Пайдалы қазбалар жана ма?

ТАЕВА АЛМА АТАЕВНА
ТАЕВА АЛМА АТАЕВНА
Акмолинсакая
село малый Барап
ГУ \'Барапская ОШ\'
Естествознание
Класс:
4 класс
Раздел:
Я - исследователь
Тема:

Пайдалы қазбалар жана ма?

18.03.2020
41
Скачать в PDF Скачать в WORD
Цели обучения (ссылка на учебную программу): <p>4.3.4.1 - кейбір пайдалы қазбалардың қолданылу саласын анықтау; </p><p> 4.3.4.2 - Қазақстанның негізгі пайдалы қазбалары өндірілетін кен орындарын картадан көрсету;&nbsp;</p>
Цели урока: Жанғыш пайдалы қазбалардың пайда болатынын анықтайды.&nbsp; &nbsp;&nbsp;
Языковые цели: Тірек сөздерді пайдаланып жанғыш пайдалы қазбалардың пайда болуы мен пайдасын айтып бере алады. Көмір-уголь-coal. Мұнай-нефть-oil
Ожидаемый результат: Пайдалы қазбалардың жанатынын түсінеді. Жанғыш пайдалы қазбалардың түрлерін біледі. Жанғыш пайдалы қазбалардың пайдасын түсінеді.&nbsp;&nbsp;
Критерии успеха: Пайдалы қазбалардың қалай пайда болатынын біледі. Тау жыныстарының магмалық және шөгінді екенін түсінеді.
Привитие ценностей: Оқушыларды өзара құрмет көрсетуге, бір біріне түсіністікпен қарауға тәрбиелеу.&nbsp;
Навыки использования ИКТ: Таныстырылыммен жұмыс
Межпредметная связь: Қазақ тілі, дүниетану,тарих.
Предыдущие знания: Пайдалы қазбалардың қалай пайда болатынын біледі. Тау жыныстарының магмалық және шөгінді екенін түсінеді.

Ход урока

Этапы урока Запланированная деятельность на уроке Ресурсы

Начало урока

Ұйымдастыру кезеңі. «Мұғалімнің сыйы» . Оқушылармен өлеңді оқуға. Табиғат-біздің анамыз, Табиғатқа баламыз. Көмір,мұнай,газдарды, Оқып,зерттеп білеміз. Топқа бөлу. Санау арқылы топқа бөлінеді. 1-топ – көмір 2-топ – мұнай 3-топ – газ Оқушылар топ болып орындарына отырып, топ ережелерін сақтайды. Ой қозғау.Жұмбақ жасыру.&nbsp;&nbsp;

Середина урока

Ойын.Сиқырлы қолғап. Оқулықпен жұмыс. Ұқсастығы қандай? Мақсаты: Берілген ресурстардың айырмашылығы мен ұқсастықтарын анықтап, салыстыру. Оқулықта берілген фотосуреттерге қарап, олардың ортақ қасиеттерін анықтау. тапсырманы «Т-критерийі» стратегиясы арқылы орындау. «Т-критерийі» Мұнай, газ, көмір Ұқсастығы Айырмашылығы ҚБ. Мұғалімнің ауызша бағалауы. Зерттеу жұмысы. Мақсаты: Көмірге сипаттама беру. Оқушылар топтаса отырып, көмірдің қандай зат екендігін анықтайды. Ресурстарды тарату. Әр зерттеуші топқа көмірдің кесектерін, ұлғайтқыш шыны, стақан мен су және балға тарату. Зерттеудің жоспары: - Көмірдің кесектерін пйдалана отырып, оның түрін, түсін, иісін анықтау. - Көмірдің сынғыштығын дәлелдеу. - Көмірдің суда ерімейтінін анықтау. Зерттеу жұмысын орындау барысында оқушылар кесте толтыра отырып, көмір туралы білімдерін кеңейтеді. Саралау: Ынтасы жоғары оқушыға немесе оқушылар тобына көмірдің қандай пайдасы бар екендігін сұрауға болады. «Мен зерттеушімін» бөлімін жүзеге асыру. - Зерттеу жұмысы барысында қандай дереккөздер пайдаландыңдар? - Алынған нәтижелерді қандай формада ұсыну тиімдірек деп ойлайсыңдар? Зерттеу жұмысын қорытындылау. Әр топ өз жауаптарын белгілі бір формада көрсетіп, басқа топтардың жауаптарын тыңдап, қосатындарыңыз болса қосыңыздар. ҚБ. Мұғалімнің « Шапалақ » стратегиясы арқылы қалыптастырушы бағалауы. Көмір. Мақсаты: Көмірдің қалай пайда болатынын түсіну. Оқулықтағы суреттерді пайдалана отырып, оқушылар көмірдің қалай пайда болатынын «Менің ойымша» ойыны арқылы түсіндіреді. Жетекші сұрақтар арқылы тапсырманы орындау. Сұрақтар: - Көмір қандай зат? Мұнай ше? - Газ туралы не айтуға болады? - Көмір қалай пайда болған? - Көмірді не үшін пайдаланамыз? - Елімізде көмір қай жерден алынады? Картадан көрсет. - Мұнай қалай пайда болады? - Мұнайды қандай әдіспен алады? - Мұнай алынатын жерлерді картадан көрсет. ҚБ. Мұғалімнің «Бас бармақ» стратегиясы арқылы қалыптастырушы бағалауы. Ойлан. Еліміздің қай жерлерінде көмір, мұнай, газ өндіріледі?&nbsp; Шартты белгілерін картаның бетіне желімдеу. Тапсырманы оқушылар топпен орындайды. Көмір, мұнай және газдың шартты белгілерімен таныса отырып, әр топ картаның үстіне шартты белгілерді жабыстыру керек. картаға жабыстырылған шартты белгілерді тақтаға іледі. ҚБ. Мұғалімнің ауызша бағалауы. Сергіту сәті. Сұр қоян. Суретпен жұмыс.1-топ .Көмір туралы жазады. .2-топ.Мұнай туралы жазады.3-топ. Жаңғыш пайдалы қазбаларды топтасырады. Ауызша бағалау.

Конец урока

Топтық жұмыс. Қорытынды. Ыстық орындық арқылы сабақты қортындылау. Кері байланыс.Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын&nbsp; &nbsp;стикерге жазады.&nbsp;&nbsp;

Рефлексия

<p>Кері байланыс. «Алма ағашы».&nbsp;</p>

Приложение:

Открыть файл Пайдалы қазбалар жанама ?

Отзывы(0)