"Адам санасын өзгерту"

Сугирбаев Мухит Дуйсенович
Сугирбаев Мухит Дуйсенович
Акмолинская
а.Токтамыс
КГУ "Токтамысская средняя школа"
Қазақ тілі
Класс:
8-сынып
Раздел:
Жаһандық энергетикалық дағдарыс
Тема:

"Адам санасын өзгерту"

24.01.2020
148
Скачать в PDF Скачать в WORD
Цели обучения (ссылка на учебную программу): 8.5.1.2.-еліктеу сөздерді ауызша және жазбаша жұмыстарда орынды қолдану
Цели урока: <p>Оқушылардың барлығы: еліктеу сөздердің лексика -грамматикалық сипатын таниды</p><p>Адамның әлемменүйлесімі, адам өмірінің мәні туралы түсінік беру</p><p>Оқушылардың кейбіреуі: еліктеу сөздерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолданады</p><p><br></p>
Языковые цели: <p>Тірек сөздер: таңба, ақырзаман,зұлымдық,құрсақ,эмбрион,дақ т.б.</p><p>Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер:</p><p>Менің байқауымша,...</p><p>Менің ойымша,...</p><p>Мен...ойлаймын.</p>
Ожидаемый результат: Еліктеу сөздерді ауызша және жазбаша жұмыстарды орынды қолдана алады.
Критерии успеха:
Привитие ценностей:
Навыки использования ИКТ: ИБТ (интер-белсенді тақта)
Межпредметная связь: физика пәні
Предыдущие знания: Публицистикалық стильдің (мақала) тілдік ерекшеліктері арқылы мәтіндердің жанрын анықтау.

Ход урока

Этапы урока Запланированная деятельность на уроке Ресурсы

Начало урока

(6 мин)

<p>Ұйымдастыру кезеңі.</p><p>Қызығушылықты ояту. "Сөздер,дыбыстар және еліктеуіш сөздер"тақырыбында берілген тапсырмалар арқылы еліктеу сөздердің мағыналық түрлерін анықтау,ережелерін еске түсіру.(сұрақ-жауап)</p><p>-Еліктеу сөздер қалай жасалады?</p><p>-Еліктеу сөздердің қандай түрлері бар?</p><p>-Еліктеуіш сөздер қалай пайда болды?</p><p>-Бейнелеуіш сөздер қалай пайда болды?</p><p> Сабақтың тақырыбы мен мақсаты,бағалау критерийі таныстырылады.</p> <p>https/www.bilimland.kz/</p><p>kk/content/strukture/</p><p>13791_sozder_dybystar_zhane</p><p>_elikteuish_sozder#s</p>

Середина урока

(30 мин)

<p>Топтық жұмыс. 1 топ тапсырмасы.</p><p>Бейнебаянға сүйене отырып,үндеу жазу</p><p>2 тапсырма</p><p>Бейнебаянға сүйене отырып эссе жазу</p><p>(Әр топ бір-бірінің жұмысын бас бармақ арқылы бағалайды).</p><p>Жұмбақты шешіп, сұрақтарға жауап беру.&nbsp;</p><p>Жұмбақ</p><p>Алты арқар, жеті қаз,төрт бөдене.</p><p>Кейде толы,кейде орта- бір тегене</p><p>Тұнық пенен лайдың арасынан,</p><p>Бір аққу шыға келді құсқа төре</p><p>* Аспан әлемінің құпиясын танып білу сендерді қызықтырды ма?</p><p>* Жұмбақта табиғат пен адамзат өмірінің байланысы қалай көрсетілген?</p><p>* Аспан жұлдыздары туралы аңыз,етегі білесіңдер ме?</p><p>Дескрипторлар</p><p>-мәтін үзіндісін оқиды;</p><p>- кейбір сөздердің мағынасын анықтайды;</p><p>- еліктеу сөздерді жазба жұмысында орынды қолдана алады;</p><p>Жұптар бір-бірінің жауаптарын бағалайды.</p><p><br></p><p><br></p>

Конец урока

(3 мин)

<p>Өз сөйлемдеріңізді түпнұсқамен салыстырыңыз,айырмашылықтарын көрсетіңіз.\сөйлемдерді өз сөзіңізбен қайта жазыңыз\</p><p>А. Енді ол тауардың өзіндік құнын арзандатып, экономикалық өсімге қол жеткізуге тиімді жағдай жасай алмайды.</p><p>Ә. Тоқырау жаһандық энергетикалық тоқырау нышандары алғаш рет ХХ ғасырдың 70-жылдарында орын ала бастады.</p><p>Б. Көп ұзамай мұнай бағасы тұрақтап, энергетикалық даму қайтадан қарқын алды.</p><p>В. Осы бір оқиға арзан да мол мұнай дәуірінің аяқталып келе жатқандығын аңғартты.</p><p>Дескрипторлар.</p><p>- сөздердің мағынасын ажыратады;</p><p>- мәтіннен сөздердің синонимдерін табады;</p><p>- айырмашылықтарын табады;</p><p>- ерекшеліктерін салыстырады;</p>

Рефлексия

(1 мин)

<p>Ой-толғаныс</p><p>Рефлексия "Көңіл-күй себеті"</p><p>Оқушыларға түрлі смайликтер таратылады. Өзіне ұнаған смайликтің артындағы пікірді аяқтап, себетке салады.</p><p>Тапсырма қиын болды, сондықтан.............................</p><p>Тапсырма мен үшін жеңіл болды, себебі..........................................</p><p>Тапсырма түсінікті болды, бірақ мен...............................</p>

Отзывы(0)