Төрт түліктің пайдасы

Досумова Гульнара Тыйштаковна
Досумова Гульнара Тыйштаковна
Костанайская
Костанай
СШ №5
Қазақ тілі
Класс:
7-сынып
Раздел:
Төрт түлік мал және егіншілік – ел берекесі
Тема:

Төрт түліктің пайдасы

28.02.2020
134
Скачать в PDF Скачать в WORD
Цели обучения (ссылка на учебную программу): 7.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау; 7.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді кесте, диаграмма, сызба, шартты белгілер түрінде ұсыну.  
Цели урока: Барлық оқушылар істей алады: Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтайды. Көптеген оқушылар істей алады: Қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді кесте, диаграмма, сызба, шартты белгілер түрінде ұсынады, жазбаша, ауызша жұмыстар орындайды. Кейбір оқушылар істей алады: берілген материал мазмұны бойынша сұрақтар құрастырады, мазмұнын өз сөзімен айтады.  
Языковые цели: Берілген аудиовизуалды материалды тыңдай отырып, «Төрт түліктің пайдасы» тақырыбы қатысты сөздерді тауып, сөз тіркестерін құрай алады, материал мазмұны бойынша сұрақтар құрастырады.
Критерии успеха: Берілген материалдарды тыңдайды, сөздердің мәнін түсінеді, ақпараттық өзектілігін анықтайды. • Қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді кесте, диаграмма, сызба, шартты белгілер түрінде ұсынады, жазбаша, ауызша жұмыстар орындайды • Берілген материал мазмұны бойынша сұрақтар құрастырады, мазмұнын өз сөзімен айтады.  
Привитие ценностей: Оқушылардың жануарларға деген сүйіспеншіліктерін дамыту, оларға қамқорлықпен қарауға үйрету және баулу
Межпредметная связь: Дүниетану, өзін-өзі тану
Предыдущие знания: Сабақ барысында берілген тақырыпқа байланысты таныстырылым, жануарлардың тіршілігі жайлы бейнеролик көру.

Ход урока

Этапы урока Запланированная деятельность на уроке Ресурсы

Начало урока

(10 минут)

<p>&nbsp;Сәлемдесу, сабаққа дайындық. </p><p> Балалар, сабағымыз қызықты өту үшін , мен сендерді 2 топқа бөлемін. Топқа бөлу(суреттер арқылы) «Пазл» әдісі. Алдарына берілген пазл суретті құрастыру арқылы топқа бөлінеді.</p><p> І –топ , ІІ- топ </p><p> Қызығушылықты ояту&nbsp; Бейнематериал тамашалау. «Қазақ неге малдың төрт түлігін ерекшелеген?»</p><p> «Кинометафора» әдісі </p><p> Сұрақтар: 1.Бейне фильм не туралы? 2.Бұл фильм сізге қандай ой салды? 3.Бүгінгі тақырып қандай болады деп ойлайсыңдар? Оқушылардың жас ерекшеліктеріне қарай оқыту. Балалар тақтаға назар аударыңдар!&nbsp; &nbsp;</p><p>Ойын «Сандарды ретімен орналыстыр» .&nbsp; </p><p>«Ой қозғау» ойыны&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;</p><table class="table table-bordered"><tbody><tr><td>2</td><td>4</td><td>1</td><td>3</td><td><br></td><td><br></td><td><br></td><td><br></td></tr><tr><td>ө</td><td>т</td><td>т</td><td>р</td><td><br></td><td><br></td><td><br></td><td><br></td></tr><tr><td>7</td><td>5</td><td>9</td><td>11</td><td>6</td><td>8</td><td>10</td><td>12</td></tr><tr><td>л</td><td>т</td><td>к</td><td>і</td><td>ү</td><td>і</td><td>т</td><td>ң</td></tr><tr><td>15</td><td>14</td><td>13</td><td>18</td><td>16</td><td>19</td><td>17</td><td><br></td></tr><tr><td>й</td><td>а</td><td>п</td><td>с</td><td>д</td><td>ы</td><td>а</td><td><br></td></tr></tbody></table><p>Қандай сөз шықты?&nbsp;</p><p> Кім оқиды?&nbsp;</p><p> Ендеше, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы </p><p> «Төрт түліктің пайдасы» - сабағымыздың мақсаты, сабақта әр түрлі тәсілдер бойынша тапсырмалар орындап, ойын арқылы білімімізді толықтырамыз.&nbsp; Сабақтың мақсаттары мен бағалау критерийлерімен таныстыру&nbsp;&nbsp;</p> bilimland.kz

