Мен анаммен барамын

Дусмагамбетова Динара Канатовна
Дусмагамбетова Динара Канатовна
Костанайская
Костанай
ОШ №21
Қазақ тілі
Класс:
1-сынып
Раздел:
Саяхат
Тема:

Мен анаммен барамын

05.02.2020
145
Скачать в PDF Скачать в WORD
Цели урока:

Барлық оқушылар: Отбасы мүшелерін атай алады, өзінің қандай да бір жерге ( дүкенге, саябаққа, мектепке, үйге, тауға) кіммен баратынын айта алады.

Оқушылардың басым бөлігі: Өзінің мектепке/үйге кіммен баратынын айта алады, мұғалімнің көмегімен көмектес септігінің жалғауын дұрыс қолдана алады.

Кейбір оқушылар: Сабақта үйрен құрылымдық  үлгілерді өмірлік жағдаятта еркін қолдана  алады.

Языковые цели:

Шағын мәтінді/ қарапайым оқиғаларды мазмұндай алады.

Ожидаемый результат:

Мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не? туралы екенін түсіеді.

Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап береді. 

Привитие ценностей:

улкендерді аялау, тәрбиелі болуға талпыну.

Навыки использования ИКТ:

видеоролик, аудио, презентация

Межпредметная связь:

дуниетану

Предыдущие знания:

мен саяхатқа барамын туралы әңгімелесу.

Ход урока

Этапы урока Запланированная деятельность на уроке Ресурсы

Начало урока

Мұғалім оқушылардың назарын оқулықтағы 1-тапсырмада берілген суретке  аударады.  Сурет бойынша мұғалім балалардың мектепке кіммен баратынын түсіндіреді.   (МК,Ұ) 2-тапсырмада оқушылар қайда? сұрағы арқылы сұрақ қоя біледі. «Сен қайда барасың?» деген сұраққа жауап беріп, толықтырып айтуға жаттығады.  Мысалы: Мен мектепке барамын. Мен тауға барамын. Мен саябаққа барамын.  Сондай-ақ екінші кесте бойынша мұғалім кіммен? деген сұрақты түсіндіреді. Бұл сұраққа да кесте бойынша жауап  беру үлгілерін көрсетеді.  Мысалы: Мен анаммен ( әкеммен, атаммен, әжеммен) барамын.

диалог презентация

Середина урока

Бірінші бала сұрақ қояды, екінші бала жауап береді, үшінші бала екінші баланың жауабын қайталайды. Мысалы:   – Сен қайда барасың? – Мен үйге барамын. – Сен кіммен барасың? – Мен анаммен барамын.  (МК,Ұ) «Есте сақта!» айдары бойынша мұғалім оқушылардың назарын барады етістігінің болымсыз түрін түсіндіреді. Барамын/бармаймын. (Ұ) 4-тапсырмада оқушылар барамын / бармаймын  етістігінің қолданысын берілген сөйлемдерді толықтырып айтады. Мысалы: Сен қайда барасың? Сен кіммен барасың? деген сұрақтарға жауап  І жақта береді.

ойын ,карточкалар

Конец урока

Сабақты қорытындылау мақсатында оқушылармен кері байланыс орнату. Оқушылар сабақта нені білгені, қалай жұмыс істегені, не қызық әрі жеңіл болғаны, не қиындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады.

ойын

Рефлексия

"МЕН САҒАН СЕН МАҒАН" ойын

Приложение:

Открыть файл мен анамен барамын

Отзывы(0)