құрманғазы

Мухамедкалиева Бибигуль Марденовна
Мухамедкалиева Бибигуль Марденовна
Костанайская
Костанай
СШ №1
Қазақ тілі
Класс:
8-сынып
Раздел:
Жаһандық энергетикалық дағдарыс
Тема:

құрманғазы

29.01.2020
98
Скачать в PDF Скачать в WORD
Цели обучения (ссылка на учебную программу): айтылым, тыңдалым
Цели урока: <p>мәтін тақырыбы , тірек-сөздер, иллюстрация арқылы көтерілетін мәселені болжау.</p><p>тұрақты тіркестердің мағынасын түсіну</p>
Языковые цели: тыңдалым, айтылым
Ожидаемый результат: оқушылардың сөздік қорын молайту, тірек -сөздерді табу
Критерии успеха: &nbsp;өмірбаянымен танысады, сұрақтарға жауап береді
Привитие ценностей: &nbsp;тарихи тұлғаларды құрметтеу
Навыки использования ИКТ: &nbsp;Тыңдалым, айтылым
Межпредметная связь: тарих
Предыдущие знания: Алаш арыстары
Лексикалық минимум Ән, әнші, күй, күйші, сазгер, өнер
Үй тапсырмасы мәтін, тұрақты тіркестер

Ход урока

Этапы урока Запланированная деятельность на уроке Ресурсы

Начало урока

(5 минут)

<p>Сәлемдесу. Сынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау. Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз! Үй тапсырмасын тексеру</p><p> Дескриптор.&nbsp; &nbsp; &nbsp;</p>

Середина урока

(15 минут)

Болжау. Құрманғазы Сағырбайұлының «Адай» күйі тыңдалады. Сол арқылы бүгні сабақтың таныстырылымы өтеді. Мәтінмен жұмыс.Тыңдалым. Айтылым. Оқушылар өздеріне берілген мәтінмен жұмыс жасап, ой қорыту тиіс.&nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; &nbsp;http://yandex.kz/clck/jsredir?bu=3b3j3f&amp;from=yandex.kz%3Bsearch%2F%3Bweb%3B%3B&amp;text=&amp;etext=2202.grLdvNr7hIJ6Xy9rarsmcjfczDjDUa4xvU4YTV3p9UJ6aGN4aHBreHl6bHFnbmFk.905b3f2b5c3aeba93fdd8f67cb2a1eae463c37ac&amp;uuid=&amp;state=jLT9ScZ_wbo,&amp;&amp;cst=AiuY0DBWFJ5Hyx_fyvalFNFzBmMUH-I6PPA12RpuXZj6PdQYZqmA7jdpNf3SmqQAwM8ZzJeXJVkh9v2uUkxvEXMDS9mv-oWlSnBxzNgmil946syUmlms0cRUdEqBZf4TuhDOM9FX7UAJtm0ND9FVfq2fjHPPaQ_wbVJAPIEpDmb11_2bDGyyU6L5_qydSo6Quv4ehuepQXQsfeA1hHAXuynLZ5sF7yMOyDar55Neaz4l9cRR2hTNjHD8OF_4XY1NF8Gyqqear1qSUNz0qTaa2z2psIsehWO5SykSXKMoDjzpZp01PVeN0s56K7oezQjQDfFwyRG70yfFEuws-nyf6ip5uBFPNzGvUYiZO6DTffnZAlgAwwjk7fwbNIlbUwjlWZPeeELloaM,&amp;data=UlNrNmk5WktYejY4cHFySjRXSWhXQlB2azRMd0VITGdHc2cwU1d1Nl9QVFB2dkZfcVhKQ3NWSTQxN2c0TURuVTdsd0txZDlPRDNUOVk3QUQyWHRzS1lqN0MzYmJVNmRrcEZvbHJ1MjJZbXMs&amp;sign=99603c1193203d991dcfd45d29f521ff&amp;keyno=0&amp;b64e=2&amp;ref=orjY4mGPRjkm1GYumWD8VpzF_kJ2sVs5M2EHe7e9QfkVSwABH__ZnRLfpVqu6OPCE5G9M7WQUTXesrzwkgkxvO6i7iL3JxeZO-4bsCxRsa27dEi5RFSfsBOxJ_McVLvkr0b_o7uxetR7uGqx4PgCIzMTuucFpwad&amp;l10n=ru&amp;rp=1&amp;cts=1580276006770%40%40events%3D%5B%7B%22event%22%3A%22click%22%2C%22id%22%3A%223b3j3f%22%2C%22cts%22%3A1580276006770%2C%22fast%22%3A%7B%22organic%22%3A1%7D%2C%22service%22%3A%22web%22%2C%22event-id%22%3A%22k5yvj6nmr8%22%7D%5D&amp;mc=3.4266094432542302&amp;hdtime=120137.21&nbsp;&nbsp;

Конец урока

(15 минут)

<p>Тірек сөздер. Оқушыларға орны ауысып келген қазақша-орысша сөздерді реттестіріп, тірек сөздермен танысуы керек.&nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp;</p><p>«Ойлан, тап» әдісі. Бұл әдіс арқылы оқушылар берілген ақпараттың дұрыстығын я бұрыстығын анықтауы тиіс.</p>

Рефлексия

(5 минут)

Бірін бірі бағалау. Оқушылар бірін бірі бағалап, өздеріне баға береді.&nbsp; &nbsp; &nbsp;

Қорытынды бағалау.

&nbsp;Ең жақсы өткен екі жағдай не? Қандай екі жағдай сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді? Осы сабақтың барысында менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай мәліметтер немесе сыныптағы жекелеген оқушылар туралы ақпарат алдым?&nbsp;&nbsp;

Приложение:

Открыть файл сабақ жоспары

Отзывы(0)