Сандармен амалдар қолдану

Tansykbaeva Akbota Kidirbekovna
Tansykbaeva Akbota Kidirbekovna
Акмолинская
Степногорск
Степногорская СШ
Математика
Класс:
1 класс
Раздел:
Сложение и вычитание чисел в пределах 20
Тема:

Сандармен амалдар қолдану

27.01.2020
576
Скачать в PDF Скачать в WORD
Цели обучения (ссылка на учебную программу): 1.2.1.6 екі амал арқылы орындалатын жақшамен және жақшасыз берілген өрнектердің мәнін табу, амалдардың ретін анықтау.
Цели урока: <p>Барлық оқушылар:&nbsp; екі амал арқылы орындалатын жақшамен және&nbsp; жақшасыз берілген өрнектің мәнін табу, амалдардың ретін анықтау.&nbsp; </p><p>Көптеген оқушылар: екі амалды жақшалы және жақшасыз өрнектердегі амалдардың орындалу тәртібін анықтау және мәнін табу.&nbsp; </p><p>Кейбір оқушылар: қосудың ауыстырымдылық қасиетін түсіндіру. &nbsp;</p>
Языковые цели: <p>Тілдік мақсаттары:&nbsp; үш санды қосу және азайту үшін амал­ дардың орындалу реті туралы ұғымды қалыптастыру, түсіндіру. &nbsp; &nbsp; </p><p>Пәнге қатысты лексика мен терминологиясы: амалдар реті, жақшалы,жақшасыз, қосу,азайту, бір амалды өрнек, екі амалды өрнек &nbsp;&nbsp; </p><p>Диалог пен жазуға&nbsp; пайдалы сөз тіркестері:&nbsp; Талқылау:&nbsp; </p><p>— Ағашта неше құс болған? (2)&nbsp;</p><p> — Тағы 2 құс ұшып келіп қонды. Ағашта енді қанша құс болды? (4)&nbsp;</p><p> — Тағы 2 құс ұшып келіп қонды. Ағашта енді қанша құс болды? (6)&nbsp;</p><p> — Тағы 2 құс ұшып келіп қонды. Ағашта енді қанша құс болды? (8)&nbsp; </p><p>— Қандай сандар алдыңдар? (2, 4, 6, 8, 10) &nbsp;</p>
Критерии успеха: Екі амалды жақшалы және жақшасыз өрнектердегі амалдардың орындалу тәртібін анықтайды және мәнін табады.
Привитие ценностей: Бірлікке,татулыққа, бір – бірінің айтқан ойларын құрметтеуге, жылдамдыққа, жауапкершілікке тәрбиелейді.&nbsp;
Межпредметная связь: Қазақ тілі
Предыдущие знания: Қосу мен азайтуға берілген өрнектердің мәнін табу, амалдың орындалу ретін білу.&nbsp;

Ход урока

Этапы урока Запланированная деятельность на уроке Ресурсы

Начало урока

(Сабақтың басы (12 минут))

<p><b>(Ұ) Ширату жаттығулары:</b> «Калейдоскоп» ойыны.&nbsp; Оқушылар жарты шеңбер бойына орналасады,бір оқушы&nbsp; ортада тұрады. Әр оқушы өзіне ұнайтын санды айтып шығады.Содан соң ортада тұрған оқушы теріс қарап тұрады. Оқушылар орындарын ауыстырады. Ортадағы оқушы кім қандай санды ұнататынын айтып шығады. &nbsp;</p><p><b> Оқу мақсатымен таныстыру.</b> &nbsp; Екі амал арқылы орындалатын жақшамен және жақшасыз берілген өрнектердің мәнін табу,амалдардың ретін анықтау.&nbsp; </p><p><b>(МК, Ж) </b>Ұшып келді — ұшып кетті. Тапсырманы суреттерді көрсету арқылы оқимын, ал оқушылар санауды жүргізіп отырып, өздерінің жауаптарын басқа жұптардың жауаптарымен салыстырып, тексеріп,сыныптың ішінен дұрыс жауабы бар парақты тауып алулары керек. &nbsp;</p><p> — Ағашта неше құс болған? (2)&nbsp;</p><p> — Тағы 2 құс ұшып келіп қонды. Ағашта енді қанша құс болды? (4)&nbsp; </p><p>— Тағы 2 құс ұшып келіп қонды. Ағашта енді қанша құс болды? (6)&nbsp; </p><p>— Тағы 2 құс ұшып келіп қонды. Ағашта енді қанша құс болды? (8)&nbsp;</p><p> — Қандай сандар алдыңдар? (2, 4, 6, 8, 10) &nbsp; </p><p><b>(Т) «Ойын сүйектері» әдісі.</b>&nbsp; 20- -3=? Ойынды ойнап көр. Нүктелері бар текшені ал. Текшені лақтырғанда жоғары жағына түскен нүктелер санын мысалдағы қар қиыршығының орнына қой. Алынған өрнектің мәнін тап. Сен неше мысал келтірдің? &nbsp;</p> <p>Әдістер қоймасы&nbsp; 48 бет &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp;</p><p> </p><p><br></p><p><br></p><p><br></p><p><br></p><p>Суреттер, сандар жазылған қағаздар &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; </p><p><br></p><p><br></p><p><br></p><p>Математика оқулығы &nbsp; 1 сынып 9 бет Текше &nbsp;</p>

Середина урока

(Сабақ ортасы (20 минут))

<p><b>(Ж) Шығарып көр.</b> Мысалдарды&nbsp; шеш. Жауаптарын диаграмма арқылы өсу ретімен орналастыр. Жауаптарына сәйкес келетін әріптермен сөз құрастыр. Қандай сөз шықты? &nbsp; 10 + 0 + 6 = 16 (Т) &nbsp; &nbsp; &nbsp;</p><p> 40 – 30 + 3 = 13 (Ң)&nbsp; </p><p>20 – 1 – 10 = 9 (Қ) &nbsp; &nbsp; &nbsp;</p><p> 100 – 80 – 1 = 19 (А)&nbsp; </p><p>40 + 0 – 20 = 20 (Р) &nbsp; &nbsp; </p><p>19 – 8 + 0 = 11 (А) &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; </p><p><b>(Т) Орындап көр</b>.Зерттеу жүргіз. Оны мына ретпен орында:&nbsp; </p><p>1. 40+30+10 мысалын амалдардың орындалу ретін сақтап шығар. Сенде қандай жауап шықты? Содан кейін осы мысалды амалдардың орындалу ретін сақтап шығарып көр. Енді қандай жауап шықты? Жауаптар бірдей ме? Неліктен?&nbsp; </p><p>2. 40-30+10 мысалын амалдардың орындалу ретін сақтап шығар. Сенде қандай жауап шықты? Содан кейін осы мысалды амалдардың орындалу ретін сақтамай шығарып көр. Енді қандай жауап шықты? Жауаптар бірдей ме? Неліктен? &nbsp; 3. Қорытынды жаса. &nbsp;&nbsp; </p><p><b>(Ө,қ)</b> Берілген өрнектердегі амалдардың орындалу тәртібін анықтаңыз. Көк дөңгелекшенің ішіне амалдардың орындалу ретін жазып көрсетіңіз. Өрнектердің мәнін табыңыз. &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp;</p><p><b> Дескриптор: </b>&nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; Білім алушы&nbsp; - екі амалды жақшалы өрнектердегі амалдардың орындалу&nbsp; тәртібін жазып көрсетеді;&nbsp; - екі амалды жақшасыз өрнектердегі амалдардың орындалу тәртібін жазып көрсетеді;&nbsp; - екі амалды жақшалы өрнектердің мәнін табады;&nbsp; - екі амалды жақшасыз өрнектердің мәнін табады. &nbsp;</p> <p>Маркерлер, ламинатталған&nbsp; А 4 парқтары&nbsp; әріптер мен сандар&nbsp; жазылған стикерлер &nbsp;&nbsp; </p><p>Математика оқулығы, &nbsp; 1 сынып, 9 бет.&nbsp; Амалдар жазылған &nbsp; А4 қағаз &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp;</p><p> ҚБ жинақ&nbsp; математика &nbsp; 1 сынып, 66 бет &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;</p>

Конец урока

(Сабақтың соңы (8 минут))

<p><b>Рефлексия:</b> Жолды жүріп өт. Оқушылар сөреден мәре сызы-ғына дейін алдын ала белгіленген санның қосындысын жинап жүріп өтуі керек. &nbsp; </p><p>а) 5 + 6 + 9;&nbsp; </p><p>ә) 10 + 30 + 60</p><p><b>Кері байланыс:</b> Смайликтер&nbsp; </p><p>Түсінбедім &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; Сұрағым бар. &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; Түсіндім &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;</p><p>&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;</p> Математика &nbsp; 1 сынып, 19 бет&nbsp; Мәре мен сөре сызығы,сандар жазылған аяқ іздері &nbsp;

Приложение:

Открыть файл Сандармен амалдар қолдану

Отзывы(0)