Мен шырын ішемін
Қазақ тілі
Класс:
2-сынып
Раздел:
Дені саудың жаны сау
Тема:
Мен шырын ішемін
29.01.2020
375
13
Цели обучения (ссылка на учебную программу): | <p>2.1.3.1 * - тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1-1,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау/сипаттау </p><p>2.3.2.1 - шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздерден құрастырылған қарапайым фразалардың/сөйлемдердің мағынасын түсіну </p> |
Цели урока: | <p>Барлығы: тыңдалған материал мазмұны бойынша сәйкес суреттерді табады</p><p>Көбі: суретпен дұрыс жұмыс істей алады ,еркін жауап береді.</p><p>Кейбірі: оқиғаларды түсінеді және сипаттайды</p> |
Языковые цели: | Тыңдалым мен жазылым үшін қажетті сөздер: шырын, тәтті, ішу, алма, анар. |
Ожидаемый результат: | Оқушылар шырын тақырыбындағы сөздерді түсініп, тақырып бойынша сұрақтарға жауап бере алады. |
Критерии успеха: | <br> |
Привитие ценностей: | Оқушыларға денсаулықтың зор байлық екенін, оны пайдалы сусындар ішумен күшейту керек екенін түсіндіру. |
Навыки использования ИКТ: | презентация, "Bilimland" |
Межпредметная связь: | жаратылыстану |
Предыдущие знания: | Киім атаулары, олардың сипаты туралы. |
Ход урока
Этапы урока | Запланированная деятельность на уроке | Ресурсы |
---|---|---|
Начало урока |
<p>1. «Ыстық алақан» тренингі. Оқушылармен сәлемдеседі, түгендейді. </p><p>2. Оқушылармен тілдік материалды еске түсіру мақсатында сергіту жаттығуы:</p><p>"Оң қолымда - бес саусақ</p><p>Сол қолымда - бес саусақ</p><p>Оң аяқ - топ-топ</p><p>Сол аяқ - топ-топ"</p><p>3. Өткен материалды еске түсіру және үй жұмысын тексеру. Интерабелсенді тақтадағы суреттермен жұмыс.</p><p>- Күн қандай?</p><p>- Анна не киеді?</p><p>- Аннаның күртешесі қандай?</p><p>- Әнел не киді?</p><p>- Әнелдің күртешесі қандай?</p><p><br></p><p><br></p> | <br> |
Середина урока |
<p>Өткен сабақты қайталау. </p><p>- Қыста адамдар қалай киінеді?</p><p>- Сен қыста не киесің?</p><p>Оқушыларды жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында «Ой шақыру» әдісін пайдаланып, тақтада «шырын» сөзіне ассоциограмма құрғызамын.</p><p>4. Сөздікпен жұмыс. Сөздермен таныстырады, аудармасын айтады, олар оқиды, оқушыларға қайталатады. </p><p>Шырын-сок </p><p> Тәтті-вкусный </p><p> Ішу-пить </p><p> Алма-яблоко</p><p> Анар-гранат </p><p>5. Бейнематериал бойынша 2-тапсырманы орындатады. </p><p>6. Оқылым. Тыңдалым. 29-бет Оқулықтағы тыңдалым мен оқылымға арналған мәтінді тыңдатамын, сөздердің мағынасын түсіндіремін. </p><p>Біз үзілісте асханаға барамыз. Асханадан шырын ішеміз. Маған алма шырыны ұнайды. Алма шырыны тәтті. Анар шырыны тәтті емес. </p><p>3. Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс. 1-тапсырма. Оқулықтағы 1-тапсырманы орындатамын. Суретке сәйкес сұрақтар қоямын. </p><p> Бұл – алма шырыны ма? Апельсин шырыны тәтті ме? Анар шырыны тәтті ме? 2–тапсырма Суреттерді сәкестендір. Ата. Үлгі: Бұл – алма. Алма шырыны тәтті. 3-тапсырма. Жазылым. Оқулықтағы 3-тапсырманы орындатамын. Әріптерден сөз құрастырып жазу. Берілген әріптер: Ы Ш Ә Р Н А М І И Т Л </p> | «BilimLand» сайтында «Дәрігер кеңесі» тақырыбындағы бейнематериалды көрсетеді. https://bilimland.kz/ru/subject/kazah-tili/2-synyp/darigerding-kengesi?mid=0559cee1-9d5a-11e9-be78-49d30a05e051 |
Конец урока |
<p>"Сөйлемді толықтыр" әдісі. </p><p>Мен ......... шырынын ішемін. Алма шырыны ..................</p><p><br></p> | https://bilimland.kz/kk/courses/qazaq-tili/qarapajym-denggej/7-tarau/lesson/2-sabaq |
Рефлексия |
<p>"Ой қорыту" .</p><p>- Бүгінгі сабақта мен не білдім?</p><p>- Қандай жаңа сөздер үйрендім?</p><p>- Қандай сұрақтар қойдым?</p> | <br> |
Отзывы(0)