Физикалық және химиялық құбылыстар
Физикалық және химиялық құбылыстар
| Тапсырмалар бойынша атқарушы ұғымын меңгерте отырып тапсырмаларды орындауда машықтандыру | Тақырып ұғымын, түрлерін ажыратуға дағдыландыру. |
Сабақ барысы
| Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
|---|---|---|
|
Миға шабуыл арқылы Сұрақ менен жауап сізден пайдалану . (10) |
Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы әр топты диалогқа түсіру ,Өткен тақырып аррналған а үй тасырмасын қайталау ға сұрақтар жасалып, арнайы плакатқа жазылып тақтаға ілінеді, крассворд, карточкалар |
Карточкалар |
|
«Ептілер,жүйріктер,алғырлар» (10) |
Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға арнайы тапсырмалар таратылады, өткен тақырыпты еске түсіруге байланысты бірненше тапсырмалар беру арқылы топтар арасында жарыс ұймдастарылады |
АКТ |
|
Постер Тақырыбы: Физикалық және химиялық құбылыстар (8) |
Әр топқа тапсырма тартау арқылы тараудан не біліп не үйренгендерін қағаз бетіне түсіреді, постер арқылы қорғайды |
Постер |
|
«Сұрақ менен жауап сізден» атты жаттығу жасау (5) |
Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау |
АКТ |
|
«Сәйкестендіру» тақырыпқа қатысты жауаптарын сәйкестендіру арқылы сабақты талдау (2) |
Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында сәйкестендіру әдісін пайдалану арқылы тапсырмалар беріледі.Ол әдіс арқылы оқушы жаңа тапсырманы түсінеді,ойланады тапсырмаға байланысты тапсырмаларды сәйкестендіреді |
Карточкалар |
|
Кім жүйрік ойыны арқылы сабақты жинақтайды (2) |
Тақырып бойынша білімдерін жинақтау үшін әр топқа сұрақтар таратылады, сол сұраққа жауап беріп тақырыпты жинақтайды |
карточка |
|
Бағалау (2) |
Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату |
карточкалар |
|
Рефлексия (1) |
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну |
стикер |
Пікірлер(0)