Дағдарыс, оның әсері

Ибраева Айгуль Ароновна
Ибраева Айгуль Ароновна
Костанайская
Костанай
СШ №7
Қазақ тілі
Класс:
8-сынып
Раздел:
Жаһандық энергетикалық дағдарыс
Тема:

Дағдарыс, оның әсері

20.03.2020
137
Скачать в PDF Скачать в WORD
Цели обучения (ссылка на учебную программу):

8.3.4.1 Мәтіндердің түрлерін, тілдік ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасау.

Цели урока:
  • Дағдарыс сөзінің мағынасын ашу;
  • Дағдарыстың түрлерін саралай алады;
  • Ойларын толықтыра отырып кластер жасай алады;  
Языковые цели:

Дағдарыс, жаһан, күйзеліс, мәжбүрлеу, ысырап

Ожидаемый результат:

Оқушының барлығы

• Дағдарыс жайлы берілген мағлұмат арқылы түсінігін толықтыра алады;

Оқушылардың көбісі

• Дағдарыс тарауы бойынша берілген тапсырмалардың көпшілігін орындай алады;

Кейбір оқушылар

• Мәтін бойынша берілген тапсырмаларды орындай алады;

• Креативті жауап береді;  

Привитие ценностей:

Өзгенің көзқарасын құрметтеу, отандық прогресске, саудаға деген қызығушылықтарын арттыру 

Навыки использования ИКТ:

Онлайн сөздік, презентация көрсетілімі

Межпредметная связь:

Тарих, орыс тілі

Предыдущие знания:

Ғылыми жаңалықтар

Ход урока

Этапы урока Запланированная деятельность на уроке Ресурсы

Начало урока

(8)

Мұғалім оқу мақсатымен, бағалау критерийлерімен таныстырады.

“Шаттық шеңбері” тренингі

Оқушылар “Шаттық шеңбері” тұрып, бір-біріне сәттілік тілейді, жақсы тілектер айтады.  

5e74495b44098.jpg

Сабақтың басы. Блоб ағашы. Өзін өзі бағалау.

5e7448b73b5cb.jpg

5e74484b7323b.jpg

Дескриптор:

Жаңа сөздерді үйренеді;

Сөздік жұмысын жүргізеді;

«Ой шақыру» әдісі сұрақ-жауап. Ия немесе жоқ деп жауап береді.

1. Дағдарыс дегеніміз не?

2. Дағдарыстың қандай түрлері бар?

«Дағдарыс» сөзіне кластер жасау

Дескриптор:

-оқушылар тез ойлауға машықтанады; -сұрақ-жауап әдісіне еркін жауап береді;  

http://www.azattyq.org/media/video/ka. дағдарыс бойынша ой жинақтау үшін бейне материал көрсетілімі

Середина урока

(25)

6 тапсырма, 36 бет.

Мәтінде берілген сан есімдерді болжалдық сан есімдерге айналдырып жаз.

Мысалы: шамамен мың сегіз жүз жиырма бесінші жылы,

Дескриптор:

-сан есімдерді еске түсіре отырып, болжалдық сан есімге айналдыра алады;

-мәтін мазмұнынын түсініп, аударма арқылы жұмыс жасай алады;


5 тапсырма мәтін бойынша берілген сұрақтарды пайдалана отырып, диалог құрастыру

  •  Дескриптор:
  •  Берілген сұрақтардың мазмұнын түсінеді;
  •  Өз бетінше диалог құрастыра алады;
  •  Диалог құрастыру барысында сөз әдебін сақтай алады;  

Үлестірме материалдары

Конец урока

(5)

  •  Үй тапсырмасы 3-тапсырма. Берілген сөздердің антонимін және синонимін табыңдар.

Сабақтың аяғы. Блоб ағашы. Өзін өзі бағалау.

5e7448f31447e.jpg

Рефлексия

(2)

Рефлексия

  •  Ойтаразы. Шығу парағы.
  •  Бүгінгі сабақта қанша жаңа сөз үйрендіңдер?
  •  Әлемде болатын ірі дағдарыстар бір-біріне қалай әсер етеді?
  •  Қалай ойлайсыңдар дағдарыстан шығудың жолдары қандай?  

Отзывы(0)