Тұсау кесу
Қазақ тілі
Класс:
5-сынып
Раздел:
Отбасындағы дәстүр мен мерекелер
Тема:
Тұсау кесу
18.02.2020
321
6
Цели обучения (ссылка на учебную программу): | 5.Т/А1. Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау. 5.Ж3. Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру. |
Цели урока: | - Суреттерге қарап, сабақтың тақырыбын болжайды. - Ұсынылған суреттер бойынша әңгіме құрастырады. |
Языковые цели: | тұсаукесертойы,ала жіп, дәстүр, қонақтар, думан, жүріс-тұрыс. |
Ожидаемый результат: | Салт - дәстүр |
Критерии успеха: | Берілген суреттер арқылы сабақтың тақырыбын болжайды; Сюжетті фотосуреттерге қарап, әңгіме құрастырады. |
Привитие ценностей: | Қазақ халқының салт-дәстүрін дәріптеу, өз еліне деген құрмет, әдет-ғұрыптарды сыйлау. |
Навыки использования ИКТ: | |
Межпредметная связь: | |
Предыдущие знания: | Қазақ халқының басқа да әдет-ғұрыптарымен таныс. |
Ход урока
Этапы урока | Запланированная деятельность на уроке | Ресурсы |
---|---|---|
Начало урока |
Психологиялық ахуал қалыптастыру Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады С «Топтастыру»әдісі Салт-дәстүрдегенімізне? Салт-дәстүрлер не үшінқажет? Қандайсалт-дәстүртүрлерінбілесіңдер? Оқушылардыңіс-әрекеті:оқушыларсұрақтарғажауапбереотырып, салт-дәстүрдің не үшінқажетекендігінайтады, олардыңтүрлерінестерінетүсіреді. Ж Тапсырма Әр суретке тірек сөздер жазыңыз, суреттерге ортақ тақырып қойыңыз. | |
Середина урока |
Сыныпты топқа бөлу «Жүйрік бол», «Шауып кет» сөздері жазылған қағаз қиындылары бойынша сынып 2 топқа бөлінеді. ТЖ Ойлау дағдыларының деңгейі:Жоғары деңгей дағдылары Оқушыларға оқылған мәтін, көрсетілген бейнеролик, суреттер (ақпараттар) негізінде «SWOT талдау» әдісі арқылы «Тұсау кесу» рәсімінің ерекшеліктері туралы әңгімелейді. Мықты жақтары Әлсіз жақтары Мүмкіндіктері Кедергілер Дескриптор: 1.3 мықты жағын, үш әлсіз жағын көрсетеді. 2. өз ойын дәлелдеп жеткізеді. ҚБ «Үш шапалақ» әдісі. Белсенді топқа үш, жақсы жұмыс жасаған топқа екі рет шапалақтайды. Осылайша топ бірін-бірі бағалайды. | |
Конец урока |
Дескриптор - Суреттерді ретімен қояды; - Әңгіменің тақырыбын қояды; - Тақырыпқа сай әңгіме құрастырады. Саралау Үлгерімі төмен оқушыларға сөздер мен қажетті сөз тіркестері беріледі. ҚБ Мұғалімнің пікірі | |
Рефлексия |
«3Қ» әдісі Оқушыларға сабақ барысында қызық, қиын, құнды болған үш ақпараты айту ұсынылады. Осылайша келесі сабақта оқушылардың айтылған сөздері ескеріледі. Үйге тапсырма (таңдау бойынша): Тұсау кесу рәсімі туралы мәліметтер жинау; Тұсау кесу рәсімі туралы шетелдік досына хат жазу. | |
Тұсау кесу |
тұсау кесу |
Отзывы(0)