Біздің айналамыздағы ақпарат

Болысова Гульмира Махсутхановна
Болысова Гульмира Махсутхановна
Шығыс Қазақстан облысы
Ақсуат ауылы
"Қожагелді батыр атындағы орта мектеп"КММ
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар/Информатика
Сынып:
5-сынып
Бөлім:
Ақпарат және оны өңдеу
Тақырып:

Біздің айналамыздағы ақпарат

29.01.2022
0
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): <p>Ақпарат түсінігі, әртүрлі формадағы ақпараттар, ақпаратты сақтау, өңдеу, қабылдау.</p><p><br></p>
Сабақтың мақсаты: <p>Ақпарат, ақпараттың түрлері, ақпарат беретін құрылғылар, ақпараттың қасиеттері және ақпараттық үдерістер ұғымдарымен танысады</p><p><br></p>
Тілдік мақсаттар: <p>Пәнге қатысты лексика мен терминология:&nbsp;&nbsp;</p><table class="table table-bordered"><tbody><tr><td><font color="#000000" style="background-color: rgb(255, 255, 0);"><b>Қазақша&nbsp;</b></font></td><td><font color="#000000" style="background-color: rgb(255, 255, 0);"><b>&nbsp;Русский&nbsp;</b></font></td><td><font color="#000000" style="background-color: rgb(255, 255, 0);"><b>English&nbsp;</b></font></td></tr><tr><td><b>ақпарат</b></td><td><b>&nbsp;информации</b></td><td><b>Іnformation</b></td></tr><tr><td><b>ақпараттың түрлерін</b></td><td><b>виды информации</b></td><td><b>types of information</b></td></tr><tr><td><b>ақпараттың қасиеттері&nbsp;</b></td><td><b>свойства информации</b></td><td><b>properties of information</b></td></tr><tr><td><b>&nbsp;ақпараттық үдерістер</b></td><td><b>информационные процессы</b></td><td><b>&nbsp; information processes</b></td></tr><tr><td></td><td></td><td><br></td></tr></tbody></table><p>&nbsp; &nbsp;</p><p> Диалог құруға/жазылымға қажетті сөздер топтамасы тіркестері:&nbsp; <b>Ақпарат, ақпараттың түрлерін, ақпараттың қасиеттері, ақпараттық үдерістер&nbsp;&nbsp;</b></p>
Күтілетін нәтиже: <ol><li>Ақпарат ұғымын біледі;</li><li>Ақпараттың түрлерімен танысады; </li><li>Ақпараттың қасиеттерін, ақпарат үрдістерін ажырата алады</li></ol>
Бағалау критерийлері: <p>• ақпарат ұғымын, ақпарат беретін құрылғыларды біледі;</p><p> • ақпараттың түрлерін, ақпараттың қасиеттерінен ажырата алады;</p><p> • Ақпаратты қалай сақтауды, өңдеуді, қабылдауды қолдана біледі;&nbsp; &nbsp;</p>
Құндылықтарды дарыту: <p>Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың <b>«Цифрлы Қазақстан»</b> бағдарламасындағы <b>4 бағытының</b> біріншісі негізінде – </p><p> ауыл-аймақты кең&nbsp; жолақты интернетпен қамтамасыз етіп, еліміздің транзиттік мүмкіндіктерін компьютерлік сауаттылық арқылы арттыру.</p>
АКТ-ны қолдану дағдылары: <p>• <b>информатика(bilimland.kz) + биология (bilimland.kz)+дүниетану(bilimland.kz; </b></p><p><b> • вilimland.kz видеожинақтар, жаттығулар, тест тапсырмалары;&nbsp;&nbsp;</b></p>
Пәнаралық байланыс: Биология, ағылшын
Бастапқы білім: <p>Компьютердегі деректерді қалай қорғауға болады?</p><p><br></p>

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(10 минут)

