Менің отбасым тату
Қазақ тілі
Класс:
2-сынып
Раздел:
Менің отбасым және достарым
Тема:
Менің отбасым тату
20.02.2020
199
5
Цели обучения (ссылка на учебную программу): | |
Цели урока: | Сөйлесу әрекетіне жетелейтін қарапайым сөйлем үлгілерін қолдану негізінде өзі, өзінің отбасы туралы толық ақпарат бере білуге машықтандыру. Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): қазақ тілінде отбасы мүшелерін таныстыра алады,туысқандық атауларға байланысты сөздерді меңгереді. А) барлық оқушылар: Өз отбасы туралы толық ақпарат береді В)оқушылардың көпшілігі: Отбасы мүшелерінің атап ,атауын жазады. С) кейбір оқушылар: Тірек сөздерді сүйене отырып, отбасы мүшелерінің бірін сипаттап айтады. Оқушылар орындай алады: отбасы, тату тіркестерді түсінеді де айтады Негізгі сөздер мен тіркестер: әпке, аға-іні, қарындас, сіңлі Талқылауға арналған сұрақтар: : Сенің атың кім? Сенің жасың нешеде? Сен нешінші сыныпта оқисың? Сенің отбасың бар ма? Отбасында неше адам бар |
Языковые цели: | |
Ожидаемый результат: | Привить любовь к семье и друзьям |
Критерии успеха: | |
Привитие ценностей: | |
Навыки использования ИКТ: | |
Межпредметная связь: | |
Предыдущие знания: |
Ход урока
Этапы урока | Запланированная деятельность на уроке | Ресурсы |
---|---|---|
Начало урока |
Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): қазақ тілінде отбасы мүшелерін таныстыра алады,туысқандық атауларға байланысты сөздерді меңгереді. А) барлық оқушылар: Өз отбасы туралы толық ақпарат береді В)оқушылардың көпшілігі: Отбасы мүшелерінің атап ,атауын жазады. С) кейбір оқушылар: Тірек сөздерді сүйене отырып, отбасы мүшелерінің бірін сипаттап айтады. Оқушылар орындай алады: отбасы, тату тіркестерді түсінеді де айтады Негізгі сөздер мен тіркестер: әпке, аға-іні, қарындас, сіңлі Талқылауға арналған сұрақтар: : Сенің атың кім? Сенің жасың нешеде? Сен нешінші сыныпта оқисың? Сенің отбасың бар ма? Отбасында неше адам бар | |
Середина урока |
Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): қазақ тілінде отбасы мүшелерін таныстыра алады,туысқандық атауларға байланысты сөздерді меңгереді. А) барлық оқушылар: Өз отбасы туралы толық ақпарат береді В)оқушылардың көпшілігі: Отбасы мүшелерінің атап ,атауын жазады. С) кейбір оқушылар: Тірек сөздерді сүйене отырып, отбасы мүшелерінің бірін сипаттап айтады. Оқушылар орындай алады: отбасы, тату тіркестерді түсінеді де айтады Негізгі сөздер мен тіркестер: әпке, аға-іні, қарындас, сіңлі Талқылауға арналған сұрақтар: : Сенің атың кім? Сенің жасың нешеде? Сен нешінші сыныпта оқисың? Сенің отбасың бар ма? Отбасында неше адам бар | |
Конец урока |
Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): қазақ тілінде отбасы мүшелерін таныстыра алады,туысқандық атауларға байланысты сөздерді меңгереді. А) барлық оқушылар: Өз отбасы туралы толық ақпарат береді В)оқушылардың көпшілігі: Отбасы мүшелерінің атап ,атауын жазады. С) кейбір оқушылар: Тірек сөздерді сүйене отырып, отбасы мүшелерінің бірін сипаттап айтады. Оқушылар орындай алады: отбасы, тату тіркестерді түсінеді де айтады Негізгі сөздер мен тіркестер: әпке, аға-іні, қарындас, сіңлі Талқылауға арналған сұрақтар: : Сенің атың кім? Сенің жасың нешеде? Сен нешінші сыныпта оқисың? Сенің отбасың бар ма? Отбасында неше адам бар | |
Рефлексия |
Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): қазақ тілінде отбасы мүшелерін таныстыра алады,туысқандық атауларға байланысты сөздерді меңгереді. А) барлық оқушылар: Өз отбасы туралы толық ақпарат береді В)оқушылардың көпшілігі: Отбасы мүшелерінің атап ,атауын жазады. С) кейбір оқушылар: Тірек сөздерді сүйене отырып, отбасы мүшелерінің бірін сипаттап айтады. Оқушылар орындай алады: отбасы, тату тіркестерді түсінеді де айтады Негізгі сөздер мен тіркестер: әпке, аға-іні, қарындас, сіңлі Талқылауға арналған сұрақтар: : Сенің атың кім? Сенің жасың нешеде? Сен нешінші сыныпта оқисың? Сенің отбасың бар ма? Отбасында неше адам бар |
Приложение:
Открыть файл
ашық сабақ 2
Открыть файл
undefined
Отзывы(0)