Ауылға барамын.

Шинибекова Гульшат Сайлаукановна
Шинибекова Гульшат Сайлаукановна
Костанайская область
Костанай
ОШ №21
Қазақ тілі
Класс:
2-сынып
Раздел:
Менің туған өлкем
Тема:

Ауылға барамын.

20.03.2020
204
Скачать в PDF Скачать в WORD
Цели обучения (ссылка на учебную программу): Қазақ тіліндегі мәтіндер негізінде оқушының ауыл туралы ақпараттықұғымын кеңейту. Оқушыларға ауыл туралы қазақша әңгімелей отырып олардың тілдік комуникациясын жетілдіру. Қарапайым сөйлеу үлгілері арқылы оқушылардың ауылға деген сүйіспеншілігін арттыру.
Цели урока: <p>Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді, тақырып көлемінде қазақша қарапайым хабарлама жасай алады.</p><p>Оқушыныңорташажетістігі(ООЖ):мәтіндегінегізгіойдыбілдіретінтірексөздердітабады,сөздердіңлексикалықмағынасынтүсінеді,шағынмәтіндердітыңдаубарысында түсінгенін сурет, сызба және айтылым арқылы көрсетеалады.</p><p>Оқушыныңжоғарғыжетістігі(ОЖЖ):сөздердімағынасынақарайорындықолданып, сыныптастарымен сұқбат құраалады.</p>
Языковые цели:
Ожидаемый результат: Диалогті толықтырады.
Критерии успеха:
Привитие ценностей: Шарбақ, шатыр, тұрады,ауыл
Навыки использования ИКТ: Интерактивті тақта, слайдтар, суреттер, балықтар, аквариум,смайликтер.
Межпредметная связь: орыс тілі
Предыдущие знания:

Ход урока

Этапы урока Запланированная деятельность на уроке Ресурсы

Начало урока

<p>Ұйымдастыру кезеңінде тренингін өткіземін.</p><p>Жұмбақ арқылы дыбыстарды қайталаймыз</p><p>Мұғалім «Ойлан, тап!» стратегиясы бойынша өлең арқылы сабақтың тақырыбын анықтамын, кейінбүгінгі сабақтың мақсатыментаныстырамын.</p>

Середина урока

<p>1. Сөздікпен жұмыс. А) Интерактивті тақтадан тақырыпқақатыстыжаңасөздерментаныстырамын, аудармасынайтамын. Олардыоқимын, оқушыларғақайталатамын.</p><p>Ә)«Дұрысайт!»айдарында берілген сөздерді дұрысайтуға машықтандырады, бірнеше ретқайталатады.</p><p>2. Мәтінмен жұмыс. Тыңдалым. Оқулықтағы тыңдалымға арналған мәтінді тыңдатамын, сөздердің мағынасын түсіндіремін.</p><p>Мәтін бойынша топтық жұмыс жасатамын </p><p> 1-топ – мәтінді оқиды,</p><p> 2-топ, аударады, </p><p> 3-топ мазмұндайды&nbsp;&nbsp;</p><p>Айтылым. LerningApps.org - Web-қолданбасы арқылы «Хиқаят картасы» әдісі бойынша мәтінді пысықтау мақсатында онлайн ойынын ойнаймыз</p><p>4. Дарынды оқушылармен жұмыс. Ірімшік туралы баяндама</p><p>5. Сергіту сәті. Оқушыларға сергіту жаттығуларын жасатып, тақпақты бірге қайталатып, қазақ тіліне тән дыбыстардың дұрыс айтылуын қадағалайды. Қане қанат жазайық, Қарлығашқа ұқсайық, Ұшып-ұшып алайық, Орнымызға қонайық. Қалам алып, дәптерімізге жазайық!&nbsp;&nbsp;</p><p>Жұптық жұмыс. Жазылым. Оқулықтағы 1-тапсырманы орындатамын&nbsp;&nbsp;</p><p>Оқулықтағы 4-тапсырманы орындатады. «Алау» телеарнасынан бүгін бізге тілші келді.Сендерге сабақ бойынша сұрақтар қояды.&nbsp; &nbsp;</p><p><br></p>

Конец урока

<p>1. Бүгін сабақта не туралы айттық? </p><p> 2. Бүгін қандай сөздерді үйрендік?&nbsp;&nbsp;</p><p>Формативтібағалау.Мұғалім оқушылардың өзін бағалауы бойынша қорытынды бағаны өзіқояды.</p>

Рефлексия

Көңілді және көңілсіз қонжықтар.

Отзывы(0)