Олимпиада тарихы
Қазақ тілі
Класс:
6-сынып
Раздел:
«Олимпиада жеңімпаздары – Қазақстан мақтанышы»
Тема:
Олимпиада тарихы
26.03.2020
809
10
Цели обучения (ссылка на учебную программу): | 6.1.5.1.Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, жоспар құру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру ; 6.4.4.2. Етістіктің түрлерін ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану; |
Цели урока: | Барлығы: Мәтіннің тақырыбын анықтайды. Олимпиада тарихына деген қызығушылығын арттырады. Көбі: Мәтіннен етістіктерді таба алады.Олимпиада тарихы жайлы білімдерін толықтырады. Кейбірі: Олимпиада жайлы тілдесе алады, қосымша мәліметтер береді. |
Языковые цели: | Оқушылар: Етістіктің түрлерін ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдана алады. Пән лексикасы және терминология: Спортт тақырыбына қатысты жаңа сөздер мен терминология. Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: Мәтін бойынша ………………………….. ақпарат аладым. Олимпиада ойындарына ………………… ұсынар едім. |
Ожидаемый результат: | «Олимпиада тарихы» тақырыбында сөздік қорын молайтып, айтылым дағдыларын дамытты. Қазақ тіліндегі етістіктің түрлерін дұрыс қолдануға дағдыланды. |
Критерии успеха: | |
Привитие ценностей: | |
Навыки использования ИКТ: | PowerPoint таныстырылымы |
Межпредметная связь: | Дене шынықтыру, тарих. |
Предыдущие знания: |
Ход урока
Этапы урока | Запланированная деятельность на уроке | Ресурсы |
---|---|---|
Начало урока |
Сабақ мақсатын түсіндіру Психологиялық ахуал туғызу.Топтарға бөлу. «Атомдар мен молекулалар» Әр қатысушы - жеке атомдар. Жүргізушінің айтуы бойынша атомдар қозғалысқа түседі, бір - бірімен жеңіл қақтығысқа түседі. Жүргізуші қанша атомның қосындысынан молекула құралатынын айтады, сол кезде сол санға сай бірігіп тұра қалу керек. Молекула құрамына кірмей қалғандар ойыннан шығады.Оқушылар 3 топқа бөлінеді. Мағынаны ашу:олимпиада шеңберлері туралы не білеміз? Үй тапсырмасын пысықтау. «Қалтадағы сұрақтар» әдісі арқылы өткен сабақты саралау. (Оқушылар Жер-Ана тақырыбына дайындап келген сұрақтарын қалтаға салады. Қалтадағы сұрақтар араластырылғаннан кейін оқушылар қайта алып, қолына түскен сұрақтарға жауап береді.). | қалта,сұрақтар |
Середина урока |
Топтық жұмыс Тыңдалым мәтіні. Әр топқа «Данышпандар» әдісі бойынша тапсырма беремін. 1- топ:Мәтінмен жұмыс істеудің негіздері. Мәтінге ат қойып, жоспар құрыңдар. Дескриптор: -мәтінді түсінеді; - мәтінге ат қойып, жоспар құрады. 2- топ: Иллюстрациялық бейнелеу. Мәтіннің негізгі ойын сурет, сызба, т.б. арқылы бейнелеп көріңдер. Дескриптор: -мәтінді түсінеді; - мәтіннің негізгі ойын сурет түрінде бейнелейді. 3- Талқылауға арналған маңызды сұрақтар. Сыныпта талқылауға тұрарлықтай, ерекше көңіл бөлуге болатын ойларды, пікірлерді сұрақ ретінде қойыңдар. Дескриптор: -мәтінді түсінеді; - мәтін бойынша сұрақ құрастырады. Топтар бірін – бірі бағалайды : Өте жақсы - Жақсы - Орташа - Сергіту сәті. «Алақан,қабырға,жұдырық» Шығармашылық жұмыс: Олимпиада ойындарына қазақтың қандай ұлттық ойынын ұсынар едіңдер? Әр топтан 1-2 оқушы жауап береді. Дескриптор - Әр топ бір қазақтың ұлттық ойыннын ұсынады; - Ол ойын түрін неге ұсынғанын дәлелдейді. Жұптық жұмыс • Бос орынға қажетті сөздерді жаз: • Олимпиада 4 жыл сайын өткізіледі • Олимпиада ұраны үш латын сөзінен құралып, «тезірек, биігірек, күштірек» деген мәнде жұмсалады. • 2012 жылғы олимпиада Англия елінің Лондон қаласында болды. • 2012 жылғы олимпиада да қазақстандықспортшыларбарлығы 13 медаль алды, оның 2 –еуі алтын, 4-еуі күміс, 7 -еуіқола. • ҚазақстанРеспубликасының спортшылары олимпиаданың ауыр атлетика, жеңіл атлетика, веложарыс, • бокс ойындарынан алтын медаль алды. • Лондон олимпиадасына 189 мемлекет қатысты. • Олимпиада ойындарының эмблемасын француз ақсүйегі барон Пьер де Кубертен енгізді. Бағалау критерийі: Оқушылар топта өздерінің жұптық жұмыстарымен бірін-бірі таныстырады және стикер арқылы бағаланады жұмысына кері байланыс береді. | |
Конец урока |
Кері байланыс: «Шеңбердегі доп» Оқушылар топта отырып бір – біріне допты лақтырады. Доп қолына тиген оқушы сабақ туралы бір сөйлем айтады. • Олимпиада тарихына сипаттама бер. Өз сөзіңде етістік түрлерін қолдан. | |
Рефлексия |
Смайликтер арқылы бағалау |
Отзывы(0)