Мен шырын ішемін

Байсаматова Жулдыз Мырзабековна
Байсаматова Жулдыз Мырзабековна
Костанайская
Костанай
СШ №1
Қазақ тілі
Класс:
2-сынып
Раздел:
Дені саудың жаны сау
Тема:

Мен шырын ішемін

29.01.2020
375
Скачать в PDF Скачать в WORD
Цели обучения (ссылка на учебную программу): <p>2.1.3.1 * - тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1-1,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау/сипаттау&nbsp;</p><p>2.3.2.1 - шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздерден құрастырылған қарапайым фразалардың/сөйлемдердің мағынасын түсіну &nbsp;</p>
Цели урока: <p>Барлығы: тыңдалған материал мазмұны бойынша сәйкес суреттерді табады</p><p>Көбі: суретпен дұрыс жұмыс істей алады ,еркін жауап береді.</p><p>Кейбірі: оқиғаларды түсінеді және сипаттайды</p>
Языковые цели: Тыңдалым мен жазылым үшін қажетті сөздер: шырын, тәтті, ішу, алма, анар.
Ожидаемый результат: Оқушылар шырын тақырыбындағы сөздерді түсініп, тақырып бойынша сұрақтарға жауап бере алады.&nbsp;
Критерии успеха: <br>
Привитие ценностей: Оқушыларға денсаулықтың зор байлық екенін, оны пайдалы сусындар ішумен күшейту керек екенін түсіндіру.
Навыки использования ИКТ: презентация, "Bilimland"&nbsp;
Межпредметная связь: жаратылыстану
Предыдущие знания: Киім атаулары, олардың сипаты туралы.&nbsp;

Ход урока

Этапы урока Запланированная деятельность на уроке Ресурсы

Начало урока

<p>1. «Ыстық алақан» тренингі. Оқушылармен сәлемдеседі,&nbsp; түгендейді. &nbsp;</p><p>2. Оқушылармен тілдік материалды еске түсіру мақсатында сергіту жаттығуы:</p><p>"Оң қолымда - бес саусақ</p><p>Сол қолымда - бес саусақ</p><p>Оң аяқ - топ-топ</p><p>Сол аяқ - топ-топ"</p><p>3. Өткен материалды еске түсіру және үй жұмысын тексеру. Интерабелсенді тақтадағы суреттермен жұмыс.</p><p>- Күн қандай?</p><p>- Анна не киеді?</p><p>- Аннаның күртешесі қандай?</p><p>- Әнел не киді?</p><p>- Әнелдің күртешесі қандай?</p><p><br></p><p><br></p> <br>

Середина урока

<p>Өткен сабақты қайталау.&nbsp;</p><p>- Қыста адамдар қалай киінеді?</p><p>- Сен қыста не киесің?</p><p>Оқушыларды жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында «Ой шақыру» әдісін пайдаланып, тақтада «шырын» сөзіне ассоциограмма құрғызамын.</p><p>4. Сөздікпен жұмыс. Сөздермен таныстырады, аудармасын айтады, олар оқиды, оқушыларға қайталатады.&nbsp; </p><p>Шырын-сок&nbsp;</p><p> Тәтті-вкусный&nbsp;</p><p> Ішу-пить&nbsp;</p><p> Алма-яблоко</p><p>&nbsp; Анар-гранат &nbsp;</p><p>5. Бейнематериал бойынша 2-тапсырманы орындатады.&nbsp;</p><p>6. Оқылым. Тыңдалым. 29-бет&nbsp; Оқулықтағы тыңдалым мен оқылымға арналған мәтінді тыңдатамын, сөздердің мағынасын түсіндіремін.&nbsp; </p><p>Біз үзілісте асханаға барамыз. Асханадан шырын ішеміз. Маған алма шырыны ұнайды. Алма шырыны тәтті. Анар шырыны тәтті емес. &nbsp;&nbsp;</p><p>3. Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс. &nbsp; 1-тапсырма. &nbsp; Оқулықтағы 1-тапсырманы орындатамын. Суретке сәйкес сұрақтар қоямын. &nbsp;</p><p> Бұл – алма шырыны ма? Апельсин шырыны тәтті ме? Анар шырыны тәтті ме?&nbsp; 2–тапсырма&nbsp; Суреттерді сәкестендір. Ата. &nbsp; Үлгі: Бұл – алма. Алма шырыны тәтті. &nbsp; 3-тапсырма. Жазылым. &nbsp; Оқулықтағы 3-тапсырманы орындатамын. &nbsp; Әріптерден сөз құрастырып жазу. Берілген әріптер: &nbsp; Ы Ш Ә Р Н А М І И Т Л &nbsp;</p> «BilimLand» сайтында «Дәрігер кеңесі» тақырыбындағы бейнематериалды көрсетеді.&nbsp; https://bilimland.kz/ru/subject/kazah-tili/2-synyp/darigerding-kengesi?mid=0559cee1-9d5a-11e9-be78-49d30a05e051 &nbsp;

Конец урока

<p>"Сөйлемді толықтыр" әдісі.&nbsp;</p><p>Мен ......... шырынын ішемін. Алма шырыны ..................</p><p><br></p> https://bilimland.kz/kk/courses/qazaq-tili/qarapajym-denggej/7-tarau/lesson/2-sabaq

Рефлексия

<p>"Ой қорыту" .</p><p>- Бүгінгі сабақта мен не білдім?</p><p>- Қандай жаңа сөздер үйрендім?</p><p>- Қандай сұрақтар қойдым?</p> <br>

Отзывы(0)