қ.Б. Әр ұтымды жауапқа медаль беріледі. Медаль саны көп топ жеңімпаз аталады.&nbsp; &nbsp;</p> <p>Бейнеролик: https://youtu.be/Z5DUh6CCG4E&nbsp;&nbsp;</p><p>Сұрақтар жазылған қима қағаздар (А3 парағы, маркерлер, стикерлер, т.б.)&nbsp;&nbsp;</p>

Сабақтың соңы

(7 минут)

<p>&nbsp;Жаңа білім мен тәжірибені қолдану. (Ж) Жұптық жұмыс. «Еркін жазу» минуты. </p><p> Үлгі бойынша сөйлем құрастыр: </p><p> Спорт деген – денсаулық! Спорт деген - қозғалыс! Спорт деген –сұлулық! Спорт деген - өмір! Спорт деген-......! Спорт деген -.....! </p><p> Дескриптор: </p><p> - Спорт туралы өз ойларын тұжырымдайды; </p><p> - Спорт туралы пікірімен бөліседі.</p><p> Қ.Б. Жұптар өзара жауаптарын ауыстырады. Басқа жұптың жауабын бағалайды. Әр дұрыс құрылған сөйлемге медаль беріледі. Медаль саны көп жұп жеңімпаз аталады.&nbsp;&nbsp;</p><p>Үйге тапсырма:</p><p>Мәтінді түсініп оқу, мазмұндау. 30-31 бет. Саған қандай спорт түрі ұнайды? Неліктен? Шағын әңгіме жазып келу.</p><p> Дескриптор:</p><p> - Оқушы өздігінше зерттеу жұмысын жасайды; </p><p> - Өз ойын дәлелдейді; </p><p> -Негізгі ойды шағын мәтін түрінде ұсынады.&nbsp;&nbsp;</p> Жұптық тапсырмалар. Оқылым, жазылым тапсырмалары.&nbsp;&nbsp;

Рефлексия

(5 минут)

<p>&nbsp;Кері байланыс. Жеке жұмыс. «Бүгін мен не білдім?» </p><p> ● Қандай спорт түрімен айналысқың келеді ? </p><p> ● Спортқа келерде алдыңа қандай мақсат қоясың ? </p><p> Әр оқушы өз жауабын стикерге жазып «Жеңімпаздар тақтасына» жапсырады. (Арнайы безендірілген спорт жеңімпаздарына арналған тақта). </p><p> Сабақты қорытындылау. Жеңімпаздарды жариялау.&nbsp;&nbsp;</p> Кері байланыс тақтасы «Жеңімпаздар тақтасы» Арнайы безендірілген спорт жеңімпаздарына арналған тақта.&nbsp;&nbsp;

Пікірлер(0)