Менің мысығым ақ.
Менің мысығым ақ.
| Цели обучения (ссылка на учебную программу): | 2.3.5.1. Мұғалімнің көмегімен сөздік, анықтамалардан қажетті ақпаратты табу. 2.2.5.1. Фильмдер мен тыңдалым материалындағы сөйлемдерді қолданып, сюжетті суреттеу. 2.5.1.4. Мұғалім көмегімен сөйлеу барысында есімдіктерді (сілтеу, сұрау) қолдану. |
| Цели урока: | 2.3.5.1. Мұғалімнің көмегімен сөздік, анықтамалардан қажетті ақпаратты табу. 2.2.5.1. Фильмдер мен тыңдалым материалындағы сөйлемдерді қолданып, сюжетті суреттеу. 2.5.1.4. Мұғалім көмегімен сөйлеу барысында есімдіктерді (сілтеу, сұрау) қолдану. |
| Языковые цели: | Берілген сөздердің синонимдерін табу. |
| Ожидаемый результат: |
|
| Критерии успеха: |
|
| Привитие ценностей: | Оқушылардың бойына қамқорлық сезімін ұялату. |
| Навыки использования ИКТ: | Интерактивті тақта, видео, презентация. |
| Межпредметная связь: | орыс тілі. |
| Предыдущие знания: | Ақ лағым бар. |
Ход урока
| Этапы урока | Запланированная деятельность на уроке | Ресурсы |
|---|---|---|
|
Начало урока |
Мұғалім оқушыларды «Шаттық шеңберіне» тұрғызады, сәлемдеседі, жоқ оқушыларды түгендейді. Өткен сабақтың тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды. Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында мысықтың суретін көрсетеді. Мұғалім: - Балалар, сендердің үйлеріңде мысық бар ма? Оны қалай атайсыңдар? мысықтың суретін көрсетеді. |
https://bilimland.kz/ru/courses |
|
Середина урока |
1.Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім парақшаға жазылған жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады. Ә) «Дұрыс айт!» айдарында берілген сөздерді дұрыс айтуға машықтандырады, бірнеше рет қайталатады. Қалай-как,мұрт-усы,тырнақ-ногти. 2.Мәтінмен жұмыс. Тыңдалым. Оқулықтағы тыңдалымға арналған мәтінді тыңдатады, сөздердің мағынасын түсіндіреді. І-топ- Менің мысығым бар. Оның аты-Мурка. Ол ойнайды, көп ұйықтайды. Мурка әдемі мысық. ІІ-топ.Мынау менің мысығым.Оның түсі-қара.Ол сүтті жақсы көреді,тышқанды аулайды. ІІІ-топ.Әлидің мысығы үлкен.Оның тырнағы өткір,мұрты бар,түсі ақ.Әлимен ойнайды. 3.Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс. А) Айтылым. Оқулықтағы 1,3 тапсырманы орындатады. Ә) Оқылым. Оқулықтағы 2-тапсырманы орындатады. 4. Сергіту сәті. Қимылмен көрсете отырып, сергіту жаттығуын жасатады Тікірейіп құлағы, Менен бұрын тұрады. Бойын жазып, керіліп, Беті-қолын жуады. Мяу-мяу. 5. Әр топтан оқушылар шығып, тақтадағы сөйлемдерді дұрыс құрастыру. 6.Жазу дәптерімен жұмыс. 3-жаттығу,42 бет.Сөзжұмбақты шешкізу,сөздерді жазғызу. Ата,құлақ,қошақан,ұзын,мысық,ана,құлыншақ-7 сөз шығарады. |
https://bilimland.kz/ru/courses Сергіту сәті: https://www.youtube.com/watch?v=RRkB2U-WHf8 |
|
Конец урока |
«Менің мысығым» тақырында кластер құрғызады. Ү:йге тапсырма беру. Оқулықтағы 4-тапсырма. |
https://bilimland.kz/ru/courses |
|
Рефлексия |
Мұғалім оқушыларға түрлі смайликтер таратып береді. Оқушылар сабақтан алған әсерлерін смайликтер арқылы көрсетеді. Әр оқушы көңіл - күйін бір сөз арқылы жеткізеді. |
https://bilimland.kz/ru/courses |
Отзывы(0)