Мен анаммен барамын

Дусмагамбетова Динара Канатовна
Дусмагамбетова Динара Канатовна
Костанайская
Костанай
ОШ №21
Қазақ тілі
Класс:
1-сынып
Раздел:
Саяхат
Тема:

Мен анаммен барамын

05.02.2020
145
Скачать в PDF Скачать в WORD
Цели урока: <p>Барлық оқушылар: Отбасы мүшелерін атай алады, өзінің қандай да бір жерге ( дүкенге, саябаққа, мектепке, үйге, тауға) кіммен баратынын айта алады. </p><p>Оқушылардың басым бөлігі: Өзінің мектепке/үйге кіммен баратынын айта алады, мұғалімнің көмегімен көмектес септігінің жалғауын дұрыс қолдана алады. </p><p>Кейбір оқушылар: Сабақта үйрен құрылымдық&nbsp; үлгілерді өмірлік жағдаятта еркін қолдана&nbsp; алады. <br></p>
Языковые цели: Шағын мәтінді/ қарапайым оқиғаларды мазмұндай алады.<br>
Ожидаемый результат: <p>Мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не? туралы екенін түсіеді. </p><p>Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап береді.&nbsp; <br></p>
Привитие ценностей: улкендерді аялау, тәрбиелі болуға талпыну.<br>
Навыки использования ИКТ: видеоролик, аудио, презентация<br>
Межпредметная связь: дуниетану
Предыдущие знания: мен саяхатқа барамын туралы әңгімелесу. <br>

Ход урока

Этапы урока Запланированная деятельность на уроке Ресурсы

Начало урока

Мұғалім оқушылардың назарын оқулықтағы 1-тапсырмада берілген суретке&nbsp; аударады.&nbsp; Сурет бойынша мұғалім балалардың мектепке кіммен баратынын түсіндіреді.&nbsp;&nbsp; (МК,Ұ) 2-тапсырмада оқушылар қайда? сұрағы арқылы сұрақ қоя біледі. «Сен қайда барасың?» деген сұраққа жауап беріп, толықтырып айтуға жаттығады.&nbsp; Мысалы: Мен мектепке барамын. Мен тауға барамын. Мен саябаққа барамын.&nbsp; Сондай-ақ екінші кесте бойынша мұғалім кіммен? деген сұрақты түсіндіреді. Бұл сұраққа да кесте бойынша жауап&nbsp; беру үлгілерін көрсетеді.&nbsp; Мысалы: Мен анаммен ( әкеммен, атаммен, әжеммен) барамын. <br> диалог презентация<br>

Середина урока

Бірінші бала сұрақ қояды, екінші бала жауап береді, үшінші бала екінші баланың жауабын қайталайды. Мысалы:&nbsp;&nbsp; – Сен қайда барасың? – Мен үйге барамын. – Сен кіммен барасың? – Мен анаммен барамын.&nbsp; (МК,Ұ) «Есте сақта!» айдары бойынша мұғалім оқушылардың назарын барады етістігінің болымсыз түрін түсіндіреді. Барамын/бармаймын. (Ұ) 4-тапсырмада оқушылар барамын / бармаймын&nbsp; етістігінің қолданысын берілген сөйлемдерді толықтырып айтады. Мысалы: Сен қайда барасың? Сен кіммен барасың? деген сұрақтарға жауап&nbsp; І жақта береді. <br> ойын ,карточкалар<br>

Конец урока

Сабақты қорытындылау мақсатында оқушылармен кері байланыс орнату. Оқушылар сабақта нені білгені, қалай жұмыс істегені, не қызық әрі жеңіл болғаны, не қиындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады. ойын

Рефлексия

"МЕН САҒАН СЕН МАҒАН" ойын<br>

Приложение:

Открыть файл мен анамен барамын

Отзывы(0)