Сусыз өмір жоқ

Билялова Айткаш Тулегеновна
Билялова Айткаш Тулегеновна
Костанайская
Костанай
СШ №6
Қазақ тілі
Класс:
5-сынып
Раздел:
Су – тіршілік көзі
Тема:

Сусыз өмір жоқ

05.02.2020
1170
Скачать в PDF Скачать в WORD
Цели обучения (ссылка на учебную программу): 5.Т5. Тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау. 5.ТБ1.4. Жіктеу, сілтеу, сұрау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану.  
Цели урока: Қарапайым сөйлеу үлгілерін қолдану арқылы судың тіршілік көзі екендігін түсіндіру. Лексикалық тақырып аясында сан есімді
Языковые цели: Оқушылар: Пән лексикасы және терминология:тіршілік, ауыз су, тұщы су, су жетіспеушілігі, ағза, тұрмыстағы су    
Ожидаемый результат: • Тіл мен мәдениет; • Көпшілдік; • Өзіне және айналадағы адамдарға құрмет; • Қарым-қатынас мәдениеті; • Жауапты азаматтық позиция; Аталған құндылықтар сабақ тақырыбы арқылы оқушылардың жеке және жұптаса отырып жұмыс жасаулары, сын тұрғысынан ойлай білу, ақпаратты өңдей білу,өзіндік көзқарасын дәлелдей алу дағдылары негізінде жүзеге асады.  
Критерии успеха: Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): қазақша судың тіршілік көзі екендігін түсінеді, достарымен сөйлеседі. Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): тақырыпқа қатысты жаңа сөздерді Сөйлесім барысында тиімді қолдана алады, суды үнемдеу керектігін түсіндіреді. Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): тақырып аясында өзінің сыныптастарымен сұхбат құрады, мәтін құрайды  
Привитие ценностей: • Тіл мен мәдениет; • Көпшілдік; • Өзіне және айналадағы адамдарға құрмет; • Қарым-қатынас мәдениеті; • Жауапты азаматтық позиция; Аталған құндылықтар сабақ тақырыбы арқылы оқушылардың жеке және жұптаса отырып жұмыс жасаулары, сын тұрғысынан ойлай білу, ақпаратты өңдей білу,өзіндік көзқарасын дәлелдей алу дағдылары негізінде жүзеге асады.  
Навыки использования ИКТ: PowerPoint таныстырылымы
Межпредметная связь: Жаратылыстану, химия, биология
Предыдущие знания: Лексикалық тараудың алғашқы сабағы 

Ход урока

Этапы урока Запланированная деятельность на уроке Ресурсы

Начало урока

(5 минут)

Қызығушылықты ояту «Суреттер сөйлейді» Оқушылар суреттер бойынша өз ойларын ортаға салады.(Таныстырылымда берілген суреттерді сөйлетеді) Мұғалім оқушыларды оқу мақсатымен, сабақ мақсатымен таныстырады. Негізгі бөлім. Жазылымалды тапсырмасы. Блум жапырақшаларында берілген сұрақтарға жауап беріңіздер.  

Середина урока

(25 минут)

<p>1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудар- масын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады. 2. Мәтіналды жұмыс. А) Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қабылдауға машықтандыру үшін 1-тапсырманы орындатады. Ә) Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға машықтандыру үшін 2-тапсырманы орындатады. 3. Тілдік бағдар. Сан есімді меңгертеді. 4. Мәтінмен жұмыс. А) Тыңдалым. Оқылым. Мәнерлеп, дұрыс оқуға, жаңа ақпаратты қабылдауға машықтандыру үшін 3-тапсырманы орындатады. Ә) Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға машықтандыру үшін 4,5-тапсырманы орындатады. Б) Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қабылдауға машықтандыру үшін 5- тапсырманы орындатады. 5. Мәтінсоңы жұмыс. А) Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға машықтандыру үшін 7-тапсырманы орындатады.&nbsp;&nbsp;</p><p>1. Сусыз жасалатын тағамдарды білесіз бе? 2.Судың қандай пайдасы бар? 3.Күніне қанша литр су ішесіз? 4. Суды қалай үнемдеуге болады? 5.Судың адам өміріндегі маңызына тоқталыңыз. 6.Қазақстанда суды сақтау қорлары бар ма? Сіздің берер бағаңыз қандай? Оқушылар «Молекула» әдісі арқылы 4 топқа бөлінеді. Жазылым тапсырмасы Берілген суретті пайдалана отырып, мазмұнына сай постер жасаңыздар. 1-топ: Берілген суретті пайдалана отырып, мазмұнына сай постер жасаңыздар. 2-топ: 3-топ: 4-топ: Өзара бағалау Оқушылар бағалау стикерлерін әр топтың постеріне жабыстыру арқылы жұмысты бағалайды. Кері байланыс  Бүгінгі сабақта қиыншылық кездесті ме? Сіз оны қалай жеңдіңіз?  Бүгін не білгіңіз келіп еді, мақсатыңыз орындалды ма?  Сіз бүгінгі сабақтың оқу мақсатына жеттіңіз бе?&nbsp;&nbsp;</p>

Конец урока

(5 минут)

6 сөйлемді эссе жаздырады. Тақырыпқа қатысты 6 сөйлемді эссе жазады. Айтылым. Оқулықтағы 8-тапсырманы орындатады&nbsp;&nbsp;

Рефлексия

(5 минут)

Рефлексия «Бағдаршам» Қызыл – түсініксіз әлі дайындығым аз Сары – толық түсінбедім Жасыл – жақсы түсіндім Үйге тапсырма&nbsp;&nbsp;

Отзывы(0)