Олимпиада тарихы

Бекенова Айзада Сайлаубаевна
Бекенова Айзада Сайлаубаевна
Костанайская
Костанай
ОШ №14
Қазақ тілі
Класс:
6-сынып
Раздел:
«Олимпиада жеңімпаздары – Қазақстан мақтанышы»
Тема:

Олимпиада тарихы

26.03.2020
809
Скачать в PDF Скачать в WORD
Цели обучения (ссылка на учебную программу): 6.1.5.1.Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, жоспар құру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру ; 6.4.4.2. Етістіктің түрлерін ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану;  
Цели урока: Барлығы: Мәтіннің тақырыбын анықтайды. Олимпиада тарихына деген қызығушылығын арттырады. Көбі: Мәтіннен етістіктерді таба алады.Олимпиада тарихы жайлы білімдерін толықтырады. Кейбірі: Олимпиада жайлы тілдесе алады, қосымша мәліметтер береді.  
Языковые цели: Оқушылар: Етістіктің түрлерін ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдана алады. Пән лексикасы және терминология: Спортт тақырыбына қатысты жаңа сөздер мен терминология. Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: Мәтін бойынша ………………………….. ақпарат аладым. Олимпиада ойындарына ………………… ұсынар едім.  
Ожидаемый результат: «Олимпиада тарихы» тақырыбында сөздік қорын молайтып, айтылым дағдыларын дамытты. Қазақ тіліндегі етістіктің түрлерін дұрыс қолдануға дағдыланды.
Критерии успеха:
Привитие ценностей:
Навыки использования ИКТ: PowerPoint таныстырылымы
Межпредметная связь: Дене шынықтыру, тарих.
Предыдущие знания:

Ход урока

Этапы урока Запланированная деятельность на уроке Ресурсы

Начало урока

Сабақ мақсатын түсіндіру Психологиялық ахуал туғызу.Топтарға бөлу. «Атомдар мен молекулалар» Әр қатысушы - жеке атомдар. Жүргізушінің айтуы бойынша атомдар қозғалысқа түседі, бір - бірімен жеңіл қақтығысқа түседі. Жүргізуші қанша атомның қосындысынан молекула құралатынын айтады, сол кезде сол санға сай бірігіп тұра қалу керек. Молекула құрамына кірмей қалғандар ойыннан шығады.Оқушылар 3 топқа бөлінеді. Мағынаны ашу:олимпиада шеңберлері туралы не білеміз? Үй тапсырмасын пысықтау. «Қалтадағы сұрақтар» әдісі арқылы өткен сабақты саралау. (Оқушылар  Жер-Ана  тақырыбына дайындап келген сұрақтарын қалтаға салады. Қалтадағы сұрақтар араластырылғаннан кейін оқушылар қайта алып, қолына түскен сұрақтарға жауап береді.). қалта,сұрақтар

Середина урока

Топтық жұмыс Тыңдалым мәтіні. Әр топқа «Данышпандар» әдісі бойынша тапсырма беремін. 1- топ:Мәтінмен жұмыс істеудің негіздері. Мәтінге ат қойып, жоспар құрыңдар. Дескриптор: -мәтінді түсінеді; - мәтінге ат қойып, жоспар құрады. 2- топ: Иллюстрациялық бейнелеу. Мәтіннің негізгі ойын сурет, сызба, т.б. арқылы бейнелеп көріңдер. Дескриптор: -мәтінді түсінеді; - мәтіннің негізгі ойын сурет түрінде бейнелейді. 3- Талқылауға арналған маңызды сұрақтар. Сыныпта талқылауға тұрарлықтай, ерекше көңіл бөлуге болатын ойларды, пікірлерді сұрақ ретінде қойыңдар. Дескриптор: -мәтінді түсінеді; - мәтін бойынша сұрақ құрастырады. Топтар бірін – бірі бағалайды : Өте жақсы - Жақсы - Орташа - Сергіту сәті. «Алақан,қабырға,жұдырық» Шығармашылық жұмыс: Олимпиада ойындарына қазақтың қандай ұлттық ойынын ұсынар едіңдер? Әр топтан 1-2 оқушы жауап береді. Дескриптор - Әр топ бір қазақтың ұлттық ойыннын ұсынады; - Ол ойын түрін неге ұсынғанын дәлелдейді. Жұптық жұмыс • Бос орынға қажетті сөздерді жаз: • Олимпиада 4 жыл сайын өткізіледі • Олимпиада ұраны үш латын сөзінен құралып, «тезірек, биігірек, күштірек» деген мәнде жұмсалады. • 2012 жылғы олимпиада Англия елінің Лондон қаласында болды. • 2012 жылғы олимпиада да қазақстандықспортшыларбарлығы 13 медаль алды, оның 2 –еуі алтын, 4-еуі күміс, 7 -еуіқола. • ҚазақстанРеспубликасының спортшылары олимпиаданың ауыр атлетика, жеңіл атлетика, веложарыс, • бокс ойындарынан алтын медаль алды. • Лондон олимпиадасына 189 мемлекет қатысты. • Олимпиада ойындарының эмблемасын француз ақсүйегі барон Пьер де Кубертен енгізді. Бағалау критерийі: Оқушылар топта өздерінің жұптық жұмыстарымен бірін-бірі таныстырады және стикер арқылы бағаланады жұмысына кері байланыс береді.

Конец урока

 Кері байланыс: «Шеңбердегі доп» Оқушылар топта отырып бір – біріне допты лақтырады. Доп қолына тиген оқушы сабақ туралы бір сөйлем айтады. • Олимпиада тарихына сипаттама бер. Өз сөзіңде етістік түрлерін қолдан.  

Рефлексия

Смайликтер арқылы бағалау

Отзывы(0)