Менің отбасым тату
Менің отбасым тату
| Цели обучения (ссылка на учебную программу): | |
| Цели урока: | Сөйлесу әрекетіне жетелейтін қарапайым сөйлем үлгілерін қолдану негізінде өзі, өзінің отбасы туралы толық ақпарат бере білуге машықтандыру. Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): қазақ тілінде отбасы мүшелерін таныстыра алады,туысқандық атауларға байланысты сөздерді меңгереді. А) барлық оқушылар: Өз отбасы туралы толық ақпарат береді В)оқушылардың көпшілігі: Отбасы мүшелерінің атап ,атауын жазады. С) кейбір оқушылар: Тірек сөздерді сүйене отырып, отбасы мүшелерінің бірін сипаттап айтады. Оқушылар орындай алады: отбасы, тату тіркестерді түсінеді де айтады Негізгі сөздер мен тіркестер: әпке, аға-іні, қарындас, сіңлі Талқылауға арналған сұрақтар: : Сенің атың кім? Сенің жасың нешеде? Сен нешінші сыныпта оқисың? Сенің отбасың бар ма? Отбасында неше адам бар |
| Языковые цели: | |
| Ожидаемый результат: | Привить любовь к семье и друзьям |
| Критерии успеха: | |
| Привитие ценностей: | |
| Навыки использования ИКТ: | |
| Межпредметная связь: | |
| Предыдущие знания: |
Ход урока
| Этапы урока | Запланированная деятельность на уроке | Ресурсы |
|---|---|---|
|
Начало урока |
Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): қазақ тілінде отбасы мүшелерін таныстыра алады,туысқандық атауларға байланысты сөздерді меңгереді. А) барлық оқушылар: Өз отбасы туралы толық ақпарат береді В)оқушылардың көпшілігі: Отбасы мүшелерінің атап ,атауын жазады. С) кейбір оқушылар: Тірек сөздерді сүйене отырып, отбасы мүшелерінің бірін сипаттап айтады. Оқушылар орындай алады: отбасы, тату тіркестерді түсінеді де айтады Негізгі сөздер мен тіркестер: әпке, аға-іні, қарындас, сіңлі Талқылауға арналған сұрақтар: : Сенің атың кім? Сенің жасың нешеде? Сен нешінші сыныпта оқисың? Сенің отбасың бар ма? Отбасында неше адам бар |
|
|
Середина урока |
Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): қазақ тілінде отбасы мүшелерін таныстыра алады,туысқандық атауларға байланысты сөздерді меңгереді. А) барлық оқушылар: Өз отбасы туралы толық ақпарат береді В)оқушылардың көпшілігі: Отбасы мүшелерінің атап ,атауын жазады. С) кейбір оқушылар: Тірек сөздерді сүйене отырып, отбасы мүшелерінің бірін сипаттап айтады. Оқушылар орындай алады: отбасы, тату тіркестерді түсінеді де айтады Негізгі сөздер мен тіркестер: әпке, аға-іні, қарындас, сіңлі Талқылауға арналған сұрақтар: : Сенің атың кім? Сенің жасың нешеде? Сен нешінші сыныпта оқисың? Сенің отбасың бар ма? Отбасында неше адам бар |
|
|
Конец урока |
Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): қазақ тілінде отбасы мүшелерін таныстыра алады,туысқандық атауларға байланысты сөздерді меңгереді. А) барлық оқушылар: Өз отбасы туралы толық ақпарат береді В)оқушылардың көпшілігі: Отбасы мүшелерінің атап ,атауын жазады. С) кейбір оқушылар: Тірек сөздерді сүйене отырып, отбасы мүшелерінің бірін сипаттап айтады. Оқушылар орындай алады: отбасы, тату тіркестерді түсінеді де айтады Негізгі сөздер мен тіркестер: әпке, аға-іні, қарындас, сіңлі Талқылауға арналған сұрақтар: : Сенің атың кім? Сенің жасың нешеде? Сен нешінші сыныпта оқисың? Сенің отбасың бар ма? Отбасында неше адам бар |
|
|
Рефлексия |
Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): қазақ тілінде отбасы мүшелерін таныстыра алады,туысқандық атауларға байланысты сөздерді меңгереді. А) барлық оқушылар: Өз отбасы туралы толық ақпарат береді В)оқушылардың көпшілігі: Отбасы мүшелерінің атап ,атауын жазады. С) кейбір оқушылар: Тірек сөздерді сүйене отырып, отбасы мүшелерінің бірін сипаттап айтады. Оқушылар орындай алады: отбасы, тату тіркестерді түсінеді де айтады Негізгі сөздер мен тіркестер: әпке, аға-іні, қарындас, сіңлі Талқылауға арналған сұрақтар: : Сенің атың кім? Сенің жасың нешеде? Сен нешінші сыныпта оқисың? Сенің отбасың бар ма? Отбасында неше адам бар |
Отзывы(0)