Сен күртеше киесің бе?
Сен күртеше киесің бе?
| Цели обучения (ссылка на учебную программу): | 2.1.1.1ауызша тіл және тыңдау көру материалын тыңдау және қарапайым сөйледерді түсініп қайталау 2.2.4.1оқиға желісін сақтай отырып, таныс сөздерді қолдану арқылы шынайы және ойдан құрастырылған оқиғаларды баяндау 2.5.1.2 сөйлеу барысында көптік/тәуелдік/жіктік/септік жалғауларын қолдану 2.5.2.2 ə, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ əріптері кездесетін сөздерді дұрыс айту жəне жазу |
| Цели урока: | Барлығы:қарапайым сөйлемдерді түсініп қайталау Көпшілік:сөйлеу барысында көптік/тәуелдік/жіктік/септік жалғауларын қолданады. Кейбіреуі:шынайы және ойдан құрастырған оқиғаларды баяндайды |
| Языковые цели: | суреттен көріп, айтуға |
| Ожидаемый результат: | сөйлем құрастыра алады, сұрақтарға жауап бере алады |
| Критерии успеха: | Заттық, сапалық атауларды қатыстырып сөйлемдер құрайды, жаңа киім кешек атауларын сипаттайды Сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастырады. |
| Привитие ценностей: | Осы сабақта оқушылардың бойына сіңіруге арналған оқу бағдарламасындағы құндылықтар мен ұлттық, жалпыадамзаттық құндылықтарды көрсетіңіз. Құндылықтарды дарыту … арқылы/көмегімен жүзеге асады (іс-әрекетті және/немесе тақырып мазмұнын сипаттау). |
| Навыки использования ИКТ: | Интерактивтақта, слайдтар,А4 парагы,маркерлер,түрлі түсті қарандаштар, фломастерлер, кеспе суреттер,желімқағаздар |
| Межпредметная связь: | Ықтимал пәнаралық байланысты әріптесіңізбен талқылаңыз немесе дереккөздерге жүгініңіз. Сабақта пәнаралық кіріктірілу қалай жүзеге асырылатынын көрсетіңіз (іс-әрекет және/немесе мазмұн арқылы) |
| Предыдущие знания: | Антоним сөздер: жаңа ескі, ұзын қысқа, ақ қараша |
Ход урока
| Этапы урока | Запланированная деятельность на уроке | Ресурсы |
|---|---|---|
|
Начало урока (.12 мин) |
«Сиқырлы гүл» әдісі: оқушылар қолына гүл алып: «Егер менде сиқырлы гүл болса, мен ... (ойын /арманын/жалғастырады)кезекпен бір біріне ұсынып айтады. Сабақ мақсатын айтып шығады Өткен сабақтың тапсырмасын тексеремін. Бір бірінің кемшіліктерін анықтайды, түзетеді, бағалайды. Үй жұмысын тексеру: Берілген сөздермен сөйлемдерді толықтырып, жазып келу. Дескриптор: Тәуелдік жалғауларын дұрыс қояды Жалғауларды белгілейді Сөйлемдерді толықтырып жазады Мәнерлеп оқып береді ҚБ:ауызша. мадақтау Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын арттыру мақсатында тақырыпқа қатысты слайд көрсетеді, Сөзжұмбақ «Киімдер» киім туралы сөзжұмбақты толтырады. Жұптық,топтық жұмыс Дескриптор: Киім атауларын атайды Торкөзге дұрыс жазады Көптік жалғауды дұрыс белгілейді. ҚБ: бір бірін бағалайды. Смайлик қояды. Қойған бағасын түсіндіреді |
Оқушылар армандарын айтып шығады. Тапсырманы айтады,тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді Сөйлемдерді оқып шығады Комплимент айту смайликтер |
|
Середина урока |
Сөздікпен жұмыс: 1.А)интерактив тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады,аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушылар қайталайды Ә) «дұрыс айт»айдарында тән дыбыстар бар сөздерді дұрыс айтады. Оларға назар аударады Сөздерді буынға дұрыс бөліп, қайталайды Дескриптор: Жаңа сөздерді қайталайды Буынға бөледі. Жуан,жіңішке сөз екенін анықтайды ҚБ: қол соғу 2. Мәтінмен жұмыс. Тыңдалым. Оқулықтағы мәтінді оқып,сөздердің мағынасын түсінеді.жаңа сөздерді қайталайды. Мәтінді кезекпен оқып шығады. Аударма жұмыс жасайды. Дескриптор: Сөйлемдерді оқиды. Жаңа сөздердің аудармасын айтады. Мәтінді аударады ҚБ: «бас бармақ» тәсілі |
Тыңдалым, оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды. Айтылым. Дұрыс айтады, ауызша жаттығу жүргізеді |
|
Конец урока |
Киімдер айтысы: Күртеше : Мен адамға ең керек киіммін!менсіз ол тонады! Бәтеңке: неге олай айтасың? Мен де пайдалымын! Менсіз адамның аяғы тонады және аурады Көйлек/жейде: Мыналар қызық екен! Адам күртеше мен аяқ киіммен ғана жүреді ме? Бас киім: Сендер неге тек өздеріңдерді айтасыңдар! Біз бәріміз адамға қажетпіз! Бірақ әркімнің міндеті бөлек! Сондықтан тату болайық! Ал адамдар бізді күтіп,таза ұстап кисе –сонда ғана адамға жарасымды,қажетті боламыз! |
рөлдік ойыны суреттер |
|
Рефлексия |
"кір жаятын жіп" мен жақсы түсіндім(киімді ілуге болады) мен біраз қиналдым (шаю керек) маған қиын болды(кайтадан жуып, шаю керек) |
Отзывы(0)