Құрмаштың күшігі

Мендыбаева Шынар Жаманшаловна
Мендыбаева Шынар Жаманшаловна
Костанайская
Костанай
СШ №19
Қазақ тілі
Класс:
8-сынып
Раздел:
«Биоалуан түрлілік. Жойылып бара жатқан жануарлар мен өсімдіктер»
Тема:

Құрмаштың күшігі

26.02.2020
157
Скачать в PDF Скачать в WORD
Цели обучения (ссылка на учебную программу): Т.8.1.1.1 - мәтін тақырыбы, тірек сөздер, иллюстрациялар арқылы көтерілетін мәселені болжау; А.8.1.6.1 – тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап беру.
Цели урока: Барлық оқушылар орындай алады: мәтіннің тақырыбын анықтайды, тірек сөздерді табады, иллюстрациялар арқылы көтерілетін мәселені болжап,тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап бере алады.
Языковые цели: <p>Оқушылар орындай алады: мұғалімнің көмегімен оқушылар сұрақтар дайындайды және мәтіннен қажетті ақпараттарды анықтау үшін топтық,жұптық,жеке жұмыстар атқарады.</p>
Ожидаемый результат: <p>Нақты ақпараттарды анықтайды. </p><p> Берілген сұрақтарға жауап береді. </p><p> Мәтіндегі негізгі мәліметті анықтайды; </p><p> Мәтіндегі оқиғаларға баға береді.&nbsp;&nbsp;</p>
Критерии успеха: Нақты ақпараттарды анықтайды. Берілген сұрақтарға жауап береді. Мәтіндегі негізгі мәліметті анықтайды; Мәтіндегі оқиғаларға баға береді.&nbsp;&nbsp;
Привитие ценностей: мәдениет пен тілдің біртұтастығын сақтауға тәрбиелеу
Навыки использования ИКТ:
Межпредметная связь: Тарихтың
Предыдущие знания: Жойылып бара жатқан қандай жануарларды білесіңдер? Жануарларға қатысты қандай шығармаларды білесіңдер?

Ход урока

Этапы урока Запланированная деятельность на уроке Ресурсы

Начало урока

Ұйымдастыру кезеңі • Сәлемдесу; • Оқушылардың және сыныптың дайындығын тексеру. Психологиялық ахуал Оқушылар бір-біріне сәттілік тілейді Топқа бөлу.Оқушылар «Сиқырлы стикер» әдісі бойынша үш топқа бөлінеді. Стикер ішіне жасырылған түстер бойынша үш топқа бөлінеді. Оқушыларға үнтаспадан бейнероликті көрсетіп сабақтың тақырыбын анықтаймыз. Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Құрмаштың күшігі» сабақтың оқу мақсаты мен критерийлері оқушыларға түсіндіріледі. Алдыңғы оқу «Қағаздағы сұрақтар» • Мұхтар Әуезов кім? • Ол қай жерде туған? • Ол неше жасында жетім қалады? • Мұхтар Әуезов нешінші жылы туған? • Қандай факультетін бітірді? • Оның қандй шығармасын білесің?&nbsp;&nbsp;

