Тәуелсіздік нышандары

ХАВДАЛСЕЙТ БҰЛҒАНИЯ
ХАВДАЛСЕЙТ БҰЛҒАНИЯ
Нур-Султан (Астана)
КГУ акимата города Астаны «Школа-лицей № 84»
Қазақ тілі
Класс:
5-сынып
Раздел:
Қазақстандағы ұлттар достығы
Тема:

Тәуелсіздік нышандары

31.01.2020
1088
Скачать в PDF Скачать в WORD
Цели обучения (ссылка на учебную программу): <p>5.Т2 Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау.</p><p>5.А1 Тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе білу.</p><p>5.05 Қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу.</p>
Цели урока: <p>Барлық оқушылар: Тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтай алады. </p><p>Оқушылардың басым бөлігі: Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді және нақты ақпаратты анықтай алады. </p><p>Кейбір оқушылар: Ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талапта-рын дұрыс қолдана отырып, хабарлама, хабарландыру, хат жаза алады.&nbsp;</p>
Языковые цели: Оқушылар... (істей) алады: Қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала біледі.
Ожидаемый результат: Тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе біледі.
Критерии успеха: Өз көзқарасын дәлелді жеткізеді, баға береді.Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтайды. Тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтайды. Тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді қолданады.Қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала біледі.
Привитие ценностей: Адамгершілік, жомарттық ұғымдарын түсінеді
Навыки использования ИКТ: https://bilimland.kz/kk/courses/education-movies/tema-klassnogo-chasa/lesson/memlekettik-ramizder
Межпредметная связь: Қазақстан тарихы

Ход урока

Этапы урока Запланированная деятельность на уроке Ресурсы

Начало урока

(5 минут)

<p>Ұйымдастыру кезеңі: </p><p> 1. Топтастыру: үлестірмелі мақалдар арқылы топтастыру; </p><p>2. Қызығушылықты ояту: мақалдардың мағынасын ашу арқылы тақырыпқа жетелеу;</p><p>3. Сабақтың тақырыбы мен күтілетін нәтижелері айқындалады. </p><p> 4. Өткен тақырыпты пысықтау кезеңі:&nbsp;&nbsp;</p> https://imektep.kz/kz/usteu&nbsp;&nbsp;

Середина урока

(27 минут)

<p>Мағынаны тану: тақтадағы суреттерге қарап тақырыпты ашу. </p><p>1-тапсырма: https://itest.kz/kz/ent/kazakh-tili/lekciya_usteu_turleri_emlesi_sojlemdegi_qyzmeti конспектіні оқып, көшіріп жазу.</p><p> 2-тапсырма. Суреттерде не бейнеленген? Бұл символдар туралы не білесің? Авторларын, жалпы мағынасын жаз.&nbsp;</p> https://itest.kz/kz/ent/kazakh-tili/lekciya_usteu_turleri_emlesi_sojlemdegi_qyzmeti&nbsp;

Конец урока

(5 минут)

https://bilimland.kz/kk/courses/education-movies/tema-klassnogo-chasa/lesson/memlekettik-ramizder көрген бейнебаян негізіндегі тапсырмаларды орындау. https://bilimland.kz/kk/courses/education-movies/tema-klassnogo-chasa/lesson/memlekettik-ramizder

Рефлексия

(3 минут)

<p>«<b>3 Қ</b>» стратегиясы</p><p> Бүгінгі сабақта не <b>қ</b>ызық болды? </p><p>Бүгінгі сабақта не <b>қ</b>иындық келтірді? </p><p>Бүгінгі сабақта не <b>қ</b>ажет болды?&nbsp;</p>

Приложение:

Открыть файл Тәуелсіздік нышандары

Отзывы(0)