Қызыл кітапқа енген гүлдер

Шолпанбаева Айгуль Кадировна
Шолпанбаева Айгуль Кадировна
Костанайская
Костанай
ОШ №14
Қазақ тілі
Класс:
4-сынып
Раздел:
Қоршаған ортаны қорғау
Тема:

Қызыл кітапқа енген гүлдер

26.03.2020
357
Скачать в PDF Скачать в WORD
Цели обучения (ссылка на учебную программу): Т.4.1.1.1 анық оқылған мәтінді тыңдап, қысқаша жазба (тірек сөздер арқылы) нақтылау мақсатында сұхбат құру; мәтін мазмұнын кесте бойынша айту; Т.4.1.3.1 тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша постер жасау;   
Цели урока: Т.4.1.1.1 анық оқылған мәтінді тыңдап, қысқаша жазба (тірек сөздер арқылы) нақтылау мақсатында сұхбат құру; мәтін мазмұнын кесте бойынша айту; Т.4.1.3.1 тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша постер жасау; А.4.2.1.1 берілген сөздердің синонимдерін табу  
Языковые цели: А.4.2.1.1 берілген сөздердің синонимдерін табу
Ожидаемый результат: <p>• Емен ағашымен танысады. • Тірек сөздерді қолданады. • Мәтін мазмұны бойынша сұхбат құрады • Мәтіннен алған ақпаратты постерге түсіріп, айтады&nbsp;</p><p>Мұғалімдер оқушылардың тақырыпты қаншалықты мегергендерін міндетті түрде тексеруі керек. Сабақтың өн бойында қалыптастырушы бағалау элементтері көрініс табуы тиіс. Мұғалімнің оқушыларды бағалауы (мадақтар сөздерін қолдануы), оқушылардың өздерін және бір -бірін бағалаулары болуы керек. Кері байланыс жүргізудің маңызы зор.&nbsp;</p>
Критерии успеха: • Емен ағашымен танысады. • Тірек сөздерді қолданады. • Мәтін мазмұны бойынша сұхбат құрады • Мәтіннен алған ақпаратты постерге түсіріп, айтады&nbsp;&nbsp;
Привитие ценностей: Оқушылардың бойына отанға деген сүйіспеншілікті қалыптастыра отырып, қоршаған ортаны құрметтеуге, сақтауға үйрету&nbsp;
Навыки использования ИКТ: Интерактивті тақта
Межпредметная связь: Дүниетану, орыс тілі&nbsp;
Предыдущие знания: Ағаш түрлері

Ход урока

Этапы урока Запланированная деятельность на уроке Ресурсы

Начало урока

Оқушылaрдың caбaққa дaйындығын текcеру. Көтерiңкi көңiл күй oрнaту үшiн «Көңіл күйім» әдісін қолдану арқылы сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Бір-біріне жақсы тілектер айту Үйге берілген таспсырма «Ортадағы қалам» әдісі арқылы сұралынады 1. «Жаңа сөз үйрен» айдары оқушыларды сабаққа қатысты жаңа сөздерді меңгерту мақсатында жүргізіледі. Оқушыларға бірнеше жаңа сөздерге қатысты суреттер көрсетіледі. «Қимыл,ым-ишара арқылы» арқылы оқушылар жаңа сөздерді меңгеріп сөз тіркестерін, сөйлемдер құрастырады. Гүл атауы, биіктігі, лалагүл, итмұрын, кеш қызғалдақ, түсі, пайдасы 1.Осы сөздердің мағыналарын түсіндіру. 2. Дұрыс айтуға дағдыландыру: 3. Жаңа сөздерден сөз тіркестерін құрастыру: 4. Сөйлемдер құрастыру. 5. Жана сөздерді сөздік дәптерге жазу. Мұғалім ауызша комментарий береді. «Жақсы! Тамаша! Керемет!»&nbsp;&nbsp; https://bilimland.kz/ru/courses

Середина урока

<p>Мәтіналды жұмыс Сәйкестендіру ( жеке жұмыс) Мықты ағаш - күшті ағаш Көп жасау - ұзақ өмір сүру Нәр алады жауыннан – жаңбыр суымен қоректену Ағаштың саясы – ағаштың көлеңкесі Мәтін «Лалагүл», «Итмұрын», «Кеш қызғалдақ» Мәтіндері оқылады СЕРГІТУ СӘТІ&nbsp;&nbsp;</p><p>«Кел, сөйлесейік» Жұптық жұмыс Берілген тапсырма тыңдалым дағдысын жетілдіруге арналған. Тақырыпқа байланысты сұхбат құру&nbsp;&nbsp;</p><p>Топпен жұмыс (постер жасау)</p> https://bilimland.kz/ru/courses

Конец урока

«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау (мұғалімнің бағалауы) Мұғалім ауызша комментарий береді. «Жақсы! Тамаша! Керемет!&nbsp;&nbsp; https://bilimland.kz/ru/courses

Рефлексия

«БАС, КӨЗ, ҚОЛ» әдісі арқылы рефлексия жасау https://bilimland.kz/ru/courses

Отзывы(0)