Менің мысығым ақ.

Ғабдрахман Көркем Маратқызы
Ғабдрахман Көркем Маратқызы
Костанайская
Костанай
ООШ №14
Қазақ тілі
Класс:
2-сынып
Раздел:
Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті
Тема:

Менің мысығым ақ.

26.03.2020
410
Скачать в PDF Скачать в WORD
Цели обучения (ссылка на учебную программу): <p>2.3.5.1. Мұғалімнің көмегімен сөздік, анықтамалардан қажетті ақпаратты табу. </p><p> 2.2.5.1. Фильмдер мен тыңдалым материалындағы сөйлемдерді қолданып, сюжетті суреттеу. </p><p> 2.5.1.4. Мұғалім көмегімен сөйлеу барысында есімдіктерді (сілтеу, сұрау) қолдану.&nbsp;&nbsp;</p>
Цели урока: <p>2.3.5.1. Мұғалімнің көмегімен сөздік, анықтамалардан қажетті ақпаратты табу. </p><p> 2.2.5.1. Фильмдер мен тыңдалым материалындағы сөйлемдерді қолданып, сюжетті суреттеу. </p><p> 2.5.1.4. Мұғалім көмегімен сөйлеу барысында есімдіктерді (сілтеу, сұрау) қолдану.&nbsp;&nbsp;</p>
Языковые цели: Берілген сөздердің синонимдерін табу.
Ожидаемый результат: <ul><li>&nbsp;Сурет бойынша әңгімелеп, әр сөздегі дыбыстарды анық айтуды</li><li>&nbsp;Сын есімдерді зат есімдермен қалай байланыстыру керектігін. </li><li>&nbsp;Сурет бойынша сөйлем құрастыра білу іскерліктерін.</li></ul>
Критерии успеха: <ul><li>Сурет бойынша әңгімелеп, әр сөздегі дыбыстарды анық айтуды</li><li>Сын есімдерді зат есімдермен қалай байланыстыру керектігін.</li><li>Сурет бойынша сөйлем құрастыра білу іскерліктерін.</li><li>Сөйлемді дұрыс құрастырады.</li></ul>
Привитие ценностей: <p>Оқушылардың бойына қамқорлық сезімін ұялату.&nbsp;</p>
Навыки использования ИКТ: Интерактивті тақта, видео, презентация.
Межпредметная связь: орыс тілі.
Предыдущие знания: Ақ лағым бар.

Ход урока

Этапы урока Запланированная деятельность на уроке Ресурсы

Начало урока

<p>Мұғалім оқушыларды «Шаттық шеңберіне» тұрғызады, сәлемдеседі, жоқ оқушыларды түгендейді.</p><p>Өткен сабақтың тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды.</p><p>Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында мысықтың суретін көрсетеді. </p><p>Мұғалім: - Балалар, сендердің үйлеріңде мысық бар ма? Оны қалай атайсыңдар? мысықтың суретін көрсетеді.&nbsp;&nbsp;</p><p><br></p> https://bilimland.kz/ru/courses

Середина урока

<p><b><i>1.Сөздікпен жұмыс. </i></b></p><p> А) Мұғалім парақшаға жазылған жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.</p><p> Ә) «Дұрыс айт!» айдарында берілген сөздерді дұрыс айтуға машықтандырады, бірнеше рет қайталатады. Қалай-как,мұрт-усы,тырнақ-ногти.</p><p><br></p><p><i><b> 2.Мәтінмен жұмыс</b></i>. </p><p>Тыңдалым. Оқулықтағы тыңдалымға арналған мәтінді тыңдатады, сөздердің мағынасын түсіндіреді. </p><p> І-топ- Менің мысығым бар. Оның аты-Мурка. Ол ойнайды, көп ұйықтайды. Мурка әдемі мысық. </p><p> ІІ-топ.Мынау менің мысығым.Оның түсі-қара.Ол сүтті жақсы көреді,тышқанды аулайды. </p><p> ІІІ-топ.Әлидің мысығы үлкен.Оның тырнағы өткір,мұрты бар,түсі ақ.Әлимен ойнайды. </p><p><b><i> 3.Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс.</i></b></p><p>А) Айтылым. Оқулықтағы 1,3 тапсырманы орындатады. </p><p> Ә) Оқылым. Оқулықтағы 2-тапсырманы орындатады. </p><p><b><i> 4. Сергіту сәті. </i></b></p><p>Қимылмен көрсете отырып, сергіту жаттығуын жасатады</p><p><i>Тікірейіп құлағы, </i></p><p><i> Менен бұрын тұрады. </i></p><p><i> Бойын жазып, керіліп, </i></p><p><i> Беті-қолын жуады. Мяу-мяу.</i>&nbsp;&nbsp;</p><p><b><i>5. Әр топтан оқушылар шығып, тақтадағы сөйлемдерді&nbsp; дұрыс құрастыру.</i></b> </p><p><br></p><p><i><b>6.Жазу дәптерімен жұмыс.</b></i></p><p> 3-жаттығу,42 бет.Сөзжұмбақты шешкізу,сөздерді жазғызу. Ата,құлақ,қошақан,ұзын,мысық,ана,құлыншақ-7 сөз шығарады.&nbsp;&nbsp;<br></p> <p><a href="https://bilimland.kz/ru/courses" target="_blank">https://bilimland.kz/ru/courses</a><a href="https://bilimland.kz/ru/courses" target="_blank"></a></p><p><br></p><p>Сергіту сәті:</p><p>https://www.youtube.com/watch?v=RRkB2U-WHf8</p><p><br></p>

Конец урока

<p>«Менің мысығым» тақырында кластер құрғызады.</p><p>Ү:йге тапсырма беру. Оқулықтағы 4-тапсырма.</p> https://bilimland.kz/ru/courses&nbsp; &nbsp;&nbsp;

Рефлексия

<p>Мұғалім оқушыларға түрлі смайликтер таратып береді. Оқушылар сабақтан алған әсерлерін смайликтер арқылы көрсетеді.</p><p>Әр оқушы көңіл - күйін бір сөз арқылы жеткізеді.</p> https://bilimland.kz/ru/courses&nbsp;

Отзывы(0)