Менің отбасым тату

Давлеталина Бахатгуль Кублановна
Давлеталина Бахатгуль Кублановна
Акмолинская
с.Пятигорское
Пятигорская СШ
Қазақ тілі
Класс:
2-сынып
Раздел:
Менің отбасым және достарым
Тема:

Менің отбасым тату

20.02.2020
199
Скачать в PDF Скачать в WORD
Цели обучения (ссылка на учебную программу):
Цели урока: Сөйлесу әрекетіне жетелейтін қарапайым сөйлем үлгілерін қолдану негізінде өзі, өзінің отбасы туралы толық ақпарат бере білуге машықтандыру.  Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): қазақ тілінде отбасы мүшелерін таныстыра алады,туысқандық атауларға байланысты сөздерді меңгереді.   А) барлық оқушылар: Өз отбасы туралы толық ақпарат береді  В)оқушылардың көпшілігі: Отбасы мүшелерінің атап ,атауын жазады.  С) кейбір оқушылар: Тірек сөздерді сүйене отырып, отбасы мүшелерінің бірін сипаттап айтады.  Оқушылар орындай алады: отбасы, тату тіркестерді түсінеді де айтады Негізгі сөздер мен тіркестер: әпке, аға-іні, қарындас, сіңлі Талқылауға арналған сұрақтар: : Сенің атың кім? Сенің жасың нешеде? Сен нешінші сыныпта оқисың? Сенің отбасың бар ма? Отбасында неше адам бар   
Языковые цели:
Ожидаемый результат: Привить любовь к семье и друзьям
Критерии успеха:
Привитие ценностей:
Навыки использования ИКТ:
Межпредметная связь:
Предыдущие знания:

Ход урока

Этапы урока Запланированная деятельность на уроке Ресурсы

Начало урока

Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): қазақ тілінде отбасы мүшелерін таныстыра алады,туысқандық атауларға байланысты сөздерді меңгереді.   А) барлық оқушылар: Өз отбасы туралы толық ақпарат береді  В)оқушылардың көпшілігі: Отбасы мүшелерінің атап ,атауын жазады.  С) кейбір оқушылар: Тірек сөздерді сүйене отырып, отбасы мүшелерінің бірін сипаттап айтады.  Оқушылар орындай алады: отбасы, тату тіркестерді түсінеді де айтады Негізгі сөздер мен тіркестер: әпке, аға-іні, қарындас, сіңлі Талқылауға арналған сұрақтар: : Сенің атың кім? Сенің жасың нешеде? Сен нешінші сыныпта оқисың? Сенің отбасың бар ма? Отбасында неше адам бар

Середина урока

Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): қазақ тілінде отбасы мүшелерін таныстыра алады,туысқандық атауларға байланысты сөздерді меңгереді.   А) барлық оқушылар: Өз отбасы туралы толық ақпарат береді  В)оқушылардың көпшілігі: Отбасы мүшелерінің атап ,атауын жазады.  С) кейбір оқушылар: Тірек сөздерді сүйене отырып, отбасы мүшелерінің бірін сипаттап айтады.  Оқушылар орындай алады: отбасы, тату тіркестерді түсінеді де айтады Негізгі сөздер мен тіркестер: әпке, аға-іні, қарындас, сіңлі Талқылауға арналған сұрақтар: : Сенің атың кім? Сенің жасың нешеде? Сен нешінші сыныпта оқисың? Сенің отбасың бар ма? Отбасында неше адам бар

Конец урока

Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): қазақ тілінде отбасы мүшелерін таныстыра алады,туысқандық атауларға байланысты сөздерді меңгереді.   А) барлық оқушылар: Өз отбасы туралы толық ақпарат береді  В)оқушылардың көпшілігі: Отбасы мүшелерінің атап ,атауын жазады.  С) кейбір оқушылар: Тірек сөздерді сүйене отырып, отбасы мүшелерінің бірін сипаттап айтады.  Оқушылар орындай алады: отбасы, тату тіркестерді түсінеді де айтады Негізгі сөздер мен тіркестер: әпке, аға-іні, қарындас, сіңлі Талқылауға арналған сұрақтар: : Сенің атың кім? Сенің жасың нешеде? Сен нешінші сыныпта оқисың? Сенің отбасың бар ма? Отбасында неше адам бар

Рефлексия

Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): қазақ тілінде отбасы мүшелерін таныстыра алады,туысқандық атауларға байланысты сөздерді меңгереді.   А) барлық оқушылар: Өз отбасы туралы толық ақпарат береді  В)оқушылардың көпшілігі: Отбасы мүшелерінің атап ,атауын жазады.  С) кейбір оқушылар: Тірек сөздерді сүйене отырып, отбасы мүшелерінің бірін сипаттап айтады.  Оқушылар орындай алады: отбасы, тату тіркестерді түсінеді де айтады Негізгі сөздер мен тіркестер: әпке, аға-іні, қарындас, сіңлі Талқылауға арналған сұрақтар: : Сенің атың кім? Сенің жасың нешеде? Сен нешінші сыныпта оқисың? Сенің отбасың бар ма? Отбасында неше адам бар

Приложение:

Открыть файл ашық сабақ 2

Отзывы(0)