Середина урока

<p>Жұппен жұмыс: Әр топ өз тобында тақырыптарын талқылайды.Кейіннен тақтаға шығу арқылы постер жасап,қорғайды. </p><p><br></p><table class="table table-bordered"><tbody><tr><td><span style="color: rgb(0, 0, 0); font-size: 16px; text-align: left;">Мәтін атауы</span><br></td><td>Тірек сөздер</td><td>&nbsp;Негізгі ақпарат&nbsp;</td><td>Қосымша ақпарат</td></tr><tr><td></td><td><br></td><td><br></td><td><br></td></tr></tbody></table><p><br>&nbsp; &nbsp;</p><p><br></p><table class="table table-bordered"><tbody><tr><td>Бағалау критерийлер</td><td>Дискрипторлар</td></tr><tr><td>Мәтінді оқиды негізгі ақпараттарды табады</td><td>-Үзіндіге тақырып қояды; -тірек сөздерді табады -негізгі ақпараттарды түртіп жазады -топ мүшелері қорғайды</td></tr></tbody></table><p>&nbsp; Бағалау: Оқушылар тапсырма дескрипторы бойынша өз жұмыстарын бағалайды. «Екі жұлдыз, бір тілек» Грамматикалық тапсырма: «Жасырын сөздерді тап» ойыны</p><p><br></p><table class="table table-bordered"><tbody><tr><td>Қ&nbsp;&nbsp;</td><td>&nbsp;ұ<br></td><td>р<br></td><td>м&nbsp;<br></td><td>и<br></td><td>&nbsp;т&nbsp;<br></td></tr><tr><td>к&nbsp;</td><td>&nbsp;ө&nbsp;<br></td><td>к<br></td><td>&nbsp;а<br></td><td>а&nbsp;<br></td><td>я<br></td></tr><tr><td>ә&nbsp;&nbsp;</td><td>&nbsp;ж<br></td><td>с<br></td><td>ш</td><td>&nbsp;қ&nbsp;<br></td><td><br></td></tr><tr><td><span style="color: rgb(0, 0, 0); font-size: 16px; text-align: left;">е&nbsp; &nbsp;&nbsp;</span><br></td><td><span style="color: rgb(0, 0, 0); font-size: 16px; text-align: left;">т</span><br></td><td><span style="color: rgb(0, 0, 0); font-size: 16px; text-align: left;">е</span><br></td><td><span style="color: rgb(0, 0, 0); font-size: 16px; text-align: left;">&nbsp;р</span><br></td><td><span style="color: rgb(0, 0, 0); font-size: 16px; text-align: left;">е</span><br></td><td><span style="color: rgb(0, 0, 0); font-size: 16px; text-align: left;">к</span><br></td></tr><tr><td>&nbsp;қ&nbsp; &nbsp;&nbsp;</td><td>ө<br></td><td>б<br></td><td>&nbsp;а<br></td><td>у<br></td><td>и&nbsp;<br></td></tr><tr><td>а&nbsp; &nbsp;&nbsp;</td><td>е<br></td><td>&nbsp;т<br></td><td>ы<br></td><td>л<br></td><td>т<br></td></tr><tr><td>с&nbsp;</td><td>қ<br></td><td>&nbsp;ы&nbsp;<br></td><td>&nbsp;р&nbsp;<br></td><td>к<br></td><td>ү<br></td></tr><tr><td>а&nbsp;</td><td>с<br></td><td>қ<br></td><td>ұ&nbsp;<br></td><td>й&nbsp;<br></td><td>&nbsp;&nbsp;ш&nbsp;<br></td></tr><tr><td>д&nbsp; &nbsp;&nbsp;</td><td>о<br></td><td>ғ<br></td><td>ы<br></td><td>ш<br></td><td>&nbsp;і<br></td></tr><tr><td>&nbsp;с&nbsp;&nbsp;</td><td>к&nbsp;<br></td><td>ә<br></td><td>р<br></td><td>і&nbsp;<br></td><td>&nbsp;к&nbsp;&nbsp;<br></td></tr></tbody></table><p> </p><p><br>Жауаптар:Көксерек,итаяқ,құрмаш,әже,төбет,қасқыр,асқұйғыш,көрпе,Күшік,ит,ауыл, дос, Кері байланыс </p><p><b> 1 топ Авторы</b>: Әңгіме: Жазылған жылы: Тақырыбы: Күшік: Күшіктің иесі: Жеке ыдысы: Жануар: </p><p><b> 3топ:</b> М.Әуезов: Туған жылы: Туған жері: Танымал әңгіме: </p><p><br></p><p> Сабақта білім ленд сайтынан топпен тапсырманы орындайды </p><p><br></p><p><b> 1 топ </b>1-жаттығу Тыңдалым мәтінінен Құрмашқа тән өзгерістерді таңда. Құрмаш оны қасына алып жатады. Бөлек жатады. Үй ішінен шықпайды. Құрмаштың аяқ жағында жатады. Кәрі әжесінің қойнына жатпайды.</p><p><b> 2 топ</b> 3-жаттығу Мәтін не туралы? Көксерек арлан еді. Сондықтан бұның бойы биіктене берді. Әлі тұрқы шығып ұзарған жоқ. Барлық жүні қара көк, жотасы күдірейіп, сүйірленген бір бітімі бар. Қасқырлардың түрлері Құрмаштың ерлігі Көксеректі сипаттау Арландар туралы Бойының биіктігі </p><p><b> 3 топ </b></p><p> Жаттығулар 4-жаттығу </p><p> Мазмұнға сәйкес атауды таңда. Көксерек арлан еді. Сондықтан бұның бойы биіктене берді. Әлі тұрқы шығып ұзарған жоқ. Барлық жүні қара көк, жотасы күдірейіп, сүйірленген бір бітімі бар. Иттер Менің күшігім Көксерек Құрмаш Ұзын бойлы&nbsp;&nbsp;<br></p> https://bilimland.kz/ru/subject/kazah-tili/8-synyp/m-auezov-kokserek?mid=9d0c96b0-2864-11ea-8634-1d377a0e3eb0&nbsp;

Конец урока

<p>• Аяқталмаған 4 сөйлем әдісімен сабақты қорытындылау. </p><p> • Бүгін мен...................... білдім </p><p> • *................. қызықты болды. </p><p> • *.......................... қиын болды. </p><p> *......................... екенін түсіндім. </p><p><br></p><p> 8 тапсырма 126 бет&nbsp;&nbsp;</p>

Отзывы(0)