Марат Қабанбаев "Бауыр" әңгімесі

ТӘЖІҚАРАЕВА МАРЖАН ДӘУІТҚЫЗЫ
ТӘЖІҚАРАЕВА МАРЖАН ДӘУІТҚЫЗЫ
Қазақ әдебиеті
Сынып:
5-сынып
Бөлім:
Адамгершілік - асыл қасиет
Тақырып:

Марат Қабанбаев "Бауыр" әңгімесі

03.12.2024
0
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу):

5.1.2.1 – әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау;

Сабақтың мақсаты:

Барлығы: әдеби шығарманың үзіндісін оқып, мазмұнымен танысады, тақырыбын түсінеді; Көбі: әдеби шығарманы талдайды, сұраққа жауап береді, идеясын табады; Кейбірі: мысал келтіре отырып әдеби шығарманың идеясын өмірмен байланыстырады ; Қосымша: әр тапсырмада кері байланыс жасалады;  

Тілдік мақсаттар:

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: бауыр, туыс, аға, іні, ағайын, көке... Диалог құруға, шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Менің ойымша, Себебі...  

Бағалау критерийлері:

 Сурет арқылы сұрақтарға жауап береді;  Бейнематериалды түсінеді;  тұлғаны таниды;  мәтінді оқып, негізгі ойды анықтайды;  өз ойын дәлелді жеткізеді;  әңгіме идеясын анықтайды;  

Құндылықтарды дарыту:

 «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

АКТ-ны қолдану дағдылары:

https://learningapps.org/display?v=pa89f0bac23

https://www.youtube.com/watch?v=i_8su25Q-1w


Пәнаралық байланыс:

Қазақстан тарихы, әдебиет

Бастапқы білім:

Марат Қабанбаев өмірі мен шығармашылығы

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Зейініңізді шоғырландырыңыз. (пазл-2 мин)  

Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстырады. -Мына суреттегі адамдарды бірауыз сөзбен кім деп атаймыз? - Ендеше, бейнематериалға назар аударайық. Суретті көрген соң қойылған сұрақтарға жауап береді. Бейнематериалды көреді, ойын тұжырымдайды  

Сабақтың ортасы

1-тапсырма. «Тұлғаны таны» әдісі. Оқушылар автор туралы мәліметпен танысады. Өмір сүрген жылдары: Туған жері: Шығармалары:     

2-тапсырма. ТТ Мәтінді оқып, тыңдап, негізгі ойды анықта. Мәтінді оқиды, аудионы тыңдайды, ойын ортаға салады. Жетекші сұрақтар: -Манаптың әрекетін қалай бағалайсыз? -Қалидің жат бауыр болуының себебі неде? -Әңгіме арқылы автор бізге не айтқысы келді?  

3-тапсырма. «1пікір-1 сөйлем» әдісі. Манап пен Қалиді етбауыр деуге болады\болмайды Манап пен Қалиді етбауыр не жат бауыр екендігін дәлелдейді.  

https://www.youtube.com/watch?v=i_8su25Q-1w

https://learningapps.org/display?v=pa89f0bac23

https://www.narakeet.com/app/text-to-audio/?projectId=075ea9dc-647c-4b78-a500-8e4db963fc49


Сабақтың соңы

Әңгіме арқылы автор бізге не айтқысы келді? «Үміт» сөзінің мағынасын ашу (үміт үзбеу, үміті бар, үміт жоқ, үміттену...)

Үйге тапсырма: Әңгімені толықтай оқу. 50 сөзден тұратын «Менің бауырым» тақырыбында эссе жазу. «Ұстазға хат» әдісі. Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. Мысалы: Қымбатты, ... Мен бүгін адамзаттың табиғатқа келтірер зияны туралы сабаққа қатыстым. Мені қатты ойландырғаны... Хатта мына 2 мәселе міндетті болуы шарт сабақтан үйренгенім; 2) осы тақырып бойынша мысалдарым. Хат соңында міндетті түрде аты- жөні мен мекен-жайы жазылады.  

Рефлексия

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын жазады Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.  

https://padlet.com/marzhan_dautkizi/padlet-4imhllc5fobgxm8c


Файлдар:

Файлды ару Марат Қабанбаев "Бауыр " әңгімесі

Пікірлер(0)