Тәуелсіздік нышандары
Қазақ тілі
Класс:
5-сынып
Раздел:
Қазақстандағы ұлттар достығы
Тема:
Тәуелсіздік нышандары
31.01.2020
1088
10
Цели обучения (ссылка на учебную программу): | <p>5.Т2 Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау.</p><p>5.А1 Тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе білу.</p><p>5.05 Қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу.</p> |
Цели урока: | <p>Барлық оқушылар: Тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтай алады. </p><p>Оқушылардың басым бөлігі: Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді және нақты ақпаратты анықтай алады. </p><p>Кейбір оқушылар: Ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талапта-рын дұрыс қолдана отырып, хабарлама, хабарландыру, хат жаза алады. </p> |
Языковые цели: | Оқушылар... (істей) алады: Қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала біледі. |
Ожидаемый результат: | Тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе біледі. |
Критерии успеха: | Өз көзқарасын дәлелді жеткізеді, баға береді.Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтайды. Тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтайды. Тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді қолданады.Қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала біледі. |
Привитие ценностей: | Адамгершілік, жомарттық ұғымдарын түсінеді |
Навыки использования ИКТ: | https://bilimland.kz/kk/courses/education-movies/tema-klassnogo-chasa/lesson/memlekettik-ramizder |
Межпредметная связь: | Қазақстан тарихы |
Ход урока
Этапы урока | Запланированная деятельность на уроке | Ресурсы |
---|---|---|
Начало урока (5 минут) |
<p>Ұйымдастыру кезеңі: </p><p> 1. Топтастыру: үлестірмелі мақалдар арқылы топтастыру; </p><p>2. Қызығушылықты ояту: мақалдардың мағынасын ашу арқылы тақырыпқа жетелеу;</p><p>3. Сабақтың тақырыбы мен күтілетін нәтижелері айқындалады. </p><p> 4. Өткен тақырыпты пысықтау кезеңі: </p> | https://imektep.kz/kz/usteu |
Середина урока (27 минут) |
<p>Мағынаны тану: тақтадағы суреттерге қарап тақырыпты ашу. </p><p>1-тапсырма: https://itest.kz/kz/ent/kazakh-tili/lekciya_usteu_turleri_emlesi_sojlemdegi_qyzmeti конспектіні оқып, көшіріп жазу.</p><p> 2-тапсырма. Суреттерде не бейнеленген? Бұл символдар туралы не білесің? Авторларын, жалпы мағынасын жаз. </p> | https://itest.kz/kz/ent/kazakh-tili/lekciya_usteu_turleri_emlesi_sojlemdegi_qyzmeti |
Конец урока (5 минут) |
https://bilimland.kz/kk/courses/education-movies/tema-klassnogo-chasa/lesson/memlekettik-ramizder көрген бейнебаян негізіндегі тапсырмаларды орындау. | https://bilimland.kz/kk/courses/education-movies/tema-klassnogo-chasa/lesson/memlekettik-ramizder |
Рефлексия (3 минут) |
<p>«<b>3 Қ</b>» стратегиясы</p><p> Бүгінгі сабақта не <b>қ</b>ызық болды? </p><p>Бүгінгі сабақта не <b>қ</b>иындық келтірді? </p><p>Бүгінгі сабақта не <b>қ</b>ажет болды? </p> |
Приложение:
Открыть файл
Тәуелсіздік нышандары
Отзывы(0)