Тұсау кесу

Костин Қуандық Хайдарович
Костин Қуандық Хайдарович
Акмолинская
село Семеновка
ОШ №11
Қазақ тілі
Класс:
5-сынып
Раздел:
Отбасындағы дәстүр мен мерекелер
Тема:

Тұсау кесу

17.02.2020
321
Скачать в PDF Скачать в WORD
Цели обучения (ссылка на учебную программу): 5.Т/А1. Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау. 5.Ж3. Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру.  
Цели урока: - Суреттерге қарап, сабақтың тақырыбын болжайды. - Ұсынылған суреттер бойынша әңгіме құрастырады.
Языковые цели: тұсаукесертойы,ала жіп, дәстүр, қонақтар, думан, жүріс-тұрыс.
Ожидаемый результат: Салт - дәстүр
Критерии успеха: Берілген суреттер арқылы сабақтың тақырыбын болжайды; Сюжетті фотосуреттерге қарап, әңгіме құрастырады.  
Привитие ценностей: Қазақ халқының салт-дәстүрін дәріптеу, өз еліне деген құрмет, әдет-ғұрыптарды сыйлау.
Навыки использования ИКТ:
Межпредметная связь:
Предыдущие знания: Қазақ халқының басқа да әдет-ғұрыптарымен таныс.

Ход урока

Этапы урока Запланированная деятельность на уроке Ресурсы

Начало урока

Психологиялық ахуал қалыптастыру Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады С «Топтастыру»әдісі Салт-дәстүрдегенімізне? Салт-дәстүрлер не үшінқажет? Қандайсалт-дәстүртүрлерінбілесіңдер? Оқушылардыңіс-әрекеті:оқушыларсұрақтарғажауапбереотырып, салт-дәстүрдің не үшінқажетекендігінайтады, олардыңтүрлерінестерінетүсіреді. Ж Тапсырма Әр суретке тірек сөздер жазыңыз, суреттерге ортақ тақырып қойыңыз.   

Середина урока

Сыныпты топқа бөлу «Жүйрік бол», «Шауып кет» сөздері жазылған қағаз қиындылары бойынша сынып 2 топқа бөлінеді. ТЖ Ойлау дағдыларының деңгейі:Жоғары деңгей дағдылары Оқушыларға оқылған мәтін, көрсетілген бейнеролик, суреттер (ақпараттар) негізінде «SWOT талдау» әдісі арқылы «Тұсау кесу» рәсімінің ерекшеліктері туралы әңгімелейді. Мықты жақтары Әлсіз жақтары Мүмкіндіктері Кедергілер Дескриптор: 1.3 мықты жағын, үш әлсіз жағын көрсетеді. 2. өз ойын дәлелдеп жеткізеді. ҚБ «Үш шапалақ» әдісі. Белсенді топқа үш, жақсы жұмыс жасаған топқа екі рет шапалақтайды. Осылайша топ бірін-бірі бағалайды.     

Конец урока

Дескриптор - Суреттерді ретімен қояды; - Әңгіменің тақырыбын қояды; - Тақырыпқа сай әңгіме құрастырады. Саралау Үлгерімі төмен оқушыларға сөздер мен қажетті сөз тіркестері беріледі. ҚБ Мұғалімнің пікірі  

Рефлексия

«3Қ» әдісі Оқушыларға сабақ барысында қызық, қиын, құнды болған үш ақпараты айту ұсынылады. Осылайша келесі сабақта оқушылардың айтылған сөздері ескеріледі. Үйге тапсырма (таңдау бойынша): Тұсау кесу рәсімі туралы мәліметтер жинау; Тұсау кесу рәсімі туралы шетелдік досына хат жазу.  

Тұсау кесу

тұсау кесу 

Отзывы(0)