Бұл кім

Құлмұрат Гүлдана Инабатқызы
Құлмұрат Гүлдана Инабатқызы
Костанайская
Костанай
СШ №1
Қазақ тілі
Класс:
1-сынып
Раздел:
Менің отбасым және достарым
Тема:

Бұл кім

04.02.2020
91
Скачать в PDF Скачать в WORD
Цели обучения (ссылка на учебную программу):

1.2.2.1 сурет/үлгі бойынша 1-2 сөйлемнен тұратын сөз сөйлеу, хабарлы және сұраулы сөйлемдердің интонациясын дұрыс қою

1.2.1.1 сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер мен сөз тіркестерін дұрыс дыбыстап айтып қолдану

Цели урока:

Берілген тақырып бойынша сөйлеу;

Сөздік қорды толықтыру .

Языковые цели:

Пән лексикасы және терминология: атам,әжем,ағам,анам,інім,әкем

Диалог және айтылым үшін қажетті сөз тіркестер: Сенің отбасыңда, қанша адам, аты кім?   

Ожидаемый результат:

Барлық оқушылар төмендегіні меңгереді: •Мұғалімнің қолдауымен сөздерді және сөз тіркестерін қайталап айта алады.

Оқушылардың көпшілігі: Өз отбасы туралы айта алады.

Кейбір оқушылар:   1-2 сөйлемнен әңгіме айта алады  

Критерии успеха:

 -сурет/үлгі бойынша 1-2 сөйлемнен тұратын сөз сөйлейді, хабарлы және сұраулы сөйлемдердің интонациясын дұрыс қояды

-сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер мен сөз тіркестерін дұрыс дыбыстап айтып қолданады  

Привитие ценностей:

- Өзіне және айналадағы адамдарға құрмет; • Ынтымақтастық; • Жауапты азаматтық позиция; • Отбасы мүшелеріне деген құрмет.

-Аталған құндылықтар сабақ тақырыбы арқылы оқушылардың жеке және жұптаса отырып жұмыс жасаулары, сын тұрғысынан ойлай білу, ақпаратты өңдей білу дағдылары негізінде жүзеге асады.  

Навыки использования ИКТ:

Аудио оқулық, аудио дәптер,  суреттер

Межпредметная связь:

«Отбасы және достарым» тақырыбы негізінде алған білімдерін өзін-өзі тану пәнінде оқушылар еркін қолдана алады. 

Предыдущие знания:

Кел қайталайық

Ход урока

Этапы урока Запланированная деятельность на уроке Ресурсы

Начало урока

(3 мин)

Қызығушылықты ояту. Шеңбер құру арқылы оқушыларға сұрақтар қою.

 5e39079930fc4.png

Берілген сөздер: Ата, әже, аға, әпке, қарындас, сіңлі, әке, ана 

Отбасы туралы сурет

Середина урока

(32 мин)

 Кіріспе бөлім Жаңа тақырыппен таныстыру.

Оқушылармен бірлесе отырып сабақ мақсатын анықтап алу.

Жұмыс алгоритмімен танысады.

 Мұғалім – оқушы. Мұғалім сұрағы: (4-сұраққа жауап беру үшін, бірнеше сөз тіркестерін қолына беруге болады)

- Сенің атың кім?

- Сен үйде не істейсің?

- Сен мектепте не істисің? (кітап оқимын, сурет саламын, анама көмектесемін, теледидар көремін)

1-тапсырма.Тыңдалым. (дайын сұрақтарды беруге болады)

Менің атам Менің әжем Менің ағам Менің інім т.б.

Сөздікпен жұмыс

Әпкем-моя сестра

Ағам-мой брат

Атам-моя дедушка

Әжем-моя бабушка


Дескриптор: Оқушылар сұраққа жауап береді. Сурет бойынша сөйлейді


 Сергіту сәті: «Сиқырлы қалпақ» ойыны. Әуен ойнап тұрады, оқушылар айналып жүреді. Әуен тоқтағанда мұғалім оқушы басына қалпақ кигізеді. Қалпақ киген оқушы өз отбасы туралы бір сөйлем айтады.

Мысалы: біздің отбасында 5 адам бар. Менің атам ақылды. Менің анам әдемі.


  Мұғалім –оқушы. Отбасы мүшелерінің атқаратын істерін айтуға үйрену.

Іс – әрекетті білдіретін сөздерді дұрыс айту.

- Сен үйде не істейсің?

- Анаң үйде не істейді? Дәптермен жұмыс. Іс- әрекетті білдіретін сөздермен танысу, сөздерсен сөйлем құрау.

А) мұғалім сөздерді оқиды, оқушылар қайталайды,дәптерге белгілейді

В) сөздерді пайдалынып, сұраққа жуап береді.   


Жеке жұмыс. Суретке қарап сөздерді анықтап айтады. Сөйлемді оқып береді. Бұл кім?


5e3908aea3b0a.png


Суретті сипатта. Жеке жұмыс. Тақтаға келеді.

А) мынау суретте не суреттелген? (отбасы)

В) отбасы мүшелері не істейді? (әке теледидар көреді)

С) отбасы қандай? (тату)  

суреттер

Аудио оқулық


Аудио дәптер  

Конец урока

(3 мин)

Қорытынды. Сұрақ- жауап әдісі

Мұғалім тарапынан оқушыларға сұрақтар қойылады

-Отбасыңда кімдер бар?

-нешінші сыныпта оқисың

-Бұл кім?

суреттер

Рефлексия

(2 мин)

Өздерін бағалау. Бармақ арқылы бағалайды

Бүгін сабақта не үйрендің?

Сабақ ұнады ма

Мен көп сөз үйрендім

Маған қиын болды    

бағалау парақтары

Приложение:

Открыть файл Бұл кім?

Отзывы(0)