Заттың атын білдіретін сөздер . ШЫНЫҒУ
Сауат ашу
Сынып:
1-сынып
Бөлім:
Дені саудың – жаны сау
Тақырып:
Заттың атын білдіретін сөздер . ШЫНЫҒУ
19.11.2022
0
5
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): | <p>1.1.3.1 *тақырыбы мен иллюстрациясы бойынша мәтіннің мазмұнын болжау; </p><ul><li> 1.4.2.1 *заттың атын, қимыл-әрекетін, сынын, санын білдіретін сөздерді ажыратып, орынды қолдану; </li><li> 1.3.6.1 жазу жолын,жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазу </li></ul> |
Сабақтың мақсаты: | <p>Тақырыбы мен иллюстрациясы бойынша мәтіннің мазмұнын болжайды. </p><p>Заттың атын білдіретін сөздерді табады, сұрақ қояды.</p><p> Жаттығуларды көркем жазу талаптарына сай жазады </p> |
Тілдік мақсаттар: | |
Күтілетін нәтиже: | <p>Тақырыбы мен иллюстрациясы бойынша мәтіннің мазмұнын болжайды. </p><p> Заттың атын білдіретін сөздерді табады,сұрақ қояды. </p><p> Жаттығуларды көркем жазу талаптарына сай жазады. </p> |
Бағалау критерийлері: | Білу, түсіну,қолдану |
Құндылықтарды дарыту: | Оқушылардың бір-біріне деген сүйіспеншілігін арттыру |
АКТ-ны қолдану дағдылары: | <ul><li><span style="background-color: rgb(255, 255, 0);">слайд,интер.тақта</span></li></ul> |
Пәнаралық байланыс: | <ul><li>математика,бейнелеу өнері сабағы </li></ul> |
Бастапқы білім: | <ul><li>Педагогтің әрекеті Психологиялық дайындық.</li><li> Мұғалім бүгінгі сабаққа балалардың көңіл күйін көтеру мақсатында:</li><li> Ашық аспан болсын! </li><li> Әр күніміз біздің Сәттілікке толсын! </li><li> Ана тілі пәнінен </li><li> Білмегенді білейік </li><li> Үйренейік ,күлейік деп өлең жолдарымен оқушылардың смайликтермен көңіл күйлерін сұрап біледі.</li><li> «Пазл әдісі» бойынша топқа бөлінеді.Бұл әдіс оқушыларды шапшаң ойлауға,топта бірлесіп жұмыс жасауды дамытады. Қима қағаздардан денсаулыққа қатысты суреттер құрастырады. </li><li> Мақсаты: Балалардың ойлау қабілетін дамыту, шапшаңдыққа баулу,топта жұмыс жасауға дағдыландыру.</li><li> 1- топ. « Таза ауа» </li><li> 2- топ. « Денсаулық » </li><li> 3-топ. «Тазалық »</li><li> 4-топ « Шынығу» </li><li> Ереже тақтаға ілінеді. Бір-бірімізді тыңдаймыз десек, Бір рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек, Екі рет қол шапалақтаймыз! Белсенділік танытамыз десек, Үш рет қол шапалақтаймыз! </li></ul> |
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
---|---|---|
Сабақтың басы |
<p>Ширату жаттығуы немесе психологиялық ахуал </p><p>«Ақылды доптар» әдісі арқылы оқушыларға өтілген тапсырмаларды қайталау мақсатында тапсырмалар берілді.</p><p> Мақсатым: Өтілген тақырыпты пысықтау.</p><p> Шапшаң жауап беруге үйрету</p><p> Т.Ж. «Адасқан әріптер» әдісі арқылы жаңа сабақты бастау.</p><p> Тапсырмасы: адасқан әріптерден «Шынығу» сөзін табады. </p><p>Сол сөзге байланысты оқушылар тапсырмалар орындады. </p><p> Мақсаты: Шапшаңдыққа тәрбиелеу, ойлау қабілетін дамыту. </p><p> 1топ. Шынығу сөзін тасымалдау </p><p> 2топ сөзге сөйлем құрастыру </p><p> 3 топ тақырыпқа сай постер .(ЕБҚ осы топта) </p><p> 4топ дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырату</p><p> ЕБҚ тапсырмасы: «Шынықсаң шымыр боласың»ойыны</p><p> Мақсатым: Ойын арқылы шынығу жаттығуын жасату , ұқыптылыққа тәрбиелеу. </p><p>Топта бірлесе жұмыс істеуге баулу, зейінін дамыту және оқушының функционалдық сауаттылығын дамыту </p> | |
Сабақтың ортасы |
<p>Жұптық жұмыс «Ғажайып сандықша» әдісі </p><p> Тапсырма: Сандықшадағы тапсырмалар арқылы бір бірімен жұптасып орындайды және заттың атын білдіретін сөзді табады. </p><p> Мысалы: алма, доп, гүл, үй, қағаз, оқушы ... </p><p> Мақсатым: Жұптаса отырып, сұрақ қоя білуге, оған жауап бере білуге машықтандыру. Ашық сұрақтар арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру </p><p> ЕБҚ тапсырмасы: Суретті сәйкестендіру арқылы табады. Кім?кұрағына жауап беретін сөзді табу арқылы пәндік білім қалыптасып,функционалдық сауаттылығы дамиды.</p><p> Мақсатым: ойлау қабілетін дамыту, ойын еркін жеткізуге ықпал жасау. </p><p> Сергіту жаттығуы: Жалғыз саусақ тіпті де </p><p> Ұстай алмай жіпті де </p><p> Екі саусақ бірікті</p><p> Ине қолға ілікті </p><p> Үш саусағым орамды </p><p> Жүгіртеді қаламды</p><p> Өнерлі екен он саусақ </p><p> Қала салсақ, жол салсақ</p><p>. Сергіту сәтін орындап алып, жеке жұмыс тапсырмасын орындатамын. </p><p> Жеке жұмыс/функционалдық сауаттылық « Көркем жазу» әдісі </p><p> Тапсырма: </p><p> Мақсаты: Бұл әдіс оқушының қажеттілігіне ,жеке-дара мүмкіндігіне бағытталған. Өз бетімен жұмыс істеге, жазбаша жұмысқа негіз болатын әдіс </p> | |
Сабақтың соңы |
<p>« Маған ұнаған не?», «Маған ұнағам кім?» әдісімен қорытындылау</p> | |
Рефлексия |
<ul><li>Саралау-сіз оқушыға қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? </li></ul><p> -Күрделі жағдайларды алдын ала болжау; </p><p> -Оқушының жеке-дара мүмкіндіктерін ескеріп жеке тапсырмалар таңдау;</p><p> Оқушыларға өз бетінше таңдау жасауға мүмкіндік беру;</p><p> Оқушыға өзіне ұнайтын нәрсе-мен айналысуға мүмкіндік беріп, оны басқаларға көрсетіп, бөлісуге рұқсат беру. </p><p> Сіз басқаларға қандай тапсырмалар бересіз?</p><p> Мен саралау тапсырмаларын балалардың қажеттіліктеріне, мүмкіндіктеріне қарай әр әдістің тапсырмаларында беріп отырамын.</p><p>Сабақ үстінде ЕБҚ ететін оқушымды қолдап отыруды жоспарладым. </p><p> Ж.Ж. ЕБҚ оқушыға «Ғажайып сандықша» әдісі арқылы сәйкестендіру тапсырмасын беремін. </p><p> Сандықшадағы суретті сәйкестендіру арқылы табады. </p><p> Кім?сұрағына жауап беретін сөзді табу арқылы пәндік білім қалыптасып,функционалдық сауаттылығы дамиды. </p><p> Ұ.Ж. «Кел, ойлайық» әдісі арқылы мәтінге тақырып қойып,мазмұнын болжайды. </p><p> ЕБҚ тапсырмасы: Өз күн тәртібін сұрау. Оқушы өз ойын жеткізеді,яғни оқушыда коммуникативтік дағды қалыптасып,функционалдық сауаттылығы дамиды. </p><p> Мақсатым: Оқушының ойын еркін жеткізе алуына жағдай жасау. </p> | |
Шынығу өлеңі (12.04.2022) |
<ul><li>Психологиялық дайындық. </li><li>Мұғалім бүгінгі сабаққа балалардың көңіл күйін көтеру мақсатында:</li><li> Ашық аспан болсын! </li><li> Әр күніміз біздің Сәттілікке толсын!</li><li> Ана тілі пәнінен Білмегенді білейік </li><li> Үйренейік ,күлейік деп өлең жолдарымен оқушылардың смайликтермен көңіл күйлерін сұрап біледі. </li></ul> |
Пікірлер(0)