Қазақстан көлдері

Бекбауова Баян Бериковна
Бекбауова Баян Бериковна
СКО
Калугино
КГУ;Калугинская НСШ
Қазақ тілі
Класс:
5-сынып
Раздел:
Су – тіршілік көзі
Тема:

Қазақстан көлдері

13.02.2020
147
Скачать в PDF Скачать в WORD
Цели обучения (ссылка на учебную программу): 5.3.1.1 Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау. Ж/ 5.4.4.1 Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау.  
Цели урока: Б/о мәліметтерді жинақтайды Б/б тақырып бойынша постер жасайды К/о Мәтіннен негізгі ақпаратты алып шығады.  
Языковые цели: Оқушылар орындай алады: мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтай алады
Ожидаемый результат: Б/о мәліметтерді жинақтайды Б/б тақырып бойынша постер жасайды К/о Мәтіннен негізгі ақпаратты алып шығады  
Критерии успеха: -мәліметтерді жинақтау; -тақырып бойынша постер жасау; -мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау  
Привитие ценностей: Жанды табиғатқа сүйіспеншілік ояту,табиғатты  қорғауға баулу.
Навыки использования ИКТ: Білу, түсіну, қолдану
Межпредметная связь: жаратылыстану
Предыдущие знания: Қазақстанның көлдері туралы біледі.

Ход урока

Этапы урока Запланированная деятельность на уроке Ресурсы

Начало урока

(10 минут)

Ұйымдастыру кезеңі: Сергіту сәті: «Тыныштық» сәті. Оқушылар көздерін жұмып,колдің жағасын елестетеді. Барлық дене мүшелері күн нұрына бөленуде. Біз тынығып, демаламыз, сергекпіз. «Баспалдақ органайзері» арқылы тақырыпты ашу Балқаш қандай көл? Пайда болу тарихы қандай? Балқаш көлінің суының өзгешелігі қандай? Балқаш көлінде қандай балықтар бар? Жаңа сөздермен жұмыс. «Сөздік бинго» әдісі арқылы жаңа сөздермен таныстырамын. көне-древний бұғаз-залив көлдің бастауы- источник балшық-грязь айқын-яркий  

Середина урока

(18мин)

<p>1-тапсырма.«Джигсо» әдісі арқылы мәтінді оқып негізгі ақпаратты анықтау. Дескриптор: - Мәтінді толық меңгеріп сұрақтарға жауап береді; - Мәтін бөлігін түсініп, мазмұнын айтады; - сурақ-жауап арқылы негізгі ақпаратты анықтайды Б/о мәтінді оқып, сұрақтарға жауап береді; Б/б мәтін мазмұнын айтады; К/о сурақ-жауап арқылы негізгі ақпаратты анықтай алады. ҚБ.«Көршіңмен кеңес» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды.&nbsp; &nbsp;&nbsp;</p><p>2-тапсырма.Суреттерді көрсету арқылы сұрақтарға жауап беру.</p><p>-Мына суреттерде не бейнеленген?</p><p>-Бұл сулардың қайсысы ішуге жарамды?</p><p>-Сен суреттегі сулардың қайсысын тұтынасың?</p><p>Дескрипторы</p><p>-Оқушылар сұрақтарға жауап береді</p><p>-сұрақ-жауап арқылы тақырыпты ашады</p><p>-негізгі ақпаратты алып шығады.</p>

Конец урока

(9 минут)

<p>3-тапсырма.</p><p>Қазақстандағы көлдер атауларын қолданып постер құрастыру.</p><p>Оқушылардың іс-әрекеті</p><p>-Қазақстан көлдерін біледі,</p><p>-көлдер атауларын қолдана алады.</p>

Рефлексия

(3 минут)

Жетістік баспалдағы.

Отзывы(0)