Сен күртеше киесің бе?

Буркутбаева Айнагүл Рыспаевна
Буркутбаева Айнагүл Рыспаевна
Ақмола
Сепе
"Сепе орта мектебі"КММ
Қазақ тілі
Класс:
2-сынып
Раздел:
Дені саудың жаны сау
Тема:

Сен күртеше киесің бе?

18.03.2020
124
Скачать в PDF Скачать в WORD
Цели обучения (ссылка на учебную программу): <p>2.1.1.1ауызша тіл және тыңдау көру материалын тыңдау және қарапайым сөйледерді түсініп қайталау 2.2.4.1оқиға желісін сақтай отырып, таныс сөздерді қолдану арқылы шынайы және ойдан құрастырылған оқиғаларды баяндау </p><p> 2.5.1.2 сөйлеу барысында көптік/тәуелдік/жіктік/септік жалғауларын қолдану</p><p> 2.5.2.2 ə, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ əріптері кездесетін сөздерді дұрыс айту жəне жазу&nbsp;&nbsp;</p>
Цели урока: <p>Барлығы:қарапайым сөйлемдерді түсініп қайталау</p><p> Көпшілік:сөйлеу барысында көптік/тәуелдік/жіктік/септік жалғауларын қолданады. </p><p> Кейбіреуі:шынайы және ойдан құрастырған оқиғаларды баяндайды&nbsp;&nbsp;</p>
Языковые цели: суреттен көріп, айтуға
Ожидаемый результат: сөйлем құрастыра алады, сұрақтарға жауап бере алады
Критерии успеха: Заттық, сапалық атауларды қатыстырып сөйлемдер құрайды, жаңа киім кешек атауларын сипаттайды Сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастырады.&nbsp;&nbsp;
Привитие ценностей: Осы сабақта оқушылардың бойына сіңіруге арналған оқу бағдарламасындағы құндылықтар мен ұлттық, жалпыадамзаттық құндылықтарды көрсетіңіз. Құндылықтарды дарыту … арқылы/көмегімен жүзеге асады (іс-әрекетті және/немесе тақырып мазмұнын сипаттау).&nbsp; &nbsp;&nbsp;
Навыки использования ИКТ: Интерактивтақта, слайдтар,А4 парагы,маркерлер,түрлі түсті қарандаштар, фломастерлер, кеспе суреттер,желімқағаздар
Межпредметная связь: Ықтимал пәнаралық байланысты әріптесіңізбен талқылаңыз немесе дереккөздерге жүгініңіз. Сабақта пәнаралық кіріктірілу қалай жүзеге асырылатынын көрсетіңіз (іс-әрекет және/немесе мазмұн арқылы)&nbsp; &nbsp;
Предыдущие знания: Антоним сөздер: жаңа ескі, ұзын қысқа, ақ қараша

Ход урока

Этапы урока Запланированная деятельность на уроке Ресурсы

Начало урока

(.12 мин)

<p>«Сиқырлы гүл» әдісі: оқушылар қолына гүл алып: «Егер менде сиқырлы гүл болса, мен ... (ойын /арманын/жалғастырады)кезекпен бір біріне ұсынып айтады. Сабақ мақсатын айтып шығады&nbsp;&nbsp;</p><p>Өткен сабақтың тапсырмасын тексеремін. Бір бірінің кемшіліктерін анықтайды, түзетеді, бағалайды. </p><p> Үй жұмысын тексеру: Берілген сөздермен сөйлемдерді толықтырып, жазып келу.</p><p> Дескриптор: Тәуелдік жалғауларын дұрыс қояды Жалғауларды белгілейді Сөйлемдерді толықтырып жазады Мәнерлеп оқып береді</p><p> ҚБ:ауызша. мадақтау&nbsp;&nbsp;</p><p>Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын арттыру мақсатында тақырыпқа қатысты слайд көрсетеді, Сөзжұмбақ «Киімдер» киім туралы сөзжұмбақты толтырады. Жұптық,топтық жұмыс </p><p> Дескриптор: Киім атауларын атайды Торкөзге дұрыс жазады Көптік жалғауды дұрыс белгілейді.</p><p> ҚБ: бір бірін бағалайды. Смайлик қояды. Қойған бағасын түсіндіреді&nbsp;&nbsp;</p> <p>Оқушылар армандарын айтып шығады.</p><p>Тапсырманы айтады,тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді Сөйлемдерді оқып шығады Комплимент айту&nbsp;</p><p>смайликтер&nbsp;</p>

Середина урока

<p>Сөздікпен жұмыс: 1.А)интерактив тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады,аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушылар қайталайды </p><p> Ә) «дұрыс айт»айдарында тән дыбыстар бар сөздерді дұрыс айтады. Оларға назар аударады Сөздерді буынға дұрыс бөліп, қайталайды</p><p> Дескриптор: Жаңа сөздерді қайталайды</p><p> Буынға бөледі. </p><p> Жуан,жіңішке сөз екенін анықтайды </p><p> ҚБ: қол соғу</p><p> 2. Мәтінмен жұмыс. Тыңдалым. Оқулықтағы мәтінді оқып,сөздердің мағынасын түсінеді.жаңа сөздерді қайталайды. Мәтінді кезекпен оқып шығады. Аударма жұмыс жасайды. </p><p> Дескриптор: Сөйлемдерді оқиды. </p><p> Жаңа сөздердің аудармасын айтады.</p><p> Мәтінді аударады </p><p> ҚБ: «бас бармақ» тәсілі</p><p><br></p> Тыңдалым, оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды. Айтылым. Дұрыс айтады, ауызша жаттығу жүргізеді&nbsp;&nbsp;

Конец урока

<p>Киімдер айтысы: </p><p> Күртеше : Мен адамға ең керек киіммін!менсіз ол тонады! </p><p>Бәтеңке: неге олай айтасың? Мен де пайдалымын! Менсіз адамның аяғы тонады және аурады</p><p> Көйлек/жейде: Мыналар қызық екен! Адам күртеше мен аяқ киіммен ғана жүреді ме?</p><p> Бас киім: Сендер неге тек өздеріңдерді айтасыңдар! Біз бәріміз адамға қажетпіз! Бірақ әркімнің міндеті бөлек! Сондықтан тату болайық! Ал адамдар бізді күтіп,таза ұстап кисе –сонда ғана адамға жарасымды,қажетті боламыз!&nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp;</p> <p>рөлдік ойыны</p><p>суреттер&nbsp;</p>

Рефлексия

<p>"кір жаятын жіп"&nbsp;</p><p>мен жақсы түсіндім(киімді ілуге болады)</p><p>мен біраз қиналдым (шаю керек)</p><p>маған қиын болды(кайтадан жуып, шаю керек)</p>

Отзывы(0)