Середина урока

(23 минут)

<p>&nbsp;Жаңа сабақ: Мағынаны тану </p><p> Топтық жұмыс. Оқушыларға топтық жұмыс тапсырмалары таратылады. </p><p> 1- тапсырма. Суреттерде берілген жануарлар туралы зерттеу кестесін толтырады&nbsp;&nbsp;</p><p>Зерттеу кестесі.&nbsp; «Болжау» әдісі</p><p><br></p><table class="table table-bordered"><tbody><tr><td>Жануарлар</td><td>Қай жерді тіршілік етеді?</td><td>Қалай тамақтанады?</td><td>Төлдері қалай аталады?</td></tr><tr><td>1-топ</td><td><br></td><td><br></td><td><br></td></tr><tr><td>Түйе</td><td><br></td><td><br></td><td><br></td></tr><tr><td>Сиыр</td><td><br></td><td><br></td><td><br></td></tr><tr><td>2- топ</td><td><br></td><td><br></td><td><br></td></tr><tr><td>Жылқы</td><td><br></td><td><br></td><td><br></td></tr><tr><td>Қой</td><td><br></td><td><br></td><td><br></td></tr></tbody></table><p>ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалау</p><p>«Сиқырлы шаршы» ойыны.&nbsp; «Филворд» әдісі</p><p>2- тапсырма. «Сиқырлы шаршы» ішінде жануарлар аттары жасырылған. Тор көзде жасырылған жануарларды жылдам табу қажет.&nbsp;&nbsp;<br>Жеке бағалау. </p><p> 3- тапсырма • Мәтінмен таныспас бұрын, жаңа сөздермен таныстыру. Тыңдалым. Оқылым. Айтылым. Жазылым Мәтінмен жұмыс . Төрт түліктің пайдасы 61 бет&nbsp;&nbsp;</p><p>І топ – «Венн диаграмма».«Венн диаграмма» стратергиясы</p><p>Жануарлар - үй жануарлары және жабайы аңдар деп екіге бөлінеді. Үй жануарлары: сиыр, қой, жылқы, ешкі, түйе. Оларды адамдар қолға үйреткен. Ал жабайы аңдар орманда, далада, тауда және хайуанаттар бағында өмір сүреді. Олар: арыстан, қасқыр, аю, қоян, елік және т.б. </p><p> ІІ топ– кластер жасау.</p><p>«Топтастыру » стратегиясы</p><p>ҚБ «Алақан жазбасы» арқылы топпен бірге бағалау.&nbsp;&nbsp;</p>

Конец урока

(7 минут)

<p>&nbsp; II. Сабақты бекіту: </p><p>Өзіңді тексер&nbsp;&nbsp;</p><p>III. Кері байланыс. "Аяқталмаған сөйлем"</p><p>IV. Үй тапсырмасын беру:&nbsp;</p><p> Коллаж жасау</p> bilimland.kz

Рефлексия

<p>Кері байланыс. "Аяқталмаған сөйлем".</p><p>Бүгін мен ....................білдім.</p><p>Мен басқаларды ........... тыңдадым.</p><p>Мен сабаққа ........ қатыстым.</p><p>Мен үшін ...................қызық болды.</p><p>Маған .........................тапсырмаларды орындау оңай болды.</p>

Отзывы(0)