<p><b>Ұйымдастыру кезеңі:</b>&nbsp;</p><ul><li> Сынып оқушыларын түгендеу арқылы <b>Kyndelik.kz-ті </b>(электрондық журнал) толтырамын;</li><li>Бүгінгі сабақ барысында әр оқушылардың жетістіктеріне қарай <b>«фишка»</b> берілетінін айтып өтемін;&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; <b>Психологиялық ахуал:</b></li><li>Оқушыларды ортаға шақырып жұптастырып, ақ парақта жазылған Тілеймін, Сәттілік, Табыс, Әр кезде, Әр жерде, Сәлеметсіз бе! сөздерін бір-біріне қаратып айтқызып психологиялық ахуал туғызамын.&nbsp;&nbsp;</li></ul><p><b>Үй тапсырмасын сұрау</b> </p><p> Үй тапсырмасын сұрамас бұрын бүгінгі сабаққа дайындықтарыңыз қалай?- деп сұрап, оқушылардың жауабын тыңдап, олай болса алдарыңызда жатқан <b>«Блоб» </b> ағашының дәл қазір қай бұтағында тұрмын деп ойлайсыздар әр біреуіңіз, бояп белгілеңіздер деп, оқушыларға ой тастаймын. Оқушылар өздерінің үй тапсырмасы бойынша дайындықтарын, жаңа тақырыпты әлі меңгермегендерін ескере отырып <b>«Блоб»</b> ағашының қай бұтағында тұрғанына белгі қояды.</p><p><b> -</b> <b>Үй тапсырмасын</b> <span style="background-color: rgb(255, 255, 0);">LearningApps</span> программасындағы тапсырманы орындату арқылы тексеремін. </p><p><b> - </b>Дұрыс орындағандарға <b>«фишка»</b> беремін</p><p><b> І. Қызығушылықты ояту.</b> </p><p> Сынып оқушыларынан кез - келген 3 оқушыны ортаға шақырып қолымдағы қобдишаданы көрсетіп, қалай ойлайсыздар мына қобдишада не бар? – сұрағын қоя отырып, оқушылар ойын тыңдап, сабаққа қызығушылықтарын оятып, бұл <b style="background-color: rgb(255, 255, 0);">«Табыс»</b> қобдишасы дей отырып, бұнда бүгінгі сабағымыздың табыс критерийлері бар, бұнымен сабақ барысында танысасыздар деп, әрі қарай сабақты жалғастырамын.</p><p><b> Құндылықты дәріптеу</b></p><p><b> -</b> Оқушыларға бүгінгі сабағымыздың <b>«Құндылығы»</b> Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың «Цифрлы Қазақстан» бағдарламасының бірінші бағыттын алсақ, ауыл-аймақты кең&nbsp; жолақты интернетпен қамтамасыз етіп, еліміздің&nbsp; транзиттік мүмкіндіктерін арттыру, бұл барлық өңірлермен бірге біздің ауданымызға да үлкен мүмкіндік берді.&nbsp; &nbsp;<br></p> <p><b>Kyndelik.kz</b></p><p><b><br></b> </p><p><b> фишкалар</b></p><p><b><br></b></p><p><b>сөздер жазылған парақша&nbsp;</b>&nbsp;</p><p><b>«Блоб» ағашы</b></p><p><b><br></b></p><p><b>LearningApps </b>программасы </p><p><b><br> «Табыс»</b> қобдишасы</p><p><b> презентация&nbsp; &nbsp;&nbsp;</b></p><p><br></p><p><br></p>

Сабақтың ортасы

(27 минут)

<p><b>ІІ. Мағынаны ажырату.</b></p><p><b> Жаңа тақырыпты меңгерту.</b></p><p>Қазір әрбіреуіңіздің үйлеріңізде компьютермен еркін жұмыс істеу, интернетке шығу мүмкіндігі бар, енді сол мүмкіндікті қалай қолдануға болады? – екен, барлығымыз экранға қарайық дей отырып «www.bilimland.kz сайтынан <b>«Ақпарат ұғым»</b> <b>https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/5-synyp/lesson/aqparat-uhymy</b> бейнекөріністі көрсете отырып, қандай ұғымдар жөнінде естіп білдіңіздер? - дей келе (оқушылардың жауаптарын ести отырып) сабақтын тақырыбы мен мақсатын оқушылармен біріге анықтаймыз. Табыс критерийлерімен таныстырып кетемін. Оқулықтан §9 тақырыпта берілген мәтіннен 60-61 беттегі <b style="background-color: rgb(255, 255, 0);">«Ақпараттың түрлері»</b> және <b style="background-color: rgb(255, 255, 0);">«Ақпараттың қасиеттері»</b> бөлімін оқытамын. Мәтінен оқығандары бойынша әңгіме жүргіземін. Жаңа ұғымдарды <span style="background-color: rgb(255, 255, 0);">«Ақпараттың түрлері»</span> бейне көрінісін көрсете отырып толықтырып кетемін. <b>https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/5-synyp/lesson/aqparat-turleri</b> </p><p> Жалпы өмірде ақпаратты қандай сезім мүшелері арқылы қабылдаймыз екен? – деп, енді биологиялық тұрғыдан бейнекөрініске назар салайық деп, білімдерін толықтыру мақсатында<b> биология (bilimland.kz)</b> <span style="background-color: rgb(255, 255, 0);">«Адам биологиялық түрі ретінде»</span>&nbsp;<span style="background-color: rgb(255, 255, 0);">«Сезім мүшелері»</span>&nbsp; <span style="background-color: rgb(255, 255, 0);">«Дененің сезім мүшелері»</span> бөлімі бойынша бейне көрініс көрсетемін. <b>https://bilimland.kz/kk/courses/biologiya-kk/adam-biologiyalyq-tur-retinde/sezim-musheleri/lesson/denening-cezim-musheleri</b> </p><p><b> Сергіту сәті </b><span style="background-color: rgb(255, 255, 0);"> «Дүниетану»&nbsp;</span>&nbsp;<span style="background-color: rgb(255, 255, 0);">«Адамның сезім мүшелері» </span> - <b>https://bilimland.kz/kk/courses/dunietanu https://bilimland.kz/kk/courses/dunietanu/adamnyng-sezim-musheleri </b> бейнекөріністерін көрсетіп, көзге арналған жаттығуды оқушыларға жасатып, жаңа тақырып бойынша білімдерін толықтырамын.</p><p><b>Практикалық жұмыс</b> </p><p><span style="background-color: rgb(255, 255, 0);"> «Ақпара ұғымы»</span> бөлімі бойынша <b>№1жаттығу&nbsp;&nbsp;</b><b>№2жаттығу, №3 жаттығу</b></p><p> - Тест тапсырмаларын орындату <span style="background-color: rgb(255, 255, 0);">«Ақпараттың түрлері»</span> бөлімі бойынша да практикалық жұмыс орындатамын. Тапсырманы жақсы орындаған оқушыларға <span style="background-color: rgb(255, 255, 0);">«фишка»</span> беремін.&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp;</p><p>&nbsp; &nbsp; &nbsp;</p> <p><b>Информатика 5 сынып </b></p><p> Г.А. Көпеева </p><p> Ү.М. Ділманова</p><p><br></p><p> https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/5-synyp/lesson/aqparat-uhymy https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/5-synyp/lesson/aqparat-turleri <a href="https://bilimland.kz/kk/courses/biologiya-kk/adam-biologiyalyq-tur-retinde/sezim-musheleri/lesson/denening-cezim-musheleri" target="_blank"><b>https://bilimland.kz/kk/courses/biologiya-kk/adam-biologiyalyq-tur-retinde/sezim-musheleri/lesson/denening-cezim-musheler</b>i</a></p><p> Сергіту сәтіне арналған <b>жаттығулар</b>&nbsp; &nbsp;&nbsp;</p>

Сабақтың соңы

(6 минут)

<p><b>ІІІ. Ой қорыту.</b> </p><p><b> 8. Оқушылардың ойларын жинақтау, талдау мақсатында оқулықтан</b> <span style="background-color: rgb(255, 255, 0);">«Талдау»</span> деңгейін орындатамын.&nbsp; &nbsp;</p><p><b>9. Kyndelik.kz</b> электронды журналда түсініктеме беру арқылы оқушыларды формативті бағалаймын.<br></p><p><b> 10. Үйге тапсырма беру</b>. <span style="background-color: rgb(255, 255, 0);">«Білу»</span> және <span style="background-color: rgb(255, 255, 0);">«Қолдану» </span>деңгейінің тапсырмаларын үй жұмысына беремін.&nbsp;&nbsp;<br></p> <p><b>Венн </b>диаграммасы</p><p><b><br></b></p><p><b> </b></p><p><b>&nbsp;</b></p>

Рефлексия

(2 минут)

<p><b>11. Рефлексия </b></p><p>Сабақтың басында берген «Блоб» ағашын оқушыларға қайта ұсына отырып, енді осы ағаштың қай бұтағына дейін көтерілдім деп ойлайсыздар -дей отырып, әр оқушыға белгі қойғызып сабағыма кері байланыс жасатамын.</p> <b>«Блоб»</b> ағашы&nbsp;

Пікірлер(0)