Ондық бөлшек

РАХМЕТОЛЛАҚЫЗЫ САЙРА
РАХМЕТОЛЛАҚЫЗЫ САЙРА
Математика
Сынып:
5-сынып
Бөлім:
Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану
Тақырып:

Ондық бөлшек

31.10.2023
0
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): <p>5.1.1.13 ондық бөлшек ұғымын меңгеру; </p><p> 5.5.2.5 ондық бөлшектерді оқу және жазу;&nbsp;&nbsp;</p>
Сабақтың мақсаты: <p>Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар ондық бөлшектерді оқу және жазумен танысады.</p><p> Көпшілік оқушылар үшін: Білім алушылар ондық бөлшектерді оқу және жазуды талдауды біледі. </p><p> Кейбір оқушылар үшін: Білім алушылар ондық бөлшектерді оқу және жазуды сипаттап бере алады.&nbsp; &nbsp;</p>
Тілдік мақсаттар: қазақ
Күтілетін нәтиже: ондық бөлшек ұғымын меңгеру; ондық бөлшектерді оқу және жазу;&nbsp;&nbsp;
Бағалау критерийлері: Оқушылар жасай алады: - нақты құпия сөзді жасау критерилерін талқылау; - құжатқа құпия сөзді орнату алгоритмін сипаттау.
Құндылықтарды дарыту: Серіктестік Оқу әрекеті, соның ішінде топтағы әрекет арқылы коммуникативті дағдыларын дамыту.
АКТ-ны қолдану дағдылары: <p>- Пән бойынша базалық білімді меңгеру ;</p><p> - Алған білімді жүйелеу ; </p><p> - Өзін - өзі бақылау дағдыларын қалыптастыру; </p><p> - Жалпы оқуға деген ынтасын арттыру</p>
Пәнаралық байланыс: Ақпарат қауіпсіздігі

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(13)

<p>(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Топқа бөлу: Стикерлер арқылы 4 топқа бөлемін. 1-топ Дұрыс бөлшек 2- топ Бұрыс бөлшек 3-топ Аралас сан 4-топ Ондық бөлшек&nbsp; &nbsp;&nbsp;</p><p><br></p><p>Топ басышысын сайлайды, топ басшысына «бағалау парағы» беріледі. Әр топқа топ ережесі парағы таратылады. «Барабан» әдісі арқылы ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру.</p><p>Үй тапсырмасын тексеру. «Көршіме сенемін» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру. 1-тапсырма. «Сиқырлы сандық» әдісі Сұрақтар: 1. Қандай жай бөлшекті ондық бөлшекпен алмастыруға болады? 2. Бөлшектің ондық жазуында үтірден кейін қанша цифр болуы керек? 3. Ондық бөлшекте үтір алдында жазылған санды қалай атайды? 4. Ондық бөлшектің бүтін және бөлшек бөліктерінің разрядтарын қалай атайды? 5. Егер бөлімі 10, 100, 1000, 10000 сандарына тең болса, онда ондық бөлшекте үтірден кейін қанша орын болды?&nbsp; &nbsp; &nbsp; </p><p><br></p> <p>Мақсаты: оқушылардың қозғалыс,есту дағдыларына бағытталады. Тиімділігі: көңіл-күйлері көтеріліп, сабаққа деген белсенділігі</p><p>wordwall.net артады.&nbsp;&nbsp;</p><p>Дескриптор: -Берілген жай бөлшекті ондық бөлшек түрінде жаза алады&nbsp;&nbsp;</p>

Сабақтың ортасы

(17)

2-тапсырма. Практикалық Жұмыс - Өлшеуіш құрау арқылы кітаптарды өлшеп, шыққан мәнді ондық бөлшек түрінде жазу. - Электронды таразы арқылы кітаптың салмақтарын өлшеп ондық бөлшек түрінде жазады. 3-тапсырма. (Оқулықпен жұмыс) №600, №601, 15 бет. Сергіту сәті «Ауадағы жазу»&nbsp;&nbsp; Өлшеуіш құралдар Оқулық, тақта&nbsp;&nbsp;

Сабақтың соңы

(10)

<p>3-тапсырма. Пазл құрастыру</p><p>4 тапсырма. Жеке жұмыс Сабақты қорытындылау мақсатында https://www.kahoot.com/ платформасы арқылы сабақты бекіту жұмысын жасаймын. Алдын ала сабақ басталмас бұрын платформаны ашып дайындап қоямын. Барлық оқушының жауап бергендігі және де дұрыс, қатесін бірден анықтап отырады. Сілтеме: https://play.kahoot.it/v2/lobby?quizId=bfac8bd3-e899-458e-839b-251bc69f4d97&nbsp;&nbsp;</p> https://www.kahoot.it/

Рефлексия

(5)

«Дана үкі»-ге стикер жапсыру арқылы оқушылар бүгінгі өткен сабаққа кері байланыс жасайды. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды. Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

Пікірлер(0)