Мен анаммен барамын
Қазақ тілі
Класс:
1-сынып
Раздел:
Саяхат
Тема:
Мен анаммен барамын
05.02.2020
145
1
Цели урока: | <p>Барлық оқушылар: Отбасы мүшелерін атай алады, өзінің қандай да бір жерге ( дүкенге, саябаққа, мектепке, үйге, тауға) кіммен баратынын айта алады. </p><p>Оқушылардың басым бөлігі: Өзінің мектепке/үйге кіммен баратынын айта алады, мұғалімнің көмегімен көмектес септігінің жалғауын дұрыс қолдана алады. </p><p>Кейбір оқушылар: Сабақта үйрен құрылымдық үлгілерді өмірлік жағдаятта еркін қолдана алады. <br></p> |
Языковые цели: | Шағын мәтінді/ қарапайым оқиғаларды мазмұндай алады.<br> |
Ожидаемый результат: | <p>Мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не? туралы екенін түсіеді. </p><p>Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап береді. <br></p> |
Привитие ценностей: | улкендерді аялау, тәрбиелі болуға талпыну.<br> |
Навыки использования ИКТ: | видеоролик, аудио, презентация<br> |
Межпредметная связь: | дуниетану |
Предыдущие знания: | мен саяхатқа барамын туралы әңгімелесу. <br> |
Ход урока
Этапы урока | Запланированная деятельность на уроке | Ресурсы |
---|---|---|
Начало урока |
Мұғалім оқушылардың назарын оқулықтағы 1-тапсырмада берілген суретке аударады. Сурет бойынша мұғалім балалардың мектепке кіммен баратынын түсіндіреді. (МК,Ұ) 2-тапсырмада оқушылар қайда? сұрағы арқылы сұрақ қоя біледі. «Сен қайда барасың?» деген сұраққа жауап беріп, толықтырып айтуға жаттығады. Мысалы: Мен мектепке барамын. Мен тауға барамын. Мен саябаққа барамын. Сондай-ақ екінші кесте бойынша мұғалім кіммен? деген сұрақты түсіндіреді. Бұл сұраққа да кесте бойынша жауап беру үлгілерін көрсетеді. Мысалы: Мен анаммен ( әкеммен, атаммен, әжеммен) барамын. <br> | диалог презентация<br> |
Середина урока |
Бірінші бала сұрақ қояды, екінші бала жауап береді, үшінші бала екінші баланың жауабын қайталайды. Мысалы: – Сен қайда барасың? – Мен үйге барамын. – Сен кіммен барасың? – Мен анаммен барамын. (МК,Ұ) «Есте сақта!» айдары бойынша мұғалім оқушылардың назарын барады етістігінің болымсыз түрін түсіндіреді. Барамын/бармаймын. (Ұ) 4-тапсырмада оқушылар барамын / бармаймын етістігінің қолданысын берілген сөйлемдерді толықтырып айтады. Мысалы: Сен қайда барасың? Сен кіммен барасың? деген сұрақтарға жауап І жақта береді. <br> | ойын ,карточкалар<br> |
Конец урока |
Сабақты қорытындылау мақсатында оқушылармен кері байланыс орнату. Оқушылар сабақта нені білгені, қалай жұмыс істегені, не қызық әрі жеңіл болғаны, не қиындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады. | ойын |
Рефлексия |
"МЕН САҒАН СЕН МАҒАН" ойын<br> |
Приложение:
Открыть файл
мен анамен барамын
Отзывы(0)