"Базарға қарап тұрсам, әркім барар"

Есенбаева Гульнар Шопшибаевна
Есенбаева Гульнар Шопшибаевна
Костанайская
Костанай
Гимназия А.М Горького
Қазақ тілі
Класс:
8-сынып
Раздел:
Сауда жасай білесіз бе?
Тема:

"Базарға қарап тұрсам, әркім барар"

27.01.2020
258
Скачать в PDF Скачать в WORD
Сабақ мақсаттары <p>&nbsp;8.1.4.1 - орта көлемді поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, тақырыбы мен идеясын талдау;</p><p>8.2.2.1 - түрлі жанрдағы&nbsp; көрем мәтіндерге сүйене отырып,көңіл-күйді білдіруде сөз әдебі мен этикеті формаларын қолдану</p>
Бағалау критерийлері <p>-сауда тақырыбы бойынша бірнеше&nbsp; мәтінде&nbsp; көтерілген&nbsp; мәселелерді&nbsp; салыстыра&nbsp; отырып бағалайды .пікір білдіреді;</p><p>- тауардың жарнамасын жасайды;</p><p>ілгерінді, кейінді ықпал заңдылықтарын нормаға&nbsp; сай қолданады;</p>
Тілдік мақсаттар Тілдік дағдылар: тақырып бойынша&nbsp; мәліметтерді бүгінгі&nbsp; өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіреді.
Құндылықтарды дарыту Өзін -өзі&nbsp; және&nbsp; өзара бағалау арқылы жауапкершілік&nbsp; сезімін қалыптастыру
Алдыңғы оқу/бастапқы білім Сауданың адам өміріндегі маңызын, сауданың тарихын біледі.

Ход урока

Этапы урока Запланированная деятельность на уроке Ресурсы

Басы

<p>Ұйымдастыру кезеңі</p><p>Психологиялық&nbsp; дайындық</p><p>Ойтүрткі\Суретке қарап, сауда орындары,базар,дүкен жайында ойларын айту&nbsp;</p><p>1 - тапсырма&nbsp; "Джигсо" әдісі </p><p>Сынып бөлмесінде тақырыпқа қатысты мәтіндер ілінеді. Оқушылар топтасып,өздеріне таныс емес декректерді жазып алады, білімдерін толықтырады.Өлеңді&nbsp; мұғалімнің оқуынан тыңдайды. Өлеңнің мазмұнына қарай топ оқушылары бірінің ойын бірі жалғайды.өзара пікір алмаса отырып толықтырады.</p><p>Дескрипторлар : өлеңнің идеясын&nbsp; анықтайды.</p><p>&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; өлеңді талдайды.</p> <p>Интернет слайд бейнеролик</p><p>оқулық</p><p><br></p>

Ортасы

<p>2 - тапсырма Жұптық жұмыс</p><p>"Қос жазба күнделігі" әдісі&nbsp; &nbsp;арқылы өлеңде кездесккен сөздердің&nbsp; мағынасын ашады,сол&nbsp; сөздерді қатыстырып сөйлемдер құрайды.</p><p>Дескриптор: тірек&nbsp; сөздердің мағынасын түсінеді.</p><p>3-тапсырма&nbsp; "Уақыт тізбегі" арқылы әр топ оқушылары&nbsp; өлең жолын алдыңғы оқылым&nbsp; мәтінінің&nbsp; мазмұнымен салыстырады. Бір-біріне&nbsp; сұрақтар&nbsp; қойып.жауаптарын бағалайды.</p><p>Дескриптор: сауданың түрлі орындары жайында дәлелдер келтіре алады.</p>

Соңы

<p>4 - тапсырма&nbsp; &nbsp; "Тұжырымдамалық&nbsp; картамен&nbsp; "&nbsp; жұмыс жасау. Өлең жолдарындағы ойды деректер келтіріп, дәлелдеп айтады.</p><p>Дескриптор: өмірден&nbsp; мысалдар келтіреді.</p><p>&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; сауда&nbsp; орындарының ерекшеліктерін дәлелдей&nbsp; алады.&nbsp;</p><p>Үйге тапсырма&nbsp;</p><p>Үй тапсырмасын сабақта&nbsp; айқындалған&nbsp; мақсатқа қол жеткізуге, сондай -ақ оқушылардың&nbsp; қабілетін, мүмкіндігін&nbsp; ескере отырып,&nbsp; түрліше ұйымдастырып беруге болады.</p><p>Кері байланыс&nbsp;</p><p>Мұғалім оқушыларға Шығу парағын толтыртып, кері байланыс жүргізеді</p>

Отзывы(0)