Жылқы – ер қанаты

Сахьяа Акмарал Аделбековна
Сахьяа Акмарал Аделбековна
Акмолинский
Егиндикол
Днепропетровская СШ
Қазақ тілі
Класс:
7-сынып
Раздел:
Төрт түлік мал және егіншілік – ел берекесі
Тема:

Жылқы – ер қанаты

17.02.2020
290
Скачать в PDF Скачать в WORD
Цели обучения (ссылка на учебную программу):

 Т2. Назарын шоғырландырып тыңдау.

7.Т2.Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау  

Цели урока:

• Қазақ тіліндегі нақты хабарламалар арқылы оқушыларға жылқы малы жайлы ақпарат беру.

• Сөйлесім барысында сын тұрғысынан ойлауға үйретудің белсенді элементтерін пайдалану негізінде оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру.

• Қазақша шағын мәтіндерді баяндау арқылы ақпараттық-танымдық құзыреттілігін қалыптастыру.  

Языковые цели:

Сабақ тақырыбына қатысты жаңа сөздер мен жаңа ұғымдар беріледі. Сөйлемдерінің лексикалық –грамматикалық талаптарға сай құрылуына назар аударылады.

Лексикалық минимум: киелі жануар - священное животное атбегі - конный всадник (тот, кто готовит лошадей на скачки) ел қорғаған – защитник страны жан серігі – душевный спутник реңк - оттенок ажырату - различать жүйрік - скакун  

Ожидаемый результат:

Оқушылардың жылқы жануры жайлы жаңа ақпараттармен білімін жетілідіріп және қазақ тіліндн сөйлеуге дағдылануы.

Критерии успеха:

• Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): қазақша жылқы малы жайлы ақпарат береді, мәтіндегі жаңа сөздерді меңгереді, сөйлесім барысында қолданады.

• Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): қазақ тілінде жылқы малын сипаттайды, қасиеті жайлы мәліметтер береді.

• Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): тақырып аясында өз бетімен қазақша мәтін құрайды.  


Привитие ценностей:

Адамгершілік, ізеттілік

Навыки использования ИКТ:

Интербелсенді тақта, түрлі-түсті стикерлер, 

Межпредметная связь:

Орыс тілі, биология

Предыдущие знания:

Өткен сабақтағы білімді сұраққа жауап беру арқылы бекіту

Ход урока

Этапы урока Запланированная деятельность на уроке Ресурсы

Начало урока

Ұйымдастыру кезеңі

1. Түрлі-түсті стикер арқылы топқа бөлу.

2.Төрт түлік | Домашние животные на казахском | Introduce children to four kinds of livestock бейнекөрініс көрсетіледі.

3. Сабақтың мақсаты мен жетістік критерийлері талқыланады.

4. Сөздік жұмысы: киелі жануар - святое животное атбегі - конный всадник ел қорғаған - страны защищал жан серігі – душевный спутник реңк - оттенок ажырату - жүйрік – быстрый

5.Жеке жұмыс Тыңдалым алдындағы тапсырма: «Микрофон» әдісі

1-тапсырма. Сұрақтарға жауап бер. Оқушылардан төрт түлік мал туралы, үй жануарлары туралы не білетіндіктерін сұрау: - Төрт түлік деп нені атаймыз? - Төрт түлікке қандай жануарлар жатады? - Не себепті олар «төрт түлік» деп аталады?

6. Жұптық жұмыс «Қос жазба күнделігі» әдісі

2 – тапсырма. Төрт түлік туралы қандай мақал – мәтел білесің? Білетін мақалыңды діптерге жазып, оның мағынасын түсіндір. Мақал - мәтел Түсіндірме

Кері байланыс: «Үш шапалақ» әдісі қалыптастырушы бағалау.  

5e4a635cb6991.png

www.youtube.com/watch?v=lD6fpwKr4NQ

Середина урока

7. Жеке жұмыс «Сәйкестендіру» әдісі

3 – тапсырма. Түліктің төлін тап. Оларды атап, орысша баламасын айт.  


Түйе (бота)Верблюд (верблюжонок)Жылқы (құлын)Лошадь (жеребенок)Сиыр (бұзау)Корова (теленок)Қой (қозы)Баран (ягненок)Ешкі (лақ)Коза (козленок)


8. Топтық жұмыс 4-тапсырма.

Тыңда. Мәтінді оқы.

1-топ «INSERT» әдісі  

5e4a622abe7ce.png

2-топ «Синквейн» әдісі


5e4a626381c85.png


3-топ «Төрт сөйлем» әдісі

5e4a62adaf464.png


Кері байланыс: «Смайликтер» әдісі қалыптастырушы бағалау.

5e4a6343602e1.png

Конец урока

9. Топтық жұмыс «Еркін әңгіме» әдісі

6- тапсырма.

Эссе тақырыбы: «Жылқы кисе – киім, жылқы мінсе – көлік, жылқы жесе – тамақ, жылқы ішсе сусын» деген ойды қалай түсінесің?

Мұғалім кері байланыс береді: «Мадақтау» әдісі қалыптастырушы бағалау.

5e4a6314168a1.png  5e4a63245a218.png

Үй жұмысы 59 бет, 5 – тапсырма (жазбаша) Сөздер мен сөз тіркестерін мағынасына қарай сәйкестердір.  


Рефлексия

Рефлексия «Бес саусақ» әдісі

Бас бармақ – не үйрендім ?

Маған не ұнады? Балан үйрек -

Бүгін мен не жасадым және неге қол жеткіздім?

Ортан терек – Менің көңіл-күйім?

Шылдыр шүмек – Бүгін кімге көмектесе алдым?             5e4a63b5cc9f9.png

Кішкене бөбек – Қандай қиындық болды, оны жеңе алдым ба?  

5e4a63ceadc21.png

Приложение:

Открыть файл Жылқы-ер қанаты

Отзывы(0)