Ауылға барамын.

Шинибекова Гульшат Сайлаукановна
Шинибекова Гульшат Сайлаукановна
Костанайская область
Костанай
ОШ №21
Қазақ тілі
Класс:
2-сынып
Раздел:
Менің туған өлкем
Тема:

Ауылға барамын.

20.03.2020
204
Скачать в PDF Скачать в WORD
Цели обучения (ссылка на учебную программу):

Қазақ тіліндегі мәтіндер негізінде оқушының ауыл туралы ақпараттықұғымын кеңейту. Оқушыларға ауыл туралы қазақша әңгімелей отырып олардың тілдік комуникациясын жетілдіру. Қарапайым сөйлеу үлгілері арқылы оқушылардың ауылға деген сүйіспеншілігін арттыру.

Цели урока:

Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді, тақырып көлемінде қазақша қарапайым хабарлама жасай алады.

Оқушыныңорташажетістігі(ООЖ):мәтіндегінегізгіойдыбілдіретінтірексөздердітабады,сөздердіңлексикалықмағынасынтүсінеді,шағынмәтіндердітыңдаубарысында түсінгенін сурет, сызба және айтылым арқылы көрсетеалады.

Оқушыныңжоғарғыжетістігі(ОЖЖ):сөздердімағынасынақарайорындықолданып, сыныптастарымен сұқбат құраалады.

Языковые цели:
Ожидаемый результат:

Диалогті толықтырады.

Критерии успеха:
Привитие ценностей:

Шарбақ, шатыр, тұрады,ауыл

Навыки использования ИКТ:

Интерактивті тақта, слайдтар, суреттер, балықтар, аквариум,смайликтер.

Межпредметная связь:

орыс тілі

Предыдущие знания:

Ход урока

Этапы урока Запланированная деятельность на уроке Ресурсы

Начало урока

Ұйымдастыру кезеңінде тренингін өткіземін.

Жұмбақ арқылы дыбыстарды қайталаймыз

Мұғалім «Ойлан, тап!» стратегиясы бойынша өлең арқылы сабақтың тақырыбын анықтамын, кейінбүгінгі сабақтың мақсатыментаныстырамын.

Середина урока

1. Сөздікпен жұмыс. А) Интерактивті тақтадан тақырыпқақатыстыжаңасөздерментаныстырамын, аудармасынайтамын. Олардыоқимын, оқушыларғақайталатамын.

Ә)«Дұрысайт!»айдарында берілген сөздерді дұрысайтуға машықтандырады, бірнеше ретқайталатады.

2. Мәтінмен жұмыс. Тыңдалым. Оқулықтағы тыңдалымға арналған мәтінді тыңдатамын, сөздердің мағынасын түсіндіремін.

Мәтін бойынша топтық жұмыс жасатамын

1-топ – мәтінді оқиды,

2-топ, аударады,

3-топ мазмұндайды  

Айтылым. LerningApps.org - Web-қолданбасы арқылы «Хиқаят картасы» әдісі бойынша мәтінді пысықтау мақсатында онлайн ойынын ойнаймыз

4. Дарынды оқушылармен жұмыс. Ірімшік туралы баяндама

5. Сергіту сәті. Оқушыларға сергіту жаттығуларын жасатып, тақпақты бірге қайталатып, қазақ тіліне тән дыбыстардың дұрыс айтылуын қадағалайды. Қане қанат жазайық, Қарлығашқа ұқсайық, Ұшып-ұшып алайық, Орнымызға қонайық. Қалам алып, дәптерімізге жазайық!  

Жұптық жұмыс. Жазылым. Оқулықтағы 1-тапсырманы орындатамын  

Оқулықтағы 4-тапсырманы орындатады. «Алау» телеарнасынан бүгін бізге тілші келді.Сендерге сабақ бойынша сұрақтар қояды.   


Конец урока

1. Бүгін сабақта не туралы айттық?

2. Бүгін қандай сөздерді үйрендік?  

Формативтібағалау.Мұғалім оқушылардың өзін бағалауы бойынша қорытынды бағаны өзіқояды.

Рефлексия

Көңілді және көңілсіз қонжықтар.

Отзывы(0)