Ауылға барамын.
Қазақ тілі
Класс:
2-сынып
Раздел:
Менің туған өлкем
Тема:
Ауылға барамын.
20.03.2020
204
5
Цели обучения (ссылка на учебную программу): | Қазақ тіліндегі мәтіндер негізінде оқушының ауыл туралы ақпараттықұғымын кеңейту. Оқушыларға ауыл туралы қазақша әңгімелей отырып олардың тілдік комуникациясын жетілдіру. Қарапайым сөйлеу үлгілері арқылы оқушылардың ауылға деген сүйіспеншілігін арттыру. |
Цели урока: | <p>Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді, тақырып көлемінде қазақша қарапайым хабарлама жасай алады.</p><p>Оқушыныңорташажетістігі(ООЖ):мәтіндегінегізгіойдыбілдіретінтірексөздердітабады,сөздердіңлексикалықмағынасынтүсінеді,шағынмәтіндердітыңдаубарысында түсінгенін сурет, сызба және айтылым арқылы көрсетеалады.</p><p>Оқушыныңжоғарғыжетістігі(ОЖЖ):сөздердімағынасынақарайорындықолданып, сыныптастарымен сұқбат құраалады.</p> |
Языковые цели: | |
Ожидаемый результат: | Диалогті толықтырады. |
Критерии успеха: | |
Привитие ценностей: | Шарбақ, шатыр, тұрады,ауыл |
Навыки использования ИКТ: | Интерактивті тақта, слайдтар, суреттер, балықтар, аквариум,смайликтер. |
Межпредметная связь: | орыс тілі |
Предыдущие знания: |
Ход урока
Этапы урока | Запланированная деятельность на уроке | Ресурсы |
---|---|---|
Начало урока |
<p>Ұйымдастыру кезеңінде тренингін өткіземін.</p><p>Жұмбақ арқылы дыбыстарды қайталаймыз</p><p>Мұғалім «Ойлан, тап!» стратегиясы бойынша өлең арқылы сабақтың тақырыбын анықтамын, кейінбүгінгі сабақтың мақсатыментаныстырамын.</p> | |
Середина урока |
<p>1. Сөздікпен жұмыс. А) Интерактивті тақтадан тақырыпқақатыстыжаңасөздерментаныстырамын, аудармасынайтамын. Олардыоқимын, оқушыларғақайталатамын.</p><p>Ә)«Дұрысайт!»айдарында берілген сөздерді дұрысайтуға машықтандырады, бірнеше ретқайталатады.</p><p>2. Мәтінмен жұмыс. Тыңдалым. Оқулықтағы тыңдалымға арналған мәтінді тыңдатамын, сөздердің мағынасын түсіндіремін.</p><p>Мәтін бойынша топтық жұмыс жасатамын </p><p> 1-топ – мәтінді оқиды,</p><p> 2-топ, аударады, </p><p> 3-топ мазмұндайды </p><p>Айтылым. LerningApps.org - Web-қолданбасы арқылы «Хиқаят картасы» әдісі бойынша мәтінді пысықтау мақсатында онлайн ойынын ойнаймыз</p><p>4. Дарынды оқушылармен жұмыс. Ірімшік туралы баяндама</p><p>5. Сергіту сәті. Оқушыларға сергіту жаттығуларын жасатып, тақпақты бірге қайталатып, қазақ тіліне тән дыбыстардың дұрыс айтылуын қадағалайды. Қане қанат жазайық, Қарлығашқа ұқсайық, Ұшып-ұшып алайық, Орнымызға қонайық. Қалам алып, дәптерімізге жазайық! </p><p>Жұптық жұмыс. Жазылым. Оқулықтағы 1-тапсырманы орындатамын </p><p>Оқулықтағы 4-тапсырманы орындатады. «Алау» телеарнасынан бүгін бізге тілші келді.Сендерге сабақ бойынша сұрақтар қояды. </p><p><br></p> | |
Конец урока |
<p>1. Бүгін сабақта не туралы айттық? </p><p> 2. Бүгін қандай сөздерді үйрендік? </p><p>Формативтібағалау.Мұғалім оқушылардың өзін бағалауы бойынша қорытынды бағаны өзіқояды.</p> | |
Рефлексия |
Көңілді және көңілсіз қонжықтар. |
Отзывы(0)