Қазақстандағы қандай тауларды білесің?

Сандыбаева Альбина Бамулдиновна
Сандыбаева Альбина Бамулдиновна
Северо_Казахстанская
Петропаловск
Михайловская СШ
Қазақ тілі
Класс:
6-сынып
Раздел:
Қазақстан қорықтары
Тема:

Қазақстандағы қандай тауларды білесің?

12.02.2020
141
Скачать в PDF Скачать в WORD
Цели обучения (ссылка на учебную программу):

6.1.3.1- тұрмыстық-әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну. 6.3.6.1-тақырып бойынша үйренген сөздерді қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру  

Цели урока:

Барлық оқушы: Мәтінді оқиды, жаңа сөздерді, тірек сөздерді түсінеді, тақырыпты анықтайды;

Оқушылардың басым бөлігі: Тірек сөздерді пайдаланып сөйлем құрастырады. Сан есімдерді таба алады.

Кейбір оқушылар: Жаңа сөздерді пайдаланып әңгіме құрастырады. мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстырады.  

Языковые цели:

Оқушылар орындай алады:

- мәтінді түсінеді

- сұрақтарға жауап береді

- әңгіме құрастырады

- қосымша ақпарат табады

Пәнге қатысты сөздер мен терминдер:

шоқылы, орташа, жота, биіктік, тастақ, нүкте

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Қазақстан таулары. Қай аймақта?

Орташа биіктік.

Талқылауға арналған сұрақтар: Қазақстанның қандай тауларын білесің?

Тау табиғаты қандай болады?

Біздің өлкеде таулар бар ма?

Алматыда қандай тау бар?

Алатауда қандай спорттық кешен бар?

ишара: бас изеу, күлімсіреу  

Критерии успеха:

Қазақстандағы таулар туралы айтады, сипаттайды, сұрақтарға жауап береді.

Ход урока

Этапы урока Запланированная деятельность на уроке Ресурсы

Начало урока

(3)

Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін «Жылы жүрек- ізгілік тілегі» атты жүрекшелер арқылы бір-біріне тілек білдіреді. Шеңбер болып тұрайық жылы жүзбен, Бізге келсін қуаныш нұр іздеген. Шуақ толы жанымыз жүрегіміз, Үлгі алсын көрген жан мына бізден.  

5e43c913dd973.pngАКТ

«Көңілді күн» әуені  

Середина урока

(35)

«Ой қозғау» әдісі «Тау туралы» бейнефильмнен үзінді көрсету.

-Фильмде сендер нені тамашаладыңдар?

-Қандай тауларды білесіңдер?

-Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай деп ойлайсыңдар?


Топқа бөлу. «Ми қатырғыш пазлдар» әдісі арқылы 3 топқа бөлемін.  


5e43c7ac6b5b7.jpg5e43c4e6b05e8.jpg 5e43c4d95d4d1.jpg 



1 топ – Сарыарқа

2 топ – Маңғыстау

3 топ – Тянь-Шань

Сөздік жұмысы шоқылы–холмистый орташа– средний жота– хребет биіктік–высота тастақ– каменистые нүкте–точка  


1 тапсырма. «Түртіп алу» стратегиясы. Әр топ мәтінді бөлімдерге бөліп, әр бөлім бойынша кестені толтырады (ОЖ)


Орналас қан жері  ең биік нүктесібиіктігі  






Кері байланыс: ҚБ «Жапондық бағалау» әдісі арқылы әр топ бір-бірін бағалайды.

2-тапсырма. «Қабырғадағы рөл» әдісі арқылы мәтін мазмұны бойынша әр топ өз таулары туралы негізгі ақпаратты тау суреті ішіне , жанама ақпаратты тауып сыртына жазады.

Мәтін ішінен сан есімді,сөз тіркестерін анықтап қолданады (ТЖ).


валюталар бар суреттер 


3-тапсырма «МИКС» әдісі. Жамбыл Жабаевтың «Алатау» атты аудиоөлеңін тыңдайды, берілген тірек сөздерді пайдаланып, әр топ тапсырма орындайды. «Сарыарқа» – «Елестету көрінісі» әдісі бойынша өлең негізінде сурет салып, постер қорғайды. «Маңғыстау» – «Кластер» құрастырады. «Тянь-Шань» – «Өрмекші» әдісі арқылы басына тақырыпты, денесіне негізгі ақпаратты , аяқтарына тірек сөздер арқылы өз ойларын жазады.  

Кері байланыс: «Бұлттар» әдісі (ҚБ) Топтар бір – бірін бағалайды.  

https://www.youtube. com/watch?v=-3RVynn9xgc  



Оригинал: 131x94)



интербелсенді тақта сурет қиындылары  









Оқулық



Кесте








Үлестірмелі

қағаздар





https://www.youtube.com/wa флипчарт А4 парағы маркерлер түрлі-түсті қарындаш, өшіргіш     



Суреттер (күн, бұлт, жаңбыр) стикерлер  

Рефлексия

(2)

Рефлексия. «Кемпірқосақ» әдісі. Стикерлерді желімдеу арқылы өздерінің сабақтағы түсінік (немесе көңіл-күй) деңгейін білдіреді. Мысалы, қызыл – қуаныш, сары – жағымды, т.б.                                                                             

Отзывы(0)