"Базарға қарап тұрсам, әркім барар"
Қазақ тілі
Класс:
8-сынып
Раздел:
Сауда жасай білесіз бе?
Тема:
"Базарға қарап тұрсам, әркім барар"
27.01.2020
258
3
Сабақ мақсаттары | <p> 8.1.4.1 - орта көлемді поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, тақырыбы мен идеясын талдау;</p><p>8.2.2.1 - түрлі жанрдағы көрем мәтіндерге сүйене отырып,көңіл-күйді білдіруде сөз әдебі мен этикеті формаларын қолдану</p> |
Бағалау критерийлері | <p>-сауда тақырыбы бойынша бірнеше мәтінде көтерілген мәселелерді салыстыра отырып бағалайды .пікір білдіреді;</p><p>- тауардың жарнамасын жасайды;</p><p>ілгерінді, кейінді ықпал заңдылықтарын нормаға сай қолданады;</p> |
Тілдік мақсаттар | Тілдік дағдылар: тақырып бойынша мәліметтерді бүгінгі өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіреді. |
Құндылықтарды дарыту | Өзін -өзі және өзара бағалау арқылы жауапкершілік сезімін қалыптастыру |
Алдыңғы оқу/бастапқы білім | Сауданың адам өміріндегі маңызын, сауданың тарихын біледі. |
Ход урока
Этапы урока | Запланированная деятельность на уроке | Ресурсы |
---|---|---|
Басы |
<p>Ұйымдастыру кезеңі</p><p>Психологиялық дайындық</p><p>Ойтүрткі\Суретке қарап, сауда орындары,базар,дүкен жайында ойларын айту </p><p>1 - тапсырма "Джигсо" әдісі </p><p>Сынып бөлмесінде тақырыпқа қатысты мәтіндер ілінеді. Оқушылар топтасып,өздеріне таныс емес декректерді жазып алады, білімдерін толықтырады.Өлеңді мұғалімнің оқуынан тыңдайды. Өлеңнің мазмұнына қарай топ оқушылары бірінің ойын бірі жалғайды.өзара пікір алмаса отырып толықтырады.</p><p>Дескрипторлар : өлеңнің идеясын анықтайды.</p><p> өлеңді талдайды.</p> | <p>Интернет слайд бейнеролик</p><p>оқулық</p><p><br></p> |
Ортасы |
<p>2 - тапсырма Жұптық жұмыс</p><p>"Қос жазба күнделігі" әдісі арқылы өлеңде кездесккен сөздердің мағынасын ашады,сол сөздерді қатыстырып сөйлемдер құрайды.</p><p>Дескриптор: тірек сөздердің мағынасын түсінеді.</p><p>3-тапсырма "Уақыт тізбегі" арқылы әр топ оқушылары өлең жолын алдыңғы оқылым мәтінінің мазмұнымен салыстырады. Бір-біріне сұрақтар қойып.жауаптарын бағалайды.</p><p>Дескриптор: сауданың түрлі орындары жайында дәлелдер келтіре алады.</p> | |
Соңы |
<p>4 - тапсырма "Тұжырымдамалық картамен " жұмыс жасау. Өлең жолдарындағы ойды деректер келтіріп, дәлелдеп айтады.</p><p>Дескриптор: өмірден мысалдар келтіреді.</p><p> сауда орындарының ерекшеліктерін дәлелдей алады. </p><p>Үйге тапсырма </p><p>Үй тапсырмасын сабақта айқындалған мақсатқа қол жеткізуге, сондай -ақ оқушылардың қабілетін, мүмкіндігін ескере отырып, түрліше ұйымдастырып беруге болады.</p><p>Кері байланыс </p><p>Мұғалім оқушыларға Шығу парағын толтыртып, кері байланыс жүргізеді</p> |
Отзывы